AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Skrevet 13. februar 2022 En slem person har meldt oss til barnevernet og saken ble raskt henlagt. igjen sitter jeg igjen med et enormt sinne, utmattelse og hevntanker. Selv om barnevernet henla dette, og kunne se saken i lys av denne slemme mannen har det vært en enorm påkjenning. Jeg er sykmeldt av hele påkjenningen. Denne mannen er sosiopat. Nei han er ikke i familie. Hvordan komme over noe slikt? Anonymkode: 1876e...bd8 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #2 Skrevet 13. februar 2022 Jeg opplevde det samme for et år siden. Rektor som meldte. Det klassiske; barn med spesielle behov, og skolen fulgte ikke sakkyndig vurdering m.m. Jeg klaget og rektor svarte med bekymringsmelding. Var som å få en kniv i magen. Vi hadde jo PPT, BUP med flere på vår side, og saken ble raskt henlagt. Men tror aldri jeg kommer over å bli utsatt for slik ondsinnet maktmisbruk fra en offentlig ansatt. Han måtte be om unnskyldning, men skaden var allerede skjedd. Jeg tror ikke folk kan skjønne hvor grusomt det er å oppleve en urettmessig bekymringsmelding når man lever og ånder for sine barn. Det er helt grusomt! Det som hjalp meg var å svare rektor med samme mynt. Skaffet advokat og meldte skolen til Statsforvalteren, der den ulovlige meldingen også ble en del av klagen. Fikk fullt medhold, men jeg tenker fremdeles mye på det. Anonymkode: de25b...066 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #3 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): En slem person har meldt oss til barnevernet og saken ble raskt henlagt. igjen sitter jeg igjen med et enormt sinne, utmattelse og hevntanker. Selv om barnevernet henla dette, og kunne se saken i lys av denne slemme mannen har det vært en enorm påkjenning. Jeg er sykmeldt av hele påkjenningen. Denne mannen er sosiopat. Nei han er ikke i familie. Hvordan komme over noe slikt? Anonymkode: 1876e...bd8 Opplevde å bli psykisk mishandlet og mobbet av en sjef som etterhvert fikk meg sparket. Jeg var helt knust og selvtilliten i bånn. Nå som jeg har fått det på avstand har jeg innsett hvor sprø hun var. Noen folk er helt ute å kjører, slik som han fyren. Man treffer på sånne og lærer om hvor sterk man er som kommer igjennom kaoset de skaper. Og så må man jobbe for å gi slipp på det og gå videre. Anonymkode: 063d8...f7c
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #4 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Opplevde å bli psykisk mishandlet og mobbet av en sjef som etterhvert fikk meg sparket. Jeg var helt knust og selvtilliten i bånn. Nå som jeg har fått det på avstand har jeg innsett hvor sprø hun var. Noen folk er helt ute å kjører, slik som han fyren. Man treffer på sånne og lærer om hvor sterk man er som kommer igjennom kaoset de skaper. Og så må man jobbe for å gi slipp på det og gå videre. Anonymkode: 063d8...f7c Fy sørn! Vet om en kvinnelig leder her jeg bor som lager et helvete for de ansatte, mange er sykmeldte og flere har sagt opp. Hun jobber i kommunal sektor og har alt for mange i ryggen. synes synd på de Anonymkode: 1876e...bd8
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #5 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Opplevde å bli psykisk mishandlet og mobbet av en sjef som etterhvert fikk meg sparket. Jeg var helt knust og selvtilliten i bånn. Nå som jeg har fått det på avstand har jeg innsett hvor sprø hun var. Noen folk er helt ute å kjører, slik som han fyren. Man treffer på sånne og lærer om hvor sterk man er som kommer igjennom kaoset de skaper. Og så må man jobbe for å gi slipp på det og gå videre. Anonymkode: 063d8...f7c AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg opplevde det samme for et år siden. Rektor som meldte. Det klassiske; barn med spesielle behov, og skolen fulgte ikke sakkyndig vurdering m.m. Jeg klaget og rektor svarte med bekymringsmelding. Var som å få en kniv i magen. Vi hadde jo PPT, BUP med flere på vår side, og saken ble raskt henlagt. Men tror aldri jeg kommer over å bli utsatt for slik ondsinnet maktmisbruk fra en offentlig ansatt. Han måtte be om unnskyldning, men skaden var allerede skjedd. Jeg tror ikke folk kan skjønne hvor grusomt det er å oppleve en urettmessig bekymringsmelding når man lever og ånder for sine barn. Det er helt grusomt! Det som hjalp meg var å svare rektor med samme mynt. Skaffet advokat og meldte skolen til Statsforvalteren, der den ulovlige meldingen også ble en del av klagen. Fikk fullt medhold, men jeg tenker fremdeles mye på det. Anonymkode: de25b...066 Hva skjedde med rektor? Anonymkode: 1876e...bd8
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #6 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg opplevde det samme for et år siden. Rektor som meldte. Det klassiske; barn med spesielle behov, og skolen fulgte ikke sakkyndig vurdering m.m. Jeg klaget og rektor svarte med bekymringsmelding. Var som å få en kniv i magen. Vi hadde jo PPT, BUP med flere på vår side, og saken ble raskt henlagt. Men tror aldri jeg kommer over å bli utsatt for slik ondsinnet maktmisbruk fra en offentlig ansatt. Han måtte be om unnskyldning, men skaden var allerede skjedd. Jeg tror ikke folk kan skjønne hvor grusomt det er å oppleve en urettmessig bekymringsmelding når man lever og ånder for sine barn. Det er helt grusomt! Det som hjalp meg var å svare rektor med samme mynt. Skaffet advokat og meldte skolen til Statsforvalteren, der den ulovlige meldingen også ble en del av klagen. Fikk fullt medhold, men jeg tenker fremdeles mye på det. Anonymkode: de25b...066 Helt enig med deg at dette er helt grusomt. En unnskyldning hjelper så aldeles ikke når skaden allerede er skjedd. Selv om vi vet - og barnevernet vet vi er gode foreldre så føler jeg meg skadet. Skadet i sjela for å si det slik. Dette er det verste jeg har opplevd i hele mitt liv. Kjennes ut som kroppen gikk i oppløsning når vi fikk den meldingen. Heldigvis har jeg en fornuftig og sterk mann som har holdt meg oppe gjennom denne tiden. Det kan føles traumatisk å bli meldt på denne måten, og tillit er noe som tar tid å bygge opp igjen. Akkurat nå stoler jeg ikke på noen. Anonymkode: 1876e...bd8
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #7 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Opplevde å bli psykisk mishandlet og mobbet av en sjef som etterhvert fikk meg sparket. Jeg var helt knust og selvtilliten i bånn. Nå som jeg har fått det på avstand har jeg innsett hvor sprø hun var. Noen folk er helt ute å kjører, slik som han fyren. Man treffer på sånne og lærer om hvor sterk man er som kommer igjennom kaoset de skaper. Og så må man jobbe for å gi slipp på det og gå videre. Anonymkode: 063d8...f7c Kan trøste deg med at denne sjefen har vært jævlig mot folk både før og etter deg. Dette er hennes stil og hennes måte å bruke makt på. Vær glad du ikke jobber der lengre, de fortjener deg ikke. En dag møter hun seg selv i døra Anonymkode: 1876e...bd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå