Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #1 Skrevet 24. oktober 2005 Har fått tilsendt feil pack med hårprodukter. Har sendt email til 2 forskjellige adresser ,men ikke fått svar . er det vanlig?må jeg retunere de jeg fikk ,og hvem betaler portoen ,er ganske tungt .3 produkter.
Gjest Very Victoria Skrevet 24. oktober 2005 #2 Skrevet 24. oktober 2005 (endret) De svarer nok ikke om kvelden hvis du akkurat sendte mailen. Når jeg har sendt mail på dagtid har de svart innen en time. Du må ikke returnere varene, de sender deg bare nye omgående. E-mail adressen du skal bruke når det gjelder feilsendte/ødelagte varer er xxxx og husk alltid å oppgi ordrenummeret. E-postadressen er slettet da det ikke er tillatt å poste e-postadresser i innlegg. Reglene Orakel - moderator Endret 25. oktober 2005 av orakel
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #3 Skrevet 25. oktober 2005 Sendte de 2 første mld på søndag,og til den adressen som du oppga i går.ENNÅ IKKE SVAR.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #4 Skrevet 25. oktober 2005 Må man ikke returnere varene? Får man begge deler altså?
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2005 #5 Skrevet 25. oktober 2005 Fikk svar dagen etter på jeg når jeg sendte dem mail. Shampoflasken jeg hadde bestilt hadde ikke korka skrudd på skikkelig, så det var shampo over alt det andre (hadde bestilt "Little Bit of Bedhead med liten shampo, balsam og gel som skulle være julegave). Sende en kopi av ordrebekreftelsen, ordrenummer og kundenummer. Beskrev hva som hadde skjedd og at jeg håpet at vi fikk ordnet det. Fikk nye produkter i posten, og kunne beholde de gamle som plaster på såret
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #6 Skrevet 25. oktober 2005 fikk svar jeg også ,beklakte forsinkelsen skulle sende meg rett vare og kunne beholde den andre pakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå