AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Skrevet 13. februar 2022 Er damer bare kjipe og ghoster deg? Eller takker ned til en ny date? Da er det mest sannsynlig noe med deg som du må jobbe med. Jeg har listet opp noen veldig enkle punkt som må innfris for at en dame vil være sammen med deg 1. En trygghet, altså en mann som kan passe på kvinnen og eventuelle barn. Økonomien er ikke det aller viktigste, det er følelsen av å bli tatt vare på. 2. Økonomi. Du må gidde å ha en jobb eller få inn penger på en eller annen måte. Det viktigste økonomisk er at paret klarer seg økonomisk. 3. Hygiene. Du må faktisk vaske deg, klærene dine, sengetøyet ditt og holde det rent i boligen din. Trenger ikke overdrive. 4. Kjemi. Det må faktisk være en passende kjemi. Lukten av deg, den du er, må være tiltrekkende. Dette handler om biologi. Hvis du ikke har rett lukt passer ikke deres immunforsvar sammen, noe som er viktig når barn skal skapes. 5. Dere må ha de samme verdiene og være på ca samme plass i livet. 6. Kvinner vil ikke være sammen med menn som er voldelige fysisk eller psykisk. De som blir sammen med slike menn, er kvinner som ikke har hatt det bra ellers i livet. Ting vi ikke liker med menn: at dere blir sure/ sinte/ aggressive når vi høflig takker nei til videre bekjentskap (en av de ovenstående punkter passer ikke). Vi merker fort at du er en "sutrete" type. Det oser ikke trygghet av en mann som innerst inne syns veldig synd på seg selv. Vi ønsker en mann å leve med, ikke en å være mor eller psykolog for. Hvis du ikke vant i genlotteriet vil det bety at det vil ta lengre tid for deg enn de vakreste mennen. Men sånn er det for kvinner også. Men altså, det er mage ganger man ser mindre flotte menn dra i land meget flotte kvinner. Disse mennene har full score på de øverste punktene. Hvis du aldri får napp kan problemlet ligge i det som er nevt over her. Se innover og fiks deg selv. Jobb med selvtilliten og finn ut hva du kan tilby, ikke hva du vil ha. Anonymkode: cec9a...8e7 10 1 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #2 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette handler om biologi. Hvis du ikke har rett lukt passer ikke deres immunforsvar sammen, noe som er viktig når barn skal skapes. Anonymkode: cec9a...8e7 😂 Anonymkode: c1146...5e8 4 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #3 Skrevet 13. februar 2022 Du tror menn som ikke gjør disse tingene, får det til av å lese ei liste? Anonymkode: 15d04...4b8
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #4 Skrevet 13. februar 2022 Nokså nyttesløst å påstå noe sånt her inne, hvor alle damene er sammen med den type mann du beskriver, eller hva? 🤣 Anonymkode: 7a31b...4e2 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #5 Skrevet 13. februar 2022 Jeg er vertfall enig med at de tingene må klaffe i første runde. Jeg er ikke interessert i å være mamma til en voksen mann. Anonymkode: cec9a...8e7 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #6 Skrevet 13. februar 2022 Jeg trenger ikke en mann som kan passe på meg. Snakk for deg selv TS 😂 Anonymkode: feb32...608 1
Entern Skrevet 13. februar 2022 #7 Skrevet 13. februar 2022 Synes det er en grei basic liste det der 🤷🏻♂️ Men seffern veldig enkelt, det er jo også mye annet som spiller inn. En mann som sliter med å binde seg f.eks. vil slite med forhold selv om alt TS lister opp klaffer 🤷🏻♂️ 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #8 Skrevet 13. februar 2022 Jeg er kvinne, og synes TS’ liste var spot on. Ikke at jeg trenger noen til å passe på meg i hverdagen, men hvis noe skjer så skal han kunne steppe opp (f.eks hvis jeg ble alvorlig syk). Anonymkode: 51b05...ece 7
