AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Skrevet 13. februar 2022 Bare nysgjerrig på hva andre vill gjort her. Skulle kjøpe en genser til 300kr. Ikke så dyr, men den var full av brunkrem flekker. Oppdaget flekkene da jeg skulle betale. Hun som jobbet der sa bare at det var brunkrem og at det gikk av i vask. Slikt som skjer, men jeg ville finne meg en annen make genser uten flekker. Og det gjorde jeg. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 0cc22...207
Taluno Skrevet 13. februar 2022 #2 Skrevet 13. februar 2022 Jeg hadde enten bedt om avslag i prisen, eller funnet en annen uten flekker. 13
Hurrahei Skrevet 13. februar 2022 #3 Skrevet 13. februar 2022 Nei. Hadde ikke kjøpt, selv ikke med avslag i pris. Ekkelt 8
Gjest Chroma Skrevet 13. februar 2022 #4 Skrevet 13. februar 2022 Nei, det hadde jeg ikke, ingen garanti for at det går av i vask.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #5 Skrevet 13. februar 2022 Hurrahei skrev (6 minutter siden): Nei. Hadde ikke kjøpt, selv ikke med avslag i pris. Ekkelt Enig! Synes egentlig at hun som jobbet der burde foreslått at jeg kunne finne meg en annen genser enn å foreslå at jeg vasker den når jeg kommer hjem. Lys blå genser så flekkene var tydelige. Har jo lyst å kjøpe en ren fin genser som jeg kan ta på meg uten å vaske først. Føles jo som å ha kjøpt noe brukt. Anonymkode: 0cc22...207 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #6 Skrevet 13. februar 2022 Brunkrem flekker går ofte ikke bort i vask. Har jobbet i klesbutikk, og der gikk plagget som ødelagt, og kassert. Etter å ha opplevd det ikke gikk vekk ved rens. Anonymkode: a3e41...88e 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #7 Skrevet 13. februar 2022 Har gjort begge deler. Er det et plagg som kun skal ha håndvask, er silke, eller noe i den gata, så hadde jeg funnet et annet plagg som er make. Er det kun en genser i polyestermix så hadde jeg bedt om avslag og vasket den. Gjorde sistnevnte på en hvit genser, gikk fint. Anonymkode: 34a92...71f 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #8 Skrevet 13. februar 2022 26 minutter siden, AnonymBruker said: Bare nysgjerrig på hva andre vill gjort her. Skulle kjøpe en genser til 300kr. Ikke så dyr, men den var full av brunkrem flekker. Oppdaget flekkene da jeg skulle betale. Hun som jobbet der sa bare at det var brunkrem og at det gikk av i vask. Slikt som skjer, men jeg ville finne meg en annen make genser uten flekker. Og det gjorde jeg. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 0cc22...207 Hadde gått i en annen butikk siden de tydeligvis selger skittne klær. Om det bare var å vaske det bort så burde de gjort det selv. Anonymkode: 6515c...331 3
Gjest Letharia Skrevet 13. februar 2022 #9 Skrevet 13. februar 2022 Skulle kjøpe en topp fra HM for noen år siden, og det var visst foundation flekker på den. Dama i kassa var så snill at hun ga meg avlslag pga det, jeg hadde ikke merket det selv engang. Skulle vært flere som hun.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #10 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde gått i en annen butikk siden de tydeligvis selger skittne klær. Om det bare var å vaske det bort så burde de gjort det selv. Anonymkode: 6515c...331 Så enig i det du skriver her. Liker normalt denne butikken. Selger mye pent. Jeg kjøpte en genser uten flekker, men burde vel vist bedre hva jeg synes om det. Anonymkode: 0cc22...207
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #11 Skrevet 13. februar 2022 Dette har jeg kun vært borti en gang, som 15-åring. Og jeg fikk ikke avslag på genseren selv om jeg bad om det (genseren kostet 600 kr., som var en del for 25 år siden) Hun i kassa sa bare at det gikk av i vask. 🙄 Det gjorde det også, da, men likevel. Anonymkode: 6319e...863
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #12 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Enig! Synes egentlig at hun som jobbet der burde foreslått at jeg kunne finne meg en annen genser enn å foreslå at jeg vasker den når jeg kommer hjem. Lys blå genser så flekkene var tydelige. Har jo lyst å kjøpe en ren fin genser som jeg kan ta på meg uten å vaske først. Føles jo som å ha kjøpt noe brukt. Anonymkode: 0cc22...207 Du burde vaske klær før du tar dem på deg. De blir ikke vasket på fabrikken, så de er full av skit og produksjonsrester. Med tanke på hygiene er det verre enn å kjøpe brukt. Anonymkode: eeb83...c7c 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #13 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Du burde vaske klær før du tar dem på deg. De blir ikke vasket på fabrikken, så de er full av skit og produksjonsrester. Med tanke på hygiene er det verre enn å kjøpe brukt. Anonymkode: eeb83...c7c Det er sikkert riktig, men har ikke blitt syk enda. Klær prøves jo også ofte før en tar dem i bruk. Sååå uhygenisk er det vel ikke… Anonymkode: 0cc22...207
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. februar 2022 #14 Skrevet 13. februar 2022 Nei, ville ikke hatt den gratis heller.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #15 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er sikkert riktig, men har ikke blitt syk enda. Klær prøves jo også ofte før en tar dem i bruk. Sååå uhygenisk er det vel ikke… Anonymkode: 0cc22...207 Poenget mitt er at man tåler vel en brunkremflekk når du uansett ikke vasker klærne før du tar dem på deg. De er jo skitne i butikken og ikke rene før de er vasket. Anonymkode: eeb83...c7c 2
Hero1 Skrevet 13. februar 2022 #16 Skrevet 13. februar 2022 Er ikke brunkrem HARRY? Folk ser jo ikke ut. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #17 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Poenget mitt er at man tåler vel en brunkremflekk når du uansett ikke vasker klærne før du tar dem på deg. De er jo skitne i butikken og ikke rene før de er vasket. Anonymkode: eeb83...c7c Dette blir for dumt. Det hører du vel selv…Det er snakk om brune flekker på en lys blå flekk. At du mener at klærene er skitne når dem er ny, får så være. Men det er da ikke flekker!! Anonymkode: 0cc22...207
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #18 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette blir for dumt. Det hører du vel selv…Det er snakk om brune flekker på en lys blå flekk. At du mener at klærene er skitne når dem er ny, får så være. Men det er da ikke flekker!! Anonymkode: 0cc22...207 Mente lys blå genser Anonymkode: 0cc22...207
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #19 Skrevet 13. februar 2022 6 minutter siden, Hero1 said: Er ikke brunkrem HARRY? Folk ser jo ikke ut. Nei? Anonymkode: a58d0...f4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå