AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Skrevet 13. februar 2022 Hei! Jeg skal velge en farge til soverommet. Stue/kjøkken har fargen marrakesh (illustrasjonsbilde stjålet fra google): Har et gjesterom/kontor i green leaf Hva tror dere kan passe til soverommet? Anonymkode: d8614...cc3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #2 Skrevet 13. februar 2022 Hvilken farge på gulv, tak, dør og lister? Hva liker du? Jeg har Comfort Grey som jeg er veldig fornøyd med, og som kan passe fargene dine, men den liker jeg ikke til Bomull hvis du har det i taket/på døra. Du kan jo både gå mørkere beige/brunt, grått, grønt, eller mer kontrast med feks rødt/lilla. Hvis jeg skulle valgt i mitt nåværende humør hadde jeg sikkert gått for en litt mørk, brent rosa. Anonymkode: 11f72...a68
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #3 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvilken farge på gulv, tak, dør og lister? Hva liker du? Jeg har Comfort Grey som jeg er veldig fornøyd med, og som kan passe fargene dine, men den liker jeg ikke til Bomull hvis du har det i taket/på døra. Du kan jo både gå mørkere beige/brunt, grått, grønt, eller mer kontrast med feks rødt/lilla. Hvis jeg skulle valgt i mitt nåværende humør hadde jeg sikkert gått for en litt mørk, brent rosa. Anonymkode: 11f72...a68 Lister i samme farge som vegg. Vinduskarmer, tak og dører i bomull. Vurderer å male også vinduskarmer i samme farge som veggen, men litt usikker. Gulv som dette: Ikke så glad i lyse gråtoner, da jeg har hatt det i en tidligere bolig og gikk lei. Er glad i mørke farger. Har vurdert rødaktige toner som organic red eller mellow. Har også vurdert sober eller elegant. Er nok også glad i mørke beigefarger, men har ikke funnet en konkret en ennå. Anonymkode: d8614...cc3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #4 Skrevet 13. februar 2022 Jeg har Daydream fra Jotun. Den synes jeg er kjempefin da je sliter med migrene. Marrakesh har jeg på kjøkkenet og Sand i resten av huset. Anonymkode: a74dd...a19
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #5 Skrevet 13. februar 2022 Vårt soverom er i Dempet sort. Tak, vinduer, garderobeskap og dør er i klassisk hvit. Vi har tilført friskere farger via sengeteppe og puter. Soverommet vårt er lunt og godt å sove i. Anbefales. Anonymkode: 58e55...650
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #6 Skrevet 14. februar 2022 Jeg ville valgt en mørk, dyp grønnfarge på vegger, tak og lister (og dør, om den er malt) for å skape en rolig, avslappende hulestemning. Har mellomblått soverom nå, og sover godt, men drømmer om mørk grønn, slik farge-Dagny har (eller hadde). Om du bruker soverommet til andre ting enn å sove, f.eks. hjemmekontor, hadde jeg kanskje valgt en annen farge. Anonymkode: cd3cf...e7e 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #7 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Vårt soverom er i Dempet sort. Tak, vinduer, garderobeskap og dør er i klassisk hvit. Vi har tilført friskere farger via sengeteppe og puter. Soverommet vårt er lunt og godt å sove i. Anbefales. Anonymkode: 58e55...650 Blir det ikke slitsomt med kontrasten svart-hvit? Anonymkode: cd3cf...e7e 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #8 Skrevet 16. februar 2022 Vi er veldig fornøyd med "sophisticated blue" 😊 Anonymkode: 254dc...aeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå