Gå til innhold

Polen, Gdansk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beste SPA/massasjested?

Restauranter?

Barer/utesteder?

Shopping?

Severdigheter?

Anonymkode: 88690...44d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan virkelig anbefale en tur til Oliwski park, veldig fint 🥰 Bor du i Sopot eller Gdansk er det kort vei dit med sykkel. Buss/bane er også et alternativ, men mer kronglete. 

Anonymkode: 5fb70...890

Skrevet

Ønsker du frisør/hudpleie anbefaler jeg Prive. Der har jeg vært utallige ganger. Kjempefornøyd hver gang-særlig dyprens er min favoritt! 

Skrevet

Anbefaler Salon Masazu Ambrozja. Her er det kun polske jenter. Her får du alle typer massasjer du måtte etterspørre. Er du mann bør du ikke bli overrasket om massøsen masserer penis litt. Men penis er også som andre kroppsdeler avhengig av massasje av og til, uten at det trenger å være noe seksuelt inne i bildet. 

Anonymkode: 6cccc...0d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Anbefaler Salon Masazu Ambrozja. Her er det kun polske jenter. Her får du alle typer massasjer du måtte etterspørre. Er du mann bør du ikke bli overrasket om massøsen masserer penis litt. Men penis er også som andre kroppsdeler avhengig av massasje av og til, uten at det trenger å være noe seksuelt inne i bildet. 

Anonymkode: 6cccc...0d9

Lol 🙈😂 Høres meget spesielt ut 🍆

Anonymkode: b1707...392

• Liker 2
  • 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 2/15/2022 at 3:16 AM, Gullhavet said:

Ønsker du frisør/hudpleie anbefaler jeg Prive. Der har jeg vært utallige ganger. Kjempefornøyd hver gang-særlig dyprens er min favoritt! 

Talk for tips! Har du en spesiell frisør å anbefale der? 

Anonymkode: 0da5e...8c4

AnonymBruker
Skrevet

Shopping på enten Forum Gdansk eller Galeria Baltica. Gamlebyen er mest souvenirer, rav og krystall. Men det er en fin butikk i hovedgaten med glass og keramikk. Prisene på merkeklær er ikke noe billigere enn i Norge syns jeg. Så det er ikke alt det lønner seg å kjøpe. Det man merker mest prisforskjell på er tjenester der lønnsnivå betyr mye. Jeg tok keratinbehandling på håret i Gdansk for noen år siden og det kostet 1500 kroner. Ville kostet mye mer i Norge. 

Anonymkode: fd8d5...0c0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.7.2022 den 6.35):

Talk for tips! Har du en spesiell frisør å anbefale der? 

Anonymkode: 0da5e...8c4

Syns de alle er flinke. Karolina,agneskia etc 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...