Drizzt Skrevet 13. februar 2022 #1 Skrevet 13. februar 2022 (endret) Gratulerer til alle fantastiske mammaene der ute, ja også du som leser dette! Selv om innsatsen ikke alltid blir satt ordentlig pris på, så går ikke Norge, familien og samfunnet rundt uten mammaene i de tusen hjem! Klapp dere selv på skulderen hvis mann og barn glemmer å gjøre det i dag og fortsett Endret 13. februar 2022 av Drizzt 2
Hedda-78 Skrevet 13. februar 2022 #2 Skrevet 13. februar 2022 Takk! 😍 Tar med meg denne i hjertet i dag, for jeg har en mistanke om at dette er den eneste morsdagshilsenen jeg får i dag. Jeg håper jeg tar feil, det får dagen vise.
Sommer2464 Skrevet 13. februar 2022 #3 Skrevet 13. februar 2022 (endret) Drizzt skrev (3 timer siden): Gratulerer til alle fantastiske mammaene der ute, jeg også du som leser dette! Selv om innsatsen ikke alltid blir satt ordentlig pris på, så går ikke Norge, familien og samfunnet rundt uten mammaene i de tusen hjem! Klapp dere selv på skulderen hvis mann og barn glemmer å gjøre det i dag og fortsett Endret 13. februar 2022 av Sommer2464
Hedda-78 Skrevet 13. februar 2022 #4 Skrevet 13. februar 2022 Sommer2464 skrev (1 minutt siden): Nei morsdag er djevelens verk det er skapt så handelstanden skal tjene mer penger det er dyrking av mammon. Morsdag trenger ikke å dreie seg om gaver. Jeg vil ikke ha kjøpte gaver. Jeg vil aller helst ha en klem, et kort eller tegning, og et pent dekket bord med servietter og stearinlys. Det viktigste for meg er at noen har tenkt på meg, og gjort noe bare for å glede meg. Dyre gaver er unødvendig. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #5 Skrevet 13. februar 2022 Sommer2464 skrev (5 minutter siden): Nei morsdag er djevelens verk det er skapt så handelstanden skal tjene mer penger det er dyrking av mammon. Men så lenge man ikke bruker masse penger på morsdagsgaver synes jeg det er ok å feire morsdag. Har ofte lurt på om man kan få til en eneste tråd på forumet uten negativtitet. Der fikk jeg svaret. Ikke en gang noe så uskyldig og koselig som en morsdagshilsen kan forbli i fred. Anonymkode: 3750f...3cb 2
Drizzt Skrevet 13. februar 2022 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2022 Hedda-78 skrev (1 time siden): Takk! 😍 Tar med meg denne i hjertet i dag, for jeg har en mistanke om at dette er den eneste morsdagshilsenen jeg får i dag. Jeg håper jeg tar feil, det får dagen vise. Det skjer med mange - man blir litt glemt iblant. Ikke alle menn holder styr på høytider heller. Man skulle nesten tro de burde satt en påminnelse på mobilen dagen før 😄 Uansett håper jeg du får en god dag hvor du selv vet i hjertet at det er din dag i dag
Drizzt Skrevet 13. februar 2022 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Har ofte lurt på om man kan få til en eneste tråd på forumet uten negativtitet. Der fikk jeg svaret. Ikke en gang noe så uskyldig og koselig som en morsdagshilsen kan forbli i fred. Anonymkode: 3750f...3cb Hadde det ikke vært for sitatet, ville jeg ikke fått med meg det brukeren skrev. Jeg har ignorert brukeren med god grunn. Det er alltid noen som skal ødelegge en hyggelig hilsen. Likevel håper jeg at mammaene der ute kjenner litt på morsdagfølelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå