Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en medisinsk abort for ca en uke siden. Foster ble målt til uke 10, men jeg var i uke 11. Hcg hadde ikke sunket på denne uka når jeg tok hcg nivå hos legen, pga brun blødning.

Jeg var fortsatt veldig kvalm og full av symptomer.

Nå etter cytotec kuren for en uke siden så har jeg mistet det meste av symptomer. Merker fortsatt det er litt hcg i kroppen, for jeg har hele graviditeten fått litt sånn "uro følelse" og litt sånn følelse av å ikke ha fått nok oksygen, så tror det fortsatt er litt hcg.

Hcg halveres vel hvert døgn ca? Hvilket nivå var du på i uke 10 og hvor fort gikk det ned? Eventuelt dere som også var litt kortere på vei. Lurer veldig på om denne oksygen-mangel følelsen går vekk når hcg synker, eller om det er pga hovne slimhinner i nesa.

Anonymkode: 6254c...5d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her brukte kroppen 5 uker på å få negativ test etter abort i uke 9 og 2 uker etter abort i uke 11. Begge var aborter i forbindelse med MA. Mest hcg i kroppen ved siste svangerskap selv om det tikk raskest ned. Mao sikkert litt tilfeldig.

Anonymkode: 722cd...1d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Her brukte kroppen 5 uker på å få negativ test etter abort i uke 9 og 2 uker etter abort i uke 11. Begge var aborter i forbindelse med MA. Mest hcg i kroppen ved siste svangerskap selv om det tikk raskest ned. Mao sikkert litt tilfeldig.

Anonymkode: 722cd...1d8

Tusentakk for svar! Merker det synker gradvis her, så får bare holde på tålmodigheten. Da er det nok litt tilfeldig ja, får bare vente å se.

Anonymkode: 6254c...5d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...