Gå til innhold

Skautometer

Hva synes du om meg?  

38 stemmer

1. 1. Hva synes du om meg?

• 1
      21
    • 2
      4
    • 3
      3
    • 4
      2
    • 5
      1
    • 6
      0
    • 7
      1
    • 8
      0
    • 9
      1
    • 10 du vinner et kyss :kyss:
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

:dagens-rose: til hver og en av alle, jeg drukner i deres brune, blå, grå og grønne månneskinnstjern. :sjarmor:

Nå vil jeg vite hvor mye dere liker meg!

For jeg vet at mange er litt krasse med meg Jeg kan ikke huske å ha gjort en flue fortred, alt jeg vil er å glede dere Venuser. :tristbla: Det ser ut til at alt jeg får i retur er gamle pizzarester som deres hund gjerne har siklet litt på.

Det stikker. Det stikker virkelig. :tristbla:

Men over til poenget. 1 er dårligst og 10 er perfecto ;) Jeg håper på å få se masse 10! Faktisk skal jeg ikke ta med 1, så dere får ikke stemt det, siden jeg vet ingen vil gjøre noe slikt mot meg uansett :kyss:

Endret av Skauta
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skauta skjønner, du valgt å gi meg 4 av hensyn til din mannlige sjalu partner! Men Skauta vet at du mener 10! :kyss: bare slapp av, Skauta skal ikke sladre! ;)

Gjest Splitter Pine
Skrevet

Faktisk så var det jeg som ga deg en firer. Mest fordi du virket ganske sjarmerende ved første øyekast og ga meg en god latter. Men ved nærmere ettertanke er du faktisk FOR klissete i alle innleggene dine. Det blir for mye av det "gode".

Skrevet
er du faktisk FOR klissete i alle innleggene dine. Det blir for mye av det "gode".

:Nikke:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Tenkte du skulle få et poeng for å være så parodisk :ler:

Skrevet

Er du smart nå, Skauta, så endrer du litt på førsteinnlegget ditt, og spør hvor høyt folk rangerer deg. 1. plass er selvfølgelig det beste..

Skrevet
Tenkte du skulle få et poeng for å være så parodisk  :ler:

:Nikke:

Skrevet
Er du smart nå, Skauta, så endrer du litt på førsteinnlegget ditt, og spør hvor høyt folk rangerer deg. 1. plass er selvfølgelig det beste..

:ler:

Skrevet

Gir deg en sjuer fordi du alltid får meg til å smile litt..

Om jeg ville hatt deg på maten, er en annen sak - da blir du nok litt for meget av det gode ;)

Gjest TomKrus
Skrevet

Ni fra meg, men kun fordi jeg ikke ønsket et kyss.

Skrevet

Tusen takk til alle snille mennesker :kyss: til dere og :klem: til mennene! Jeg er da en respektabel casual heterofil herremann.

Og for å få det på det tørre: Gitte, mon cherie. Dette gjelder ikke deg! Du er kjedelig :vinke: Au revoir! Du kan slutte å svare meg nå, Skauta liker ikke innpåslitne "fans"! Du prøvde rett og slett for hardt kjære deg :klem:

Skrevet

Smiler når jeg leser innleggene dine :-D Får litt "Lady og Landstryker"-feeling av skrivemåten din ;)

Skrevet
Tusen takk til alle snille mennesker :kyss: til dere og :klem: til mennene! Jeg er da en respektabel casual heterofil herremann.

Og for å få det på det tørre: Gitte, mon cherie. Dette gjelder ikke deg! Du er kjedelig :vinke: Au revoir! Du kan slutte å svare meg nå, Skauta liker ikke innpåslitne "fans"! Du prøvde rett og slett for hardt kjære deg :klem:

:ler: Da må jeg jo bare fortsette :)

Gjest Embla s
Skrevet
:ler: Jeg ga deg en 10'er. Syns kg trenger en harmløs sjarmør av ditt format :)
Skrevet
Smiler når jeg leser innleggene dine :-D  Får litt "Lady og Landstryker"-feeling av skrivemåten din  ;)

Øy har ikke han som serverer dem spaghetti også skaut da? :D

http://www.alexross.com/Tonys%20Ristorante.gif

Jovisst har han det! Og en NONCHALANT bart også og han jobber på italiensk restaurant hvor de mest sannsynligvis lager pizza...

Jeg tror du har avslørt skauta, lilleballerina ;D

Skrevet

Towelie: Jeg er jo egentlig Frøken Detektiv :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...