Gå til innhold

Kort eller gratulasjon fra barna på morsdagen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånt lærer vel barna når de er små, og tar med seg tradisjonen inn i ungdomsårene og voksenårene? Det gjorde jeg og min søster, og vi gir fortsatt morsdagskort, blomster og sjokolade til mamma på morsdagen, selv om vi er godt voksne. Min søsters barn og ungdom gjør det samme, fordi de er vant til det fra de er små. Og barna elsker å glede mamman sin🥰

Anonymkode: e3342...110

Skrevet

Jeg blir helt rørt av at min voksne sønn fortsatt husker på moren sin på morsdagen. Et nydelig kort med vakker tekst og blomster fikk jeg av han i dag ❤️

Anonymkode: 2dff0...740

• Liker 2
Skrevet

Eldstemann ringte hjem og gratulerte meg med morsdag ❤️ Yngste sønn, på 16, bakte kake og hadde kjøpt presang til meg 😄 Og så hadde han tegnet morsdagskort, som han har gjort siden han var ca 3 år 😄 Så nå har jeg det skriftlig, jeg er fortsatt verdens beste mamma.

• Liker 1
Skrevet

Selv har vi alltid kjøpt gaver til våre foreldre på mors- og farsdagen. Når vi selv fikk barn bestemte vi oss for at gaven kun skulle være noe ungene hadde laget, og max en sjokolade eller enkel bukett ved siden av. 

Jeg synes det er viktigat ungene lærer å vise andre at de setter pris på dem. Samme om det er en slik dag, bursdag eller andre merkedager. Det å gjøre en så liten gest som gleder andre bør alle klare. De første årene vil de jo være partner som er pådriver for å få ungene igang med kortkaging, frokost på sengen eller annet, men min opplevelse er at etterhvert så styrer ungene dette selv. 

Jeg var på tur i helgen med tre av mine unger og en flokk andre barn og voksne. I morges kom de inn med to selvlagte kort på A4 ark, og jenta som er 17 år hadde kjøpt en tekopp. Var utrolig koselig❤️ Snart 20 åringen har jeg fått en sms av, og det er like kjekt.

Skrevet

Nope! Null oppmerksomhet her i gården, men jeg fikk ropt ut at de fikk slutte å være sure siden det tross alt er morsdag i dag 😂

Skrevet

Jeg fikk kort av ungene i dag og satte pris på det, men jeg hadde satt mer pris på å bli behandlet som et ok menneske av tenåringsdatteren en hel dag. Det hjelper liksom ikke så mye å få et kort med gode ord når man resten av dagen blir behandlet som bæsj. 

Anonymkode: 3a05b...432

Skrevet

Jeg fikk gaver og gratulasjoner fra barna i dag. Barna er 18-22 år 😂 Men jeg minner dem på morsdag hvert år også da 😂 

Skrevet

Vi feirer ikke slike dager -men tror barna kjedet seg, for de kom faktisk med hver sin tegning til meg nå på kvelden! ❤ Det var kjempeoverraskende siden de er godt oppi tenårene. Mange år siden sist, så det var veldig koselig å henge de opp på kjøleskapet.  😀 

Anonymkode: 30935...eab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...