Gå til innhold

Hvor lang tid tok det før dere kom inn i klærne deres igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså etter fødsel,når kunne dere begynne å bruke klærne fra før graviditeten?

Anonymkode: 04f90...049

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, nå er barnet 3 år, og ikke enda 🤔 Er gravid igjen da, men kom meg ikke inn igjen i gensrene igjen. Puppene ble altfor store, så alle ble korte og merkelige.

Anonymkode: 092c8...1bb

• Liker 1
Skrevet

brukte mine vanlige klær gjennom hele graviditeten med alle 3 barna, så bar aldri ute av dem.

Anonymkode: ef215...f5e

• Liker 1
Skrevet

Etter 3 uker kunne jeg bruke jeansene mine igjen. Gikk opp 12 kg i svangerskapet, 10 av de var borte da vi kom hjem fra barsel. 

Anonymkode: a7d92...161

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

brukte mine vanlige klær gjennom hele graviditeten med alle 3 barna, så bar aldri ute av dem.

Anonymkode: ef215...f5e

Hvaslags klær er det, bukser passet vel ikke med stor mage?

Anonymkode: 04f90...049

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Aldri

Anonymkode: 21ed4...a9f

Skrevet

6-7 mnt med eldste, men jeg gikk jo opp fra 50 til 90 kg i svangerskapet😅. Med den yngste brukte jeg mine vanlige bukser da han var 3 uker, gikk ikke opp mer enn 26 kg 😛 . Startvekt 50 kg da også. (Nå er ungene voksne, og jeg er fortsatt 52 kg..)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Uka etter. Men de var for store.

Endret av mereo
Skrevet (endret)

Baby 1: Aldri, beholdt 10kg fra den graviditeten 

Baby 2: 2 uker, var mer bevisst denne ganga på hva jeg spiste, og la på meg 16, ikke 30 kg. Tror magen min er mindre nå enn før jeg ble gravid. Men de fine jeansene mine har jeg ikke turt å bruke enda pga det blir stivt og hardt stoff mot stingene 🙁 sverger til joggebuksene jeg brukte som høygravid 😊

Endret av mingus
Skrevet

På sykehuset, men valgte å bruke mykere klær en stund likevel. 

Anonymkode: 9219a...e90

Skrevet

Med det samme. Jeg tok en dusj etter at fødselen var over og kledde så på meg mine vanlige jeans.

Anonymkode: 9607f...8d5

• Liker 2
Skrevet

Jeg husker jeg var skikkelig overasket over at de ikke passet typ en uke etter fødsel, for jeg følte meg som en sylfide når magen var borte 😂 Men det tok nok 3-4 måneder i alle fall før buksene satt som før. Gikk ned alle gravidkiloene i løpet av ammeperioden men det gikk ganske jevnt, ikke sånn at alt var borte uka etter fødsel som for noen her. 

Anonymkode: 47543...666

• Hjerte 1
Skrevet

Min kropp gikk tilbake til normalen med èn gang begge gangene :)

Anonymkode: 2c16e...7b4

Skrevet

De fleste overdeler passet med en gang, jeans etter et par uker.

Jeg ble ikke egentlig så veldig stor i første graviditet, så jeg kunne bruke vanlige klær nesten hele tiden. Denne gangen bærer jeg helt ulikt, så det blir spennende å se når jeg kan bruke jeans igjen.

Anonymkode: d3b08...27c

Skrevet

Fikk på meg mine gamle jeans noen dager etter og fikk kneppet de igjen etter litt over 1 uke

Anonymkode: 10118...955

Skrevet

Orker ikke å prøve de trange,stive jeansene enda (2 mnd siden fødsel nr to), men de myke stretchbuksene passet når jeg prøvde dem etter to uker. Etter første fødsel mistet jeg så mye vekt at alt bare hang og slang. Klarte ikke å spise nok for å opprettholde energiforbruket ammingen krevde. Det er heldigvis ikke tilfellet denne gangen, for nå ha jeg mer fokus på å få i meg nok energi og fett. 

Anonymkode: d84cc...e09

Skrevet

Tre uker tok det før jeg prøvde jeans på igjen. Det var pga jeg var sydd nedentil og alt var ganske ømt, så jeg brukte bare myke joggebukser de første ukene av hensyn til komfort og for å unngå smerter.

Men etter tre uker var alt grodd så da tok jeg på meg jeansene igjen, og de passet.

• Liker 1
Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Da jeg reiste hjem, men ikke jeans, fordi underlivet var sydd sammen igjen, så tror ikke det hadde vært så behagelig....

Skrevet

6 måneder siden fødsel, fortsatt passer ikke alt. Puppene er flere str større pga amming, ribbeina og hoftene ble bredere og i tillegg har jeg noen kilo ekstra. Stresser ikke særlig med det da - kanskje passer det meste til 1års-dagen, kanskje aldri igjen :)

Anonymkode: f734e...3c6

• Liker 1
Skrevet

3 mnd etter andre fødsel nå og passer ikke i jeans enda. Gikk opp ca 12 kilo og føler ven egentlig at det meste har gått bort, men har blitt en del bredere over hoftene og får ikke på meg noen ting enda 🤭 gravidbukser er såklart alt for store. Så vet ikke helt hva jeg kan forvente, etter første fødsel var jeg tilbake til vanlig kropp etter en måneds tid.

Anonymkode: 7cae8...d18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...