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #9 Skrevet 13. februar 2022 Enig!!! Og så bør han ha en genuin interessse i å bli kjent med damen og avdekke hennes behov og ønsker. Ikke bare motiveres av at damen skal dekke hans behov. Anonymkode: b2ba0...461 5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #10 Skrevet 13. februar 2022 Ville byttet ut pkt 1 med ærlighet/redelighet/omsorg/et godt hjerte. Ellers synes jeg dette er ganske riktig. Jeg er kvinne, og har absolutt ikke draget. Det er ikke fordi menn er onde og konspirerer mot meg 😂 Slik som enkelte menn tenker om damer… Jeg vet hva som er/har vært problemene, og er ikke bitter for at jeg f eks har et utseende som gjør at svært mange menn ikke ser meg på den måten, eller at jeg var sjenert/uten selvtillit/på jordet i viktige ungdomsår. Det er som det er. Anonymkode: c08db...8a1 5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #11 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ville byttet ut pkt 1 med ærlighet/redelighet/omsorg/et godt hjerte. Ellers synes jeg dette er ganske riktig. Jeg er kvinne, og har absolutt ikke draget. Det er ikke fordi menn er onde og konspirerer mot meg 😂 Slik som enkelte menn tenker om damer… Jeg vet hva som er/har vært problemene, og er ikke bitter for at jeg f eks har et utseende som gjør at svært mange menn ikke ser meg på den måten, eller at jeg var sjenert/uten selvtillit/på jordet i viktige ungdomsår. Det er som det er. Anonymkode: c08db...8a1 Er du meg? Men ja, jeg er i store trekk enig i det som listes opp, inkludert din justering av punkt 1. Vil også føye til et punkt 7: humoristisk sans. Hvis man ikke har humor som passer sammen så er det små sjanser for at forholdet lykkes i det lange løp. Anonymkode: de120...971 5
Lillpia Skrevet 13. februar 2022 #12 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du meg? Men ja, jeg er i store trekk enig i det som listes opp, inkludert din justering av punkt 1. Vil også føye til et punkt 7: humoristisk sans. Hvis man ikke har humor som passer sammen så er det små sjanser for at forholdet lykkes i det lange løp. Anonymkode: de120...971 Meg også! 😅 Jeg ville også lagt til interesse! Har chattet og vært på date med menn som kun svarer på spørsmål, men stiller ingen tilbake! Turn off!
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #14 Skrevet 13. februar 2022 Nja.. her kan man jo lene seg litt på forskning istedet. Kvinner er notorisk opptatt med å fokusere på menn som ikke er interessert i forhold med dem, og sikter jevnt over for høyt når de skal velge menn. Det resulterer i at kvinner poster utallige tråder på Kg om «liker han meg?» og at de mennene som disse damene egentlig burde satses på, de mennene som er på deres eget nivå forblir single med mindre de tar til takke med noen langt under sitt eget nivå. Anonymkode: 870c6...921 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #15 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nja.. her kan man jo lene seg litt på forskning istedet. Kvinner er notorisk opptatt med å fokusere på menn som ikke er interessert i forhold med dem, og sikter jevnt over for høyt når de skal velge menn. Det resulterer i at kvinner poster utallige tråder på Kg om «liker han meg?» og at de mennene som disse damene egentlig burde satses på, de mennene som er på deres eget nivå forblir single med mindre de tar til takke med noen langt under sitt eget nivå. Anonymkode: 870c6...921 Anonymkode: dd077...83c 7
Gjest AprilRyan Skrevet 13. februar 2022 #16 Skrevet 13. februar 2022 Og menn påstår at kvinner blir sure når de påpeker diverse sannheter ovenfor dem? Det går visst begge veier det. Om jeg skal legge til noe så hjelper det nok å ha en grunnleggende sosial kompetanse og personlighet er også ganske viktig. Det opprettes jevnlig tråder fra menn som har alt det overfladiske på plass og det tror de at skal holde for å få seg dame fordi de forstår ikke hvorfor damene ikke kommer løpende når de har trent kropp, fast jobb og penger i banken. For de fleste damer som ikke er golddiggere og overfladiske så er ikke det alene nok. I tillegg tror jeg at det vil hjelpe å tenke at damer er individer og ikke en homogen masse. Det er ikke noe mer avtennende enn menn som tror de har forstått meg fordi jeg er dame og alle damer er slik og sånn.
