Gå til innhold

Hvor ofte tar dere fly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere flyvante?

Anonymkode: c54c0...a29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt fly en gang i livet, er 44 så nei

Anonymkode: c481f...adf

• Liker 1
Skrevet

I mine 40 år på denne kloden har jeg lettet i fly ca. 80 ganger. Så i snitt et par ganger i året.

Anonymkode: bf55a...46b

Skrevet

4 - 6 turer (tur/retur) i året.

Anonymkode: 8316d...24c

Skrevet

ikke så ofte. Kanskje to ganger hvert 4 år (tur/retur). 

Skrevet

Sist jeg tok fly, var for å dra i begravelse. 7 år siden. 

Anonymkode: e8b61...60f

Skrevet

Før covid, ble det ca 20 turer i året

Anonymkode: 1a5cb...0aa

Skrevet

Ca 2 ganger i måneden, i perioder kanskje 1 gang hver måned. Kommer ann på om jeg må til tannlege  lege ol.  

Anonymkode: 4c446...ede

Skrevet

Siste fly tok jeg i 2010. Flyskrekk til 1000. Før i tiden fløy jeg masse, typ 4 g pr år i snitt.

• Liker 1
Skrevet

Prepandemiske tilstander fem flighter per uke ca. Reiser mye med jobb, ferie og mange venner i utlandet

Anonymkode: 4ecc5...1d4

Skrevet

De siste to årene har det blitt en tur-retur i måneden i snitt. 

Før Korona var jeg på et fly 4-6 ganger hver uke. Mye jobb, glad i å stikke på storbyturer og ferie med kjæresten, og all familie bor langt unna. 

Anonymkode: 6a5fb...a00

Skrevet

I snitt 1 tur/retur i året.

Skrevet

Før pandemien ca 2 ganger i året tur/retur. Nå blir det nok et par år til det blir utenlandsferie.

Anonymkode: 3945e...f00

Skrevet

Har vært mer en vanlig i år, 3 ganger tur/retur. Så i sommer skal jeg i alle fall ta toget ene veien til Sveits. 

• Liker 1
Skrevet

En gang hver 10. år, kanskje. Det er så tungvint å ta fly, for nesten uansett hvor jeg skal må jeg via Oslo. Først kjøre ca 1 time pluss en fergetur for å komme til nærmeste flyplass, så nesten en time på fly til Oslo, bytte fly osv. Da er det like greit å kjøre hele veien.

Anonymkode: e77a4...916

Skrevet

I følge SAS sin oversikt har jeg fløyet mellom 35 -50 reiser med dem årlig de siste 10 årene. I tillegg kommer reiser med Norwegian og Widerøe innenlands, og andre flyselskap utenlands, særlig til Asia. Men siste to årene har jeg knapt vært i fly, kanskje bare 10 reiser totalt.

Anonymkode: 9748d...e2e

Skrevet

Det blir dessverre litt mye siden jeg bor sånn til at det er eneste mulighet for å komme hjem med mindre jeg skal kjøre i 2 dager hver vei. Så det blir kanskje 6-8 tur-retur turer i året inkl ferietur til utlandet en gang i året. 

Anonymkode: 3f698...d95

Skrevet

Ca hver 2-3 mnd. Er i et avstandsforhold. 

Anonymkode: b3d6e...a26

• Liker 1
Skrevet

Har tatt det noen få ganger i forbindelse med nødvendige ærender og det ble for langt å kjøre bil selv, men jeg har bestemt meg for at det gjør jeg ikke mere. Forsøker å til buss, eller å sitte på med noen. Litt får også jeg bidra med. 

Anonymkode: 67a3f...aab

Skrevet

Går gjerne et par år mellom hver gang. 

Anonymkode: 5c586...604

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...