AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Del Skrevet 13. februar 2022 Jeg er relativt slank med lav fettprosent. Måler ca. 62- 63 cm. rundt midjen. Trent bra med styrke ca. 8 mnd. Har ikke flere kilo jeg kan gå ned. Prøver jobbe med å akseptere magen min. Den vil ikke trekke seg mer sammen. Til tider blåser jeg i det, men så har jeg perioder hvor jeg syns det er kjipt at den ser sånn ut.. Innimellom ser den dehydrert ut, akkurat som foldene står litt ut, andre ganger er den mer flat, men skrukkete. Jeg er ikke dehydrert. Er det forfengelig å operer den, eller jobbe mer med å godta den som den er.. Den har jo båret frem noen barn (7 år siden siste). Noen som har operert nederste del av magen her? Ble resultatet bra? Er det bukplastikk det heter ev.? Vet ikke om jeg tør legge ved bilde 😬 Den er absolutt ikke ille ille med stort heng. Derfor jeg føler meg litt forfengelig, samtidig som den er veldig skrukkete under navelen og litt mot begge sider. Anonymkode: fea0c...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #2 Del Skrevet 13. februar 2022 Jeg skjønner ikke hvordan du kan synes magen er for stor. Jeg måler 65-66 cm rundt midjen, og kan nesten ikke tenke meg at man kan være tynnere😅 Men jeg har andre ting ved kroppen min jeg er helt oppheng i og veldig misfornøyd med. Som andre sikkert ikke tenker over i det hele tatt. Så jeg skjønner jo hva du mener. Og jeg tenker at man må gjøre det man selv vil for å få det best med seg selv. Anonymkode: 5193b...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #3 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvordan du kan synes magen er for stor. Jeg måler 65-66 cm rundt midjen, og kan nesten ikke tenke meg at man kan være tynnere😅 Men jeg har andre ting ved kroppen min jeg er helt oppheng i og veldig misfornøyd med. Som andre sikkert ikke tenker over i det hele tatt. Så jeg skjønner jo hva du mener. Og jeg tenker at man må gjøre det man selv vil for å få det best med seg selv. Anonymkode: 5193b...277 Magen er ikke for stor, men skinnet på den er for stort nå 🤣 Men ja, du har jo rett. Vi er jo vår egen største fiende.. Anonymkode: fea0c...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #4 Del Skrevet 13. februar 2022 Jeg synes ikke det er noe galt i å ønske å operere seg, så lenge man ikke gir andre urealistiske forventninger til egen kropp (sikter til sosiale medier og influencere som viser fram uten å informere om operasjoner). Spiser du sunt og minimalt med prosessert mat? Sukker osv? For min del var det dette som fikset min nedre del av magen. Den gikk fra å se slapp ut (jeg er også svært slank, 173cm og 56kg, med horisontale linjer som så litt dehydrerte ut som du nevner. Da jeg fikset kostholdet mitt med masse grønnsaker, rent protein, mindre pasta og brød og heller andre karbohydrater, er det blitt fullstendig stramt og fint! Magen min er faktisk nå finere enn den noensinne var da jeg var ung 🥰 Anonymkode: f5d8a...9f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #5 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg synes ikke det er noe galt i å ønske å operere seg, så lenge man ikke gir andre urealistiske forventninger til egen kropp (sikter til sosiale medier og influencere som viser fram uten å informere om operasjoner). Spiser du sunt og minimalt med prosessert mat? Sukker osv? For min del var det dette som fikset min nedre del av magen. Den gikk fra å se slapp ut (jeg er også svært slank, 173cm og 56kg, med horisontale linjer som så litt dehydrerte ut som du nevner. Da jeg fikset kostholdet mitt med masse grønnsaker, rent protein, mindre pasta og brød og heller andre karbohydrater, er det blitt fullstendig stramt og fint! Magen min er faktisk nå finere enn den noensinne var da jeg var ung 🥰 Anonymkode: f5d8a...9f0 Takk for svar 😊 Men hadde du løshud? Grunnen til at min mage er skrukkete er at mageskinnet er for stort, samt strekkmerker på nedre del av magen. Jeg bryr meg ikke så mye om at den ikke er helt stram egentlig. Det er mer det at den blir skrukkete pga. for mye hud der og strekkmerker sammen (tror jeg). Anonymkode: fea0c...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #6 Del Skrevet 13. februar 2022 Jeg hadde ikke turt grunnet risikoene ved operasjon. Anonymkode: 0a66d...e59 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #7 Del Skrevet 13. februar 2022 Jeg syns det er forfengelig, men vil alltid støtte andre i å gjøre det som er rett for en selv. Selv har jeg en haug av store arr etter operasjoner. For meg er det bare en del av kroppen min, og magen din er bare bevis på at du har fått barn. Skal mye ting å komme seg gjennom livet helt fornøyd med egen kropp Vær heller glad for at din kropp fungerer, det gjør ikke min. Om det plager deg hver dag og du har råd, tenk deg om likevel og les deg opp på risiko ved operasjon. Anonymkode: dac2e...633 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå