Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har følt meg ganske god i formen frem til nå men her om dagen fikk jeg en skikkelig knekk og kommer meg ikke opp igjen, jeg tåler altså ingenting før jeg blir helt utslitt og føler beina kjennes ut som gele. Bare det å lage middag eller sette på en maskin med klær er nok. Har testet for corona i tilfelle men er ikke det. Alt kroppen min vil er å sitte i ro i godstolen… sover ekstremt dårlig og har gjort det lenge så er sikkert sliten men kan det bli så her ille på slutten? Føler meg syk liksom. Jern osv ble sjekket nylig og alt ok der. 

Anonymkode: 9d975...ae8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er like langt (jeg er i 39. uke), og jeg har det akkurat likt. Alt er slitsomt, sover ekstremt dårlig. Må hvile etter alt mulig. Hente posten, og så hvile. Lage og spise frokost, og så hvile. Ser litt på tv, og må deretter hvile.

Dette er tredje svangerskapet, og det har vært slik de siste ukene da også. Har egentlig masse jeg vil gjøre, men har ikke energi i det hele tatt og får ikke gjort noe som helst. 

Anonymkode: 2d1ee...4f6

• Hjerte 1
Skrevet

38+2 her og jeg er også skikkelig sliten. Må hvile litt etter hver gang jeg gjør noe. Men tenker det er vel vanlig, er vel en grunn til at man får perm på slutten :)

Anonymkode: 268ec...e5e

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...