AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Del Skrevet 13. februar 2022 Fikk påvist corona/omikron i går .lett hode pine ,og ruskende i hals. Hvor lenge varer omikron sånn ca? Kan jeg regne med å bli sykere,? Anonymkode: ce5d0...ea3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #2 Del Skrevet 13. februar 2022 For meg var det som en berg - og dalbane. To dager ganske dårlig, to dager i bra form, så et par dager dårlig igjen. Så følte jeg meg helt fin i 2-3 dager før jeg fikk ettervirkninger i form av spy og diare fra helvete. Var borte fra jobb i nesten to uker. Anonymkode: cf5d8...6e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 13. februar 2022 #3 Del Skrevet 13. februar 2022 2 dager da jeg hadde sår hals og hodepine, så 2,5 dag med 39 i feber, verk i hodet og kropp. Så frisk i 2 dager , før 3 dager med kraftige magesmerter, kvalme og diaré. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #4 Del Skrevet 13. februar 2022 2-3 dager med sår hals, hoste og vondt i hodet. Så ble jeg pottetett, hele hodet var fult av snørr. Vanskelig å snakke både med hosting og pusting og pesing fra tett nese. I dag 8 dager etter positiv test hoster jeg fortsatt litt og er litt tett i hodet, men ikke mye. Hadde aldri feber. Har også hørt om veldig mange som ble mye bedre og så fikk tilbakefall rundt dag 7-8. Anonymkode: 61100...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #5 Del Skrevet 13. februar 2022 Dag 1: Merket nesten ingenting. Litt trykk i hodet. Dag 2: Moderat feber. Muskelverk, leddsmerter og frysninger. Trykk i hodet. Kvalme. Dag 3: Litt leddsmerter og muskelverk. Kvalme. Dag 4: Litt hoste, denne helvetes kvalmen sitter fortsatt i og er helt grusom. Håper den gir seg snart. Anonymkode: 38c15...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #6 Del Skrevet 13. februar 2022 Over en uke ca. Som skrevet over. Syk 2 dager og så i fin form igjen. Ble igjen syk og ligger nå med streptokokker i halsen og full feber. Anonymkode: c2398...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #7 Del Skrevet 13. februar 2022 Jeg er på dag tre nå. Tett nese, det er det. Ingenting anna. Hadde ikke tenkt korona om det ikke var for at en i nær familie hadde fått det påvist. Anonymkode: d8000...bb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg