AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Skrevet 13. februar 2022 Ser at noen får kort eller tegning barna lager på forhånd, sjokolade eller lignende. Mine på 16 og 8 bryr seg ikke og det svir litt. Hvordan er det hos dere i dag ? Anonymkode: 873b3...116
Queen94 Skrevet 13. februar 2022 #2 Skrevet 13. februar 2022 Hos oss har sønnen min laget kort mens datteren min er for liten. Jeg personlig bryr meg ikke de i seg selv er jo en stor morsdagsgave 😍❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #3 Skrevet 13. februar 2022 Ingenting her. 4 åringen sa gratulerer med morsdag motvillig etter farens instruks 😂 Anonymkode: 4fa99...482
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #4 Skrevet 13. februar 2022 Jeg fortalte tiåringen at det er morsdag og da løp hun og hentet tegnesaker så da dukker det vel opp noe etter hvert 😅 Anonymkode: 37002...2df
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #5 Skrevet 13. februar 2022 Pleier ikke få noe av barna (3 gutter). Mannen fikser noe da. Anonymkode: 366ae...418
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #6 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ser at noen får kort eller tegning barna lager på forhånd, sjokolade eller lignende. Mine på 16 og 8 bryr seg ikke og det svir litt. Hvordan er det hos dere i dag ? Anonymkode: 873b3...116 Min hadde laget kort og en liten snømann til meg på skolen ble rørt ❤️ Anonymkode: 922ff...859
Barmhjertighet Skrevet 13. februar 2022 #7 Skrevet 13. februar 2022 Begge deler ❤ Btw. Gratulerer alle sammen! 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #8 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ser at noen får kort eller tegning barna lager på forhånd, sjokolade eller lignende. Mine på 16 og 8 bryr seg ikke og det svir litt. Hvordan er det hos dere i dag ? Anonymkode: 873b3...116 Morsdag er jo ingen høytid heller, da. Noen bare bestemte at det tilfeldigvis skulle være akkurat i dag at mødre skulle være spesielle - og det i seg selv er vel egentlig ikke særlig logisk. Hvorfor ikke en dag for søsken, en dag for barn, en dag for besteforeldre... De dagene finnes sikkert, men akkurat slik som farsdag, feires de ikke. Det bare skapes en urealistisk forventning om at barn skal huske og feire akkurat morsdagen. De setter da vel pris på deg på bursdagen din? Jeg sendte en melding til min mor og sa at jeg elsket henne og gledet meg til å se henne. Mer enn det behøves ikke, strengt tatt ingenting. Ikke fordi mødre ikke er spesielle eller verdsatt - men fordi morsdag i seg selv bare er kapitalisme - kjøp av blomster, sjokolade, smykker etc. Når man skjønner det, er plutselig morsdag litt tafatt, egentlig. Anonymkode: 7c076...540 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #9 Skrevet 13. februar 2022 Jeg trenger ikke noe ekstra i dag fordi jeg har verdens beste barn og bonusbarn og mann hele året som viser at de setter pris på meg🥰 Anonymkode: d866a...36f
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #10 Skrevet 13. februar 2022 Jeg har ikke sagt i fra at det er morsdag. Hver dag er det her i huset. Fikk senest en melding fra barnet i går om at hun elsker meg 🥰 Hun gir veldig ofte komplimenter, så her går vi for hverdagsgleden vi har av hverandre. Forstår ikke hvorfor jeg skal ha enda mer. Anonymkode: 91da5...7d0 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #11 Skrevet 13. februar 2022 Både han på 14 og henne på 10 har laget hvert sitt kort, og de dro i butikken i går og kjøpte bakst som de overrasket meg med i dag tidlig. Samme type ting gjør de på farsdag. Jeg synes det er viktig at de lærer seg å vise andre at de setter pris på de, og jeg vet at de har gledet seg til å overraske meg i dag. Så er jeg helt enig i at det selvsagt kan gjøres hvilke som helst dag, men faste rammer og datoer gjør det enklere å få inn konseptet. Så jeg er glad de gjør det, og tror det er fint for alle parter. Anonymkode: bef85...842 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #13 Skrevet 13. februar 2022 Alenemor her. De to små her var litt lei seg for at de ikke hadde kjøpt gave. "Mamma, har vi ikke kjøpt gave til deg?". Jeg beklaget det, og forklarte at de var for små til å ordne det på egenhånd, men de kunne lage frokost til meg (jeg satt frem alt, så la de det på fat)❤ Anonymkode: d9764...faf 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #14 Skrevet 13. februar 2022 Jeg synes det er fint at de viser på en AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Både han på 14 og henne på 10 har laget hvert sitt kort, og de dro i butikken i går og kjøpte bakst som de overrasket meg med i dag tidlig. Samme type ting gjør de på farsdag. Jeg synes det er viktig at de lærer seg å vise andre at de setter pris på de, og jeg vet at de har gledet seg til å overraske meg i dag. Så er jeg helt enig i at det selvsagt kan gjøres hvilke som helst dag, men faste rammer og datoer gjør det enklere å få inn konseptet. Så jeg er glad de gjør det, og tror det er fint for alle parter. Anonymkode: bef85...842 Dette. Jeg jobber på skolen og ser hvor mange barn er opptatt av å overraske mamma, lage kort og vise at de setter pris på henne. Jeg minnet dem på i dag og minsten lagde kort der han rablet noe og eldste mente at morsdag er ikke noe spesielt. ts Anonymkode: 873b3...116
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #15 Skrevet 13. februar 2022 De lager kort i bhg, og mannen kjøper blomst og gjerne sjokolade, og fikser litt ekstra frokost😊 Så lager jeg en kake så vi kan kose oss litt 😊 Anonymkode: e6e5b...cf1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #16 Skrevet 13. februar 2022 4 åringen ropte entusiastisk "gratulerer med morsdagen mamma " og gav meg en stor og god klem. Fikk en bok som han og pappaen hadde kjøpt. Mormor og farmor får hver sin koselig gave senere Anonymkode: 8367f...472
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #17 Skrevet 13. februar 2022 Fikk hjemmelaget kort av de og et bokmerke som eldste hadde brodert på skolen . Anonymkode: 0bb12...656
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #18 Skrevet 13. februar 2022 Ingenting var klart i dag tidlig. Mammen glemte bort det, og vi har barn i barnehagealder så de er for små til å ha kontroll på sånt selv. Fortalte til 5-åringen at det var morsdag og hun satt seg umiddelbart å tegnet til meg som varmet mammahjertet ❤️ Men mannen som burde tatt ansvar for ungene har ikke gratulert meg engang Anonymkode: 9bedb...4e7
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #19 Skrevet 13. februar 2022 nei, fordi hele dette opplegget er fullstendig unødvendig... Anonymkode: 716f7...f44 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #20 Skrevet 13. februar 2022 Nei, det er ikke viktig for meg å feire en spesiell dag. Anonymkode: 5325f...c00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå