AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Del Skrevet 13. februar 2022 Hva gjør dere for å få gode dager? Elsker gutten vår, men helgene er så utrolig slitsomme. Uansett og vi er hjemme eller ute/borte. Beskjeder er glemt etter 5 sekunder, løper hit og dit, må hele tiden være på vakt enda (6 år). Jeg føler jeg bare er en irritert kjefte-mamma. Hva gjør dere andre? Anonymkode: c4a56...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #2 Del Skrevet 13. februar 2022 Har han på avlastningshjem. Anonymkode: 4624d...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #3 Del Skrevet 13. februar 2022 Åh, jeg husker den tiden, den var slitsom! Irritert kjeftemamma var ofte standardmodus 😅 Velg dine kamper, se og kommenter det bra han gjør og hold ut - det blir bedre. Mye bedre. Jentungen er ti år nå, og henger ikke lenger i taklampa om man snur ryggen til. Hun har selvsagt fortsatt sine kreative øyeblikk som resulterer i rot og kaos (glitter på avveie eller istykkerplukkede sokker over halve huset), men det kan jeg leve med. Hun kan pusle for seg selv på rommet så lenge at jeg nesten glemmer at hun er hjemme, og er en fryd å ha med på restaurant etc. Jeg er alene med henne og har mine egne utfordringer, og har dermed fått avlastning hver tredje helg og én ettermiddag i uka, det gjør underverker for overskuddet. Hun er også godt medisinert, den pilla er til uvurderlig hjelp. Anonymkode: e0d66...800 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #4 Del Skrevet 13. februar 2022 Har heldigvis ikke hatt dette problemet, og min er 16 nå. Men da han var liten var vi veldig mye ute for å få ut energi. Som regel frokost, så ut i skogen eller på lekeplass, svømmehall, klatrepark, sykkelturer, skiturer/ake, fjellturer, fotballspilling osv. Hjemme prøvde vi etter å ha fått ut mye energi å lese bok eller se litt på tv eller at han skulle leke med noe rolig, ala plastalin, tegne, osv. Det som funket aller best var å ha en plan for helgen. Så han visste hva vi skulle. Ala dagsplan som vi satt opp kvelden før eller om morgenen. Da visste han hva vi skulle og det gav også forutsigbarhet og ro i hjernen. Anonymkode: 2f0a3...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå