AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Skrevet 13. februar 2022 Trenger litt inspirasjon til eventuelle nyanskaffelser her. Hva er ditt favoritt sexleketøy? Hvordan bruker du det (alene, med partner, under penetrering, som forspill etc.) og hva gjør at det er din favoritt? Man kan gjerne nevne flere ting. Jeg kan starte: - Smartballs duo vaginakuler. Har brukt de både alene og med partner (som forspill). De er veldig deilig å ha inne samtidig som man spankes litt. Også forsterker de gjerne klitorisorgasmen ganske mye. Føles av og til som at en klitorisorgasme (som er det eneste jeg får ellers) utvikler seg til en vaginalorgasme når jeg har de inne. Bruker de (og kommer) før penetrering. Har opplevde veldig langvarige og kraftige orgasmer med disse. - Butplugg. Brukes både alene og med partner. Både under penetrering og som tillegg til onanering/stimulering av klitoris. Forsterker orgasmene, samt kan være god forberedelse til analsex. Anonymkode: e0b0d...2dc
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Hitachi magic wand. Den er så intens at jeg ikke kan bruke den rett på penis hodet. Men plasserer den på penis utenfor buksen eller undertøy. Tar 20sek før jeg kommer da. Anonymkode: 5dcfc...7d1 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 Datamaskinen. Anonymkode: e09f8...706
Elaine Marley Skrevet 14. februar 2022 #4 Skrevet 14. februar 2022 Tråden er ryddet for seksualisert bilde. Elaine Marley, mod.
wandagirl Skrevet 14. februar 2022 #5 Skrevet 14. februar 2022 Womanizer duo we-vibe melt, kan enkelt brukes med partner ellers hva enn stemningen tilsier 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #6 Skrevet 14. februar 2022 wandagirl skrev (1 time siden): Womanizer duo we-vibe melt, kan enkelt brukes med partner ellers hva enn stemningen tilsier Har kjøpt en We-vibe Melt, men har ikke prøvd den enda. Virker lovende når jeg trykket litt på den og kona virket også positiv! Anonymkode: 55e22...108 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #7 Skrevet 14. februar 2022 wandagirl skrev (1 time siden): Womanizer duo we-vibe melt, kan enkelt brukes med partner ellers hva enn stemningen tilsier AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har kjøpt en We-vibe Melt, men har ikke prøvd den enda. Virker lovende når jeg trykket litt på den og kona virket også positiv! Anonymkode: 55e22...108 Takk for innspill. Et spørsmål ang. We-vibe (og kanskje også womanizer duo). Har lest at noen sliter med at we-vibe vrir/flytter seg og ikke blir liggende riktig under samleie. Ser også for meg at det er en ganske god sjanse for at disse ikke treffer riktig på både g-punkt og klitoris samtidig. De har jo en «fast form», samtidig som kvinners anatomi er forskjellig. Så jeg føler det er en risk for at jeg kjøper noe som ikke treffer riktig. Men det er jo kanskje en risk uansett. Noen erfaring med dette? Anonymkode: e0b0d...2dc
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #8 Skrevet 14. februar 2022 Nylig fått en satisfyer pro 2 og den virker lovende Anonymkode: a0b38...49f 2
wandagirl Skrevet 14. februar 2022 #9 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Takk for innspill. Et spørsmål ang. We-vibe (og kanskje også womanizer duo). Har lest at noen sliter med at we-vibe vrir/flytter seg og ikke blir liggende riktig under samleie. Ser også for meg at det er en ganske god sjanse for at disse ikke treffer riktig på både g-punkt og klitoris samtidig. De har jo en «fast form», samtidig som kvinners anatomi er forskjellig. Så jeg føler det er en risk for at jeg kjøper noe som ikke treffer riktig. Men det er jo kanskje en risk uansett. Noen erfaring med dette? Anonymkode: e0b0d...2dc Har ikke hatt det problemet, kun gode orgasmer😅 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå