AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Skrevet 13. februar 2022 Genseren får fortsatt våte svettemerker under armene, og svette lukter ikke noe med mindre den blir liggende over tid, og da lukter det jo selv med deodorant. Synes i tillegg de fleste deodoranter lukter for sterkt og lukter billig parfyme. Er de bare ment å dekke over vond lukt? Anonymkode: a339d...df1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #2 Skrevet 13. februar 2022 Har du prøvd Rituals antiperspirant? Anonymkode: 65a37...2ce
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #3 Skrevet 13. februar 2022 Elsker rituals, jeg har bare testa deo derfra, men funker fjell! Ellers har jeg samme erfaring som TS med de fleste vanlige deodoranter. Anonymkode: 629b8...c4f
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #4 Skrevet 13. februar 2022 Du kan prøve en fra apoteket som f.eks eucerin eller stop24. Hos meg stopper jeg å svette så mye under armene når jeg bruker vanlig deodorant, men da jeg var i tenåra husker jeg at jeg svetta mye under armene likevel så da brukte jeg eucerin en periode. Anonymkode: 2ee7a...1ec
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #5 Skrevet 13. februar 2022 Jeg fant en som var helt super for meg (Sterilan Oxygen dry). Men selvfølgelig har de nylig endret på den, og den virker ikke lenger slik den har gjort. Sliter med å finne en ny en. Anonymkode: 76e4e...2e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå