Gå til innhold

Tips til tekstil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere, ref. bildet... Jeg har bestilt en baby body for å annonsere min graviditet. "Problemet" er at jeg ønsker å endre ordet Future til oransje farge. Tips til hvordan jeg kan gjøre dette? Trenger ikke å se 100% pent ut, da jeg kun skal ta et bilde av det. Alle svar mottas med veldig stor takk 😄

Spreadshirt.png

Anonymkode: 97c7d...27a

• Hjerte 2
Skrevet

Kan du etter at du har tatt bildet av bodyen endre fargen på deler av teksten på bodyen til orange i et fotoredigeringsprogram?

Anonymkode: 2a736...777

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan du etter at du har tatt bildet av bodyen endre fargen på deler av teksten på bodyen til orange i et fotoredigeringsprogram?

Hmmm, kanskje det ja. Forslag til program eventuelt? 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hmmm, kanskje det ja. Forslag til program eventuelt? 😅

Har du iPad er det superlett å fikse i procreate. Hvis ikke kan du prøøøve Gimp, men jeg er ikke så kjent med det. 

• Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, Lacuna said:

Har du iPad er det superlett å fikse i procreate. Hvis ikke kan du prøøøve Gimp, men jeg er ikke så kjent med det. 

Har dessverre ikke iPad. Kan forsøke meg på Gimp, må bare få bodyen i posten først 👍

Skrevet

Hvis det blir til at du gjør det slik at du skal endre fargen på de bokstavene før fotografering, så kan du jo gjøre det ved bruk av stoffmaling (en dekkende type) og maskering. Men man kan risikere at det kommer stoffmaling på den hvite delen av stoffet.

Kanskje du kan skjære/klippe ut de bokstavene i oransjefarget selvklebende plast el.l. og feste de på bodyen?

Om du ønsker fotoredigering av bokstavenes farge og du ikke får det til selv, er det sikkert noen her på KG som kan gjøre det for deg, eller en ansatt i en fotobutikk :jepp:

Skrevet

Jeg tror det er enklest å kjøpe en oransj posca-tusj. Du finner det på Panduro, der kan du kjøpe enkeltfarger. Den dekker godt over den sorte teksten. :)

Skrevet
2 hours ago, jaromei said:

Jeg tror det er enklest å kjøpe en oransj posca-tusj. Du finner det på Panduro, der kan du kjøpe enkeltfarger. Den dekker godt over den sorte teksten. :)

Takk for tips! Posca-tusj er litt nytt for meg. Vil den dekke over den sorte teksten og matche den andre oransje-fargen sånn OK, tror du? 😇

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Takk for tips! Posca-tusj er litt nytt for meg. Vil den dekke over den sorte teksten og matche den andre oransje-fargen sånn OK, tror du? 😇

Skal bodyen brukes til babyen? I så fall må du tenke på å ikke bruke noen type tusjer o.l. som kan være helseskadelige for babyen.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Skal bodyen brukes til babyen? I så fall må du tenke på å ikke bruke noen type tusjer o.l. som kan være helseskadelige for babyen.

Nei, bare til et bilde 😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...