Adonia Skrevet 24. oktober 2005 #2 Skrevet 24. oktober 2005 karin av de norske syns nå frøydis burde gå ut snart jeg..
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2005 #3 Skrevet 24. oktober 2005 karin av de norske syns nå frøydis burde gå ut snart jeg.. ← Frøydis er min norske favoritt Men nå husker jeg knapt hvordan de danske og svenske så ut. Hun andre norske er kjempepen, men jeg synes ikke hun er modellmateriale. Hun danske som røk ut var..
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 25. oktober 2005 #4 Skrevet 25. oktober 2005 Ja, er enig i at Kristine er veldig pen! Men jeg er også i tvil om ho er "den typiske modell" Hun danske som gikk ut hadde et spesielt utseende syns jeg.. syns hun burde blitt! selv om det nok hadde blitt litt intriger.. men det hadde vel ikke TV3 hatt noe i mot...? Syns det er litt forskjell i utseende på de norske og de andre. svenskene og danskene er litt mer typiske modeller syns jeg. Først i går begynte jeg å få litt sansen for Karin, men da røk hun selvfølgelig ut.. mulig det var lagt opp til.. Håper egentlig Kristine vinner av de norske, men har en liten følelse av at hun ikke gjør det! Så blir spennende å følge med videre!!!
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #5 Skrevet 25. oktober 2005 Det blir nok hun svenske Arwen som vinner. Synes forøvrig at alle jentene (unntatt hun danske som gikk ut igår) ble utrolig fine på bildene som de tok i gårsdagens program.
Sofia Skrevet 25. oktober 2005 #6 Skrevet 25. oktober 2005 Det blir nok hun svenske Arwen som vinner. Synes forøvrig at alle jentene (unntatt hun danske som gikk ut igår) ble utrolig fine på bildene som de tok i gårsdagens program. ← Enig... Tenk å hete Arwen å være så lik Liv Tyler... Pent navn på en pen jente.. og hun kler virkelig navnet sitt... for Arwen skal se ut nøyaktig slik!!... hehe!!
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2005 #7 Skrevet 25. oktober 2005 Enig... Tenk å hete Arwen å være så lik Liv Tyler... Pent navn på en pen jente.. og hun kler virkelig navnet sitt... for Arwen skal se ut nøyaktig slik!!... hehe!! ← Jeg tror nok ikke hun ble født med det navnet...
Sofia Skrevet 25. oktober 2005 #8 Skrevet 25. oktober 2005 Jeg tror nok ikke hun ble født med det navnet... ← Hvorfor tror du ikke det?... Jeg har i mange år hatt en kompis som heter Aragon.. mammaen hans har vært fan av Ringenes Herre lenge før filmene ble laget. Før syntes alle navnet hans var rart.. men nå forstår vi alle hvorfor liksom..
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2005 #9 Skrevet 25. oktober 2005 Hvorfor tror du ikke det?... Jeg har i mange år hatt en kompis som heter Aragon.. mammaen hans har vært fan av Ringenes Herre lenge før filmene ble laget. Før syntes alle navnet hans var rart.. men nå forstår vi alle hvorfor liksom.. ← Jeg regner med at hun kaller seg Arwen som modellnavn, også pga at hun virkelig lignet på Arwen i LOTR-filmene, og det er litt FOR tilfeldig... Hvis hun hadde sett annerledes ut, og helt ulik Liv Tyler, hadde jeg lettere trodd at det var hennes ekte navn...
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #10 Skrevet 25. oktober 2005 Hun er nok ikke døpt Arwen Tatt fra Sveriges Top Model nettside: Arwen bytte namn från Mikaela för några år sedan. När hon såg Sagan om ringen visste hon att det var Arwen hon skulle heta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå