Gå til innhold

Damer.. når dere tilfredstiller dere selv..

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Damer har trukket det korte strået når det gjelder sex. Altså, menn får omtrent alltid orgasme. Men det å kunne komme 3-5 ganger når man onanerer og å kunne holde på 20 min må være fantastisk. Vet ikke hvordan det er for dere, men jeg skulle gjerne ha kunnet ronke i 20 min og kommet 3 ganger.

Anonymkode: 7a6f8...eca

Jeg 'kommer' alltid når jeg har sex, men det er ikke alltid jeg får det jeg kaller en orgasme. 

Kan komme "lett", dvs ejakulere, uten stor nytelse. Og jeg kan få orgasme, som er skikkelig godt!

Måtte forklare kona om forskjellen. Mulig jeg er snål? 😅

M41

Anonymkode: 2659a...bf6

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg 'kommer' alltid når jeg har sex, men det er ikke alltid jeg får det jeg kaller en orgasme. 

Kan komme "lett", dvs ejakulere, uten stor nytelse. Og jeg kan få orgasme, som er skikkelig godt!

M41

Tror jeg skjønner hva du mener. Jeg kan komme sånn hvis jeg stopper rett før det går. Da er det ejakulering ,men ingen orgasme.  Men for meg er det bare å kjøre på så kommer den store gode. Jeg har hørt om det du beskriver men har aldri vært der selv uten å kunne gjøre noe med det.

Anonymkode: 7a6f8...eca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

M41

Tror ikke du er snål, men det er nok mange menn som aldri har hatt orgasme, selv om de kommer. De vet det bare ikke selv. Merker stor forskjell på mannen her om han bare kommer, eller om han faktisk får orgasme. Må gjerne litt analstimuli til for at han skal få orgasme.

For å svare på spørsmålet i HI: Jeg kommer veldig fort når jeg bruker vibrator, men det kan variere alt etter som hvor kåt jeg er, dagsform osv. 

Anonymkode: 0d284...d4b

• Liker 1
Skrevet

Med rabbiten min, 30-60 sekunder.

Med partner varierer det. Noen minutter.

Anonymkode: 35b57...d14

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Blir du ikke overfølsom og litt øm etter første?

Anonymkode: 3e949...93d

Jo. Men det tar bare et par minutter før det roer seg litt 

Anonymkode: 2fb18...001

Skrevet

På egenhånd går det ganske fort. Tar lenger tid om jeg har en partner, men da koser jeg meg mer og kommer gjerne flere ganger🤷‍♀️

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg er omvendt. Kommer mye lettere med partner, blir ikke opphisset alene liksom  Han må i så fall se på at jeg gjjør det og jeg kan se på han runke og slike ting. Er visst skrudd sammen forskjellig fra dere andre 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...