Gjest AprilRyan Skrevet 13. februar 2022 #17 Skrevet 13. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): 😂 Anonymkode: c1146...5e8 Hvorfor ler du av dette? Her står det litt om luktesans og valg av partner. Da i forbindelse med bruk av p-piller, men også generelt hvordan det har en betydning. Stemmer egentlig greit overens med egen erfaring. https://www.nrk.no/viten/xl/p-pillen-kan-lure-deg-til-a-velge-feil-mann-1.13096724 Endret 13. februar 2022 av AprilRyan
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #18 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vil også føye til et punkt 7: humoristisk sans. Hvis man ikke har humor som passer sammen så er det små sjanser for at forholdet lykkes i det lange løp. Anonymkode: de120...971 Dette tror jeg er omtrent det viktigste. Dette gjelder ikke bare for forhold heller, men også et godt vennskap og hvilke arbeidskolleger man får best kjemi med. Humor gjør at man føler seg trygg på hverandre, men det må være samme type humor som begge skjønner ☺️ Anonymkode: daa5e...c43 1
herzeleid Skrevet 13. februar 2022 #19 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er damer bare kjipe og ghoster deg? Eller takker ned til en ny date? Da er det mest sannsynlig noe med deg som du må jobbe med. Jeg har listet opp noen veldig enkle punkt som må innfris for at en dame vil være sammen med deg 1. En trygghet, altså en mann som kan passe på kvinnen og eventuelle barn. Økonomien er ikke det aller viktigste, det er følelsen av å bli tatt vare på. 2. Økonomi. Du må gidde å ha en jobb eller få inn penger på en eller annen måte. Det viktigste økonomisk er at paret klarer seg økonomisk. 3. Hygiene. Du må faktisk vaske deg, klærene dine, sengetøyet ditt og holde det rent i boligen din. Trenger ikke overdrive. 4. Kjemi. Det må faktisk være en passende kjemi. Lukten av deg, den du er, må være tiltrekkende. Dette handler om biologi. Hvis du ikke har rett lukt passer ikke deres immunforsvar sammen, noe som er viktig når barn skal skapes. 5. Dere må ha de samme verdiene og være på ca samme plass i livet. 6. Kvinner vil ikke være sammen med menn som er voldelige fysisk eller psykisk. De som blir sammen med slike menn, er kvinner som ikke har hatt det bra ellers i livet. Ting vi ikke liker med menn: at dere blir sure/ sinte/ aggressive når vi høflig takker nei til videre bekjentskap (en av de ovenstående punkter passer ikke). Vi merker fort at du er en "sutrete" type. Det oser ikke trygghet av en mann som innerst inne syns veldig synd på seg selv. Vi ønsker en mann å leve med, ikke en å være mor eller psykolog for. Hvis du ikke vant i genlotteriet vil det bety at det vil ta lengre tid for deg enn de vakreste mennen. Men sånn er det for kvinner også. Men altså, det er mage ganger man ser mindre flotte menn dra i land meget flotte kvinner. Disse mennene har full score på de øverste punktene. Hvis du aldri får napp kan problemlet ligge i det som er nevt over her. Se innover og fiks deg selv. Jobb med selvtilliten og finn ut hva du kan tilby, ikke hva du vil ha. Anonymkode: cec9a...8e7 Litt lang vei frem til målet kanskje, men enig i konklusjonen om at hvis en stadig mislykkes er det en selv som er fellesnevneren for alle forsøkene og som en lettest kan endre på. Det gjelder det meste, også når menn (og kvinner) mislykkes med å finne en partner. AprilRyan skrev (10 timer siden): Hvorfor ler du av dette? Her står det litt om luktesans og valg av partner. Da i forbindelse med bruk av p-piller, men også generelt hvordan det har en betydning. Stemmer egentlig greit overens med egen erfaring. https://www.nrk.no/viten/xl/p-pillen-kan-lure-deg-til-a-velge-feil-mann-1.13096724 Artig og interessant lesing, selv om det ut fra artikkelen ikke virker å være så kategorisk som i punkt 4 over.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #20 Skrevet 13. februar 2022 herzeleid skrev (6 minutter siden): Artig og interessant lesing, selv om det ut fra artikkelen ikke virker å være så kategorisk som i punkt 4 over. Men det er jo feil at man velger feil mann når man er på pillen. Man velger feil mann når man ikke er på pillen. De fleste av oss har det best med en rolig og god mann i lengden. Anonymkode: 7a31b...4e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå