Gå til innhold

Voksi pose eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som det begynner å bli så kaldt ute trenger jeg en voksi pose eller lammeullspose eller noe lignede, hva anbefaler dere? Og hvor kan jeg kjøpe det?

Skrevet

Jeg vil anbefale voksipose! Som navnet sier vokser den slik at barnet kan bruke den til det er 3 til 4 år. En saueskinnspose er kun en størrelse. Voksiposen er skikkelig varm og god og det er enklere å knyte tett rundt ansiktet / overkroppen når det er skikkelig kaldt.

Jeg kjøpte vår på Barnevognhuset Rudo, men de fleste barneutstyrsbutikker har den nok. Du kan jo sikkert sjekke forhandlere på voksi.no. Evt. kan du se etter en brukt på nettet. Trekket kan vaskes i maskin og innerdynen kan renses.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Vi har voksipose, og er kjempefornøyd med den. Det som er så bra med den, er som HB over her sier, at den vokser med barnet. I tillegg kan man regulere hvor varm den skal være, alt avhengig av hvor mange lag man legger over den lille. Når det ikke er bikkjekaldt legger jeg nemlig de øverste lagene ved siden av vesla, i stedet for over. Voksi anbefales på det varmeste :)

Skrevet

Vi brukte skinnpose i fjor, men i år blir den for liten, så vi bruker en termopose i år. Den er god og varm og snuppen liker seg godt i den. Dessuten er den enkel å åpne og lukke ettersom det er glidelås i hver side.

Gjest Gjesteline
Skrevet

Jeg har også brukt Voksipose, og har vært superfornøyd med det :Nikke:

Mener å ha sett minst en på markedsplassen her, men har ikke sjekket om den ligger der ennå.

Skrevet

Voksi er kjempebra. Dyrt, men verdt det!

Skrevet

Vi kjøpte dunpose i fjor og den har vært veldig god. Innbiller meg at den er varmere enn voksiposen. Vår datter på over 1 1/2 år bruker den fortsatt når hun skal sove - så den er større enn skinnposene - som bare kan brukes av babyer.. (men de er også veldig lune, vi hadde slik i begynnelsen).

Skrevet

Har en voksi pose liggende som jeg ikke har fått brukt ennå... Fulgte med en pose i barnevogna som vi brukte i fjor da hun var så liten.... Men må nok fram med voksiposen nå....

Hvordan skal den egentlig brettes?????? Synes det er så mange tråder og saker og dingser på den at jeg blir litt forvirret......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...