Gå til innhold

Bofelleskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, i dag var jeg hos en bekjent/venninne for første gang. Hun er alenemor til 2 barn og bor i et bofelleskap med masse rare folk. 1 rom og jwli lite plass. De hadde en fryser inne i toalettet og har skikkelig dårlig råd. Skal et bofelleskap være sånn? De får jo det av NAV, men det det var forferdelig rett og slett!

Anonymkode: c6931...bb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, i dag var jeg hos en bekjent/venninne for første gang. Hun er alenemor til 2 barn og bor i et bofelleskap med masse rare folk. 1 rom og jwli lite plass. De hadde en fryser inne i toalettet og har skikkelig dårlig råd. Skal et bofelleskap være sånn? De får jo det av NAV, men det det var forferdelig rett og slett!

Noen gang er det det eneste NAV kan tilby. Hvis du er så jævla bekymret kan du vel tilby deg å hjelpe på en eller annen måte?

Anonymkode: 94b07...36b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Noen gang er det det eneste NAV kan tilby. Hvis du er så jævla bekymret kan du vel tilby deg å hjelpe på en eller annen måte?

Anonymkode: 94b07...36b

Tro meg du, jeg hjelper dem så godt jeg kan. Kan jo heller ikke kjøpe et sted å bo for dem heller og det er det de trenger akkurat nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...