Gå til innhold

Hvilke nettbutikker handler du fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har du noen gode tips?

Hilsen ikke særlig god råd, så tips om Acne osv er ikke så interessant 😊

Anonymkode: 24814...bb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zalando, Boozt, Miinto, Carlings, adidas, nike, sportamore, footway, holtzweiler

Anonymkode: 2ab63...0e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Og har du noen gode tips?

Hilsen ikke særlig god råd, så tips om Acne osv er ikke så interessant 😊

Anonymkode: 24814...bb0

Jeg handler på salg hos nelly, for de har gratis retur!

Missguided har jeg også erfaring med, og har ikke no dårlig å si om dem. Litt usikker på om det er toll.

Shein, fashionnova osv er også greie nettbutikker, sistnevnte har vel egentlig toll men jeg har aldri fått toll derfra.

Nakd har jeg aldri handlet på, men mange handler der og er fornøyd med den! De har jo kolleksjoner med norske folk også.

Pretty little thing (PLL) ville jeg styrt unna, for der er tollen og momsen det samme som du kjøper for nesten... fikk sjokk når jeg fikk pakken på posten.

Gå inn her, søk opp enkelte av disse butikkene, eller andre for å se hvor det ikke er toll/moms. Alle på den lista her er tollfrie, eller så er tollen inkludert i summen du betaler i nettbutikken.. da slipper du overraskelser!

https://www.skatteetaten.no/person/avgifter/kjop-fra-utlandet/nettbutikker-og-e-markedsplasser-som-er-registrert-i-voec-registeret/

Anonymkode: b1f71...0ed

Skrevet

Handler aller mest fra Gudrun Sjöden men også fra Bonprix, Indiska, Klingel, Zalando, Zizzi og Ellos. I tillegg handler jeg en del brukt via Finn og Ebay.

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet
Perelandra skrev (På 13.2.2022 den 10.24):

Handler aller mest fra Gudrun Sjöden men også fra Bonprix, Indiska, Klingel, Zalando, Zizzi og Ellos. I tillegg handler jeg en del brukt via Finn og Ebay.

Må man ikke betale toll når man handler fra Indiska? 

Anonymkode: 6ba7f...aeb

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Nei

Skrevet

Cellbes for meg.

Anonymkode: 7a0f3...458

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei, selv om de har lagt ned de fysiske butikkene i Norge, har de fortsatt norsk nettbutikk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...