Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp. Tips?

Jeg ønsker av alt en ordentlig jobb hvor jeg kan få brukt min kompetanse. 

Jeg ønsker ikke dårlige bedrifter, usunn arbeidsmiljø, dårlige opplevelser, mobbing. 

Jeg vil ha en seriøs jobb. 

Anonymkode: fe9b7...4d7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er din kompetanse?

Anonymkode: e08e2...106

Skrevet

Hva er utdanningen din?

Anonymkode: d354b...677

Skrevet

Vær aktiv og nysgjerrig - forhør deg med og om aktuelle arbeidsplasser, tenk på hva som er viktig for deg på en arbeidsplass (virker som du har tenkt endel allerede) og hva som er din kompetanse. Og så må du være en aktiv jobbsøker og vise at du er tilgjengelig.

Anonymkode: 32cc9...5ff

Skrevet
Etthereum skrev (1 minutt siden):

Skaff deg en jobb i kommunen der lever inkompetansen godt og det er plass til alle.

Ehh, dette sier mer om deg og din kompetanse. Kommunen er landets største arbeidsplass og det er nok av interessante og utfordrende oppgaver! Du selv da? Jobber som bilvasker eller?

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Hjelp. Tips?

Jeg ønsker av alt en ordentlig jobb hvor jeg kan få brukt min kompetanse. 

Jeg ønsker ikke dårlige bedrifter, usunn arbeidsmiljø, dårlige opplevelser, mobbing. 

Jeg vil ha en seriøs jobb. 

Søk på de jobber du mener oppfylder dine krav! HALLO!?

Anonymkode: ad65e...159

Skrevet

Tenker for å ha en god jobb må du har utdannelse eventuelt erfaring. Så start gjerne med å se hva du kan gjøre med dine erfaringer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hva er din kompetanse?

Utdannelsen min tilsier at jeg møtte bedriftskultur som ikke verdsatte meg som arbeidstaker. All negative erfaringer har bidratt jeg ikke vil mer dit. Tørr jo ikke si faget engang. 

Jeg drømmer om en jobb som sier jeg er velkommen. 

• Liker 1
Skrevet
Queen94 skrev (23 minutter siden):

Tenker for å ha en god jobb må du har utdannelse eventuelt erfaring. Så start gjerne med å se hva du kan gjøre med dine erfaringer.

Jeg har erfaring og utdannelse, men føler jeg ikke har ansvar som ny ansatt å følge opp bedriftskultur. 

Nå er erfaringene i negativ forstand for mye at jeg kan akseptere, men føler jeg må si ifra. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Søk på de jobber du mener oppfylder dine krav! HALLO!?

Anonymkode: ad65e...159

Ja, så var det plassen da. Det viktigste jeg kan erfare nå er en bedrift som sier du er velkommen 

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Vær aktiv og nysgjerrig - forhør deg med og om aktuelle arbeidsplasser, tenk på hva som er viktig for deg på en arbeidsplass (virker som du har tenkt endel allerede) og hva som er din kompetanse. Og så må du være en aktiv jobbsøker og vise at du er tilgjengelig.

Akkurat nå føler jeg plassen jeg skal flytte til er viktigere. Men supplert med en jobb som er kjekk å bruke min kompetanse i. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hva er utdanningen din?

Anonymkode: d354b...677

Hadde håpet jeg kunne supplere med utdannelsene jeg allerede har. 

Skrevet

Hva mener du er en ordentlig jobb da? Der er mange bedrifter hvor det er en god arbeidskultur og miljø. 

Anonymkode: 14878...6bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde håpet jeg kunne supplere med utdannelsene jeg allerede har. 

Og hva er det du allerede har? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hva er din kompetanse?

Praktisk anlagt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva mener du er en ordentlig jobb da? Der er mange bedrifter hvor det er en god arbeidskultur og miljø. 

Hvis du kan peke dem ut så er det jo kjekt. Det er akkurat det jeg drømmer om. Men nå vet jeg ikke mer. Vil ikke tilbake til dårlige håndtering av personal. 

Skrevet

Vi søker etter folk!

Jaggu ikke lett å finne "den rette". 

Byen er topp å bo i - veldig internasjonal og har masser å by på

Anonymkode: d09ff...b3d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du kan peke dem ut så er det jo kjekt. Det er akkurat det jeg drømmer om. Men nå vet jeg ikke mer. Vil ikke tilbake til dårlige håndtering av personal. 

Det som passer for meg, passer ikke nødvendigvis for deg. Men de stedene jeg har jobbet på, har krevd mer enn realkompetanse.

Skrevet

jeg går igjennom en transformasjon. Det er utrolig at jeg har tillat så mye negative ting. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...