Gå til innhold

Bakst til barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste årene har vært helt jævlige for de ansatte i skoler og barnehager, og allikevel har barnehagen vår klart å takle alle utfordringer og alle situasjoner på en helt merkverdig god måte til det beste for både barn og foreldre. Nå er jo lissom det verste forbi, men de står jo fremdeles til knes i smitte og dårlig bemanning, og jeg kjenner sånn på at jeg har lyst til å vise at jeg ser dem og setter pris på dem. Har ikke råd til å legge så mye penger i det, så jeg lurer på om det er innafor å levere en kake, hvetebakst eller lignende på personalrommet? Eller er det bare dust? 

Anonymkode: 8e70c...2fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville heller kjøpt en pose med twist eller liknende... Enkelt, hygienisk og lett for dem å spise på jobb

Anonymkode: ab3f8...228

Skrevet

Syns det høres veldig omtenksomt ut av deg og en hyggelig gest til de ansatte. Ta med et kort med noen fine ord som kan stå på persobalrommet når baksten er spist opp så blir det enda bedre 💝

Anonymkode: 8bf28...f73

• Hjerte 2
Skrevet

Tenker det bare er koselig, men nå er jeg glad i å bake og å få bakst selv da. Gjorde det samme til jul med julekaker selv, ble i hvert fall godt tatt i mot om de ikke bare er gode skuespillere, hehe 🙂 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De siste årene har vært helt jævlige for de ansatte i skoler og barnehager, og allikevel har barnehagen vår klart å takle alle utfordringer og alle situasjoner på en helt merkverdig god måte til det beste for både barn og foreldre. Nå er jo lissom det verste forbi, men de står jo fremdeles til knes i smitte og dårlig bemanning, og jeg kjenner sånn på at jeg har lyst til å vise at jeg ser dem og setter pris på dem. Har ikke råd til å legge så mye penger i det, så jeg lurer på om det er innafor å levere en kake, hvetebakst eller lignende på personalrommet? Eller er det bare dust? 

Anonymkode: 8e70c...2fa

Snilt tenkt ❤️👆 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...