AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #1 Skrevet 12. februar 2022 Lå og ammet min 3 uker gamle sønn. Tror egentlig ikke han var sulten (30 min siden han spiste sist), men at han bare ville ha kos for å sovne. Utdrivningen min er KRAFTIG, og selvom jeg tok ut puppen for at han skulle slippe den så fikk han fortsatt en del melk. Plutselig hører jeg at han brekker seg, jeg løfter han fort opp og han gulper masse. Aldri gulpet noe særlig, kun litt her og der. Kan de rett og slett få for mye? Etter dette ble han super trøtt og virker mer tilfredsstilt. Anonymkode: 424bc...884
Anonymous 91 Skrevet 12. februar 2022 #2 Skrevet 12. februar 2022 Gulper nok bare opp det han spiste for mye. Ikke farlig
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #3 Skrevet 12. februar 2022 Anonymous 91 skrev (6 minutter siden): Gulper nok bare opp det han spiste for mye. Ikke farlig Okei jeg overtenker jo alt nå. Ble stresset når han brakk seg og ikke fikk puste, så løftet han fort opp, og vekk fra senga så det ikke er bløtt der vi skal sove. Er nå redd for å ha utsatt han for slik risting som de ikke tåler. Passer alltid på nakken hans, men der og da gjorde jeg alt så fort at jeg ikke husker om jeg passet på det når jeg løftet han. Siden han ble så trøtt etter. Hysterisk mamma kan man si.. Anonymkode: 424bc...884
Anonymous 91 Skrevet 12. februar 2022 #4 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Okei jeg overtenker jo alt nå. Ble stresset når han brakk seg og ikke fikk puste, så løftet han fort opp, og vekk fra senga så det ikke er bløtt der vi skal sove. Er nå redd for å ha utsatt han for slik risting som de ikke tåler. Passer alltid på nakken hans, men der og da gjorde jeg alt så fort at jeg ikke husker om jeg passet på det når jeg løftet han. Siden han ble så trøtt etter. Hysterisk mamma kan man si.. Anonymkode: 424bc...884 Har en på 5uker. Hender hun også gulper en del. Men det er bare det hu spiser for mye som kommer. Og det ser mer ut enn det det egentlig er. Pust med magen, du løftet han opp og passer på. Ristet han har du nok ikke gjort. Stol på deg selv. Og er du usikker, så snakk med helsesøster. Det er til god hjelp her gratulerer med baby
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #5 Skrevet 12. februar 2022 Ja, de kan spise mer enn de har plass til. Anonymkode: 3f6bd...4d3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #6 Skrevet 12. februar 2022 Helt vanlig. Går gradvis over, lukkemuskelen som er umoden. De fleste vokser det av seg innen de er ett år. Min er 10 mnd, gulpa masse i starten. Har gradvis gått over, nå er det en liten munnfull som kommer opp kanskje en gang i uka. Det går over og de kan visst ikke bli kvalt av det, de er konstruert for å tåle gulp. Men du kan heve sengen ved hodet med noen bøker etter hvert, hvis han sover i egen seng og gulper på natten. Det kan hjelpe litt. Anonymkode: 3b0e5...562
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #7 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 12.2.2022 den 21.51): Okei jeg overtenker jo alt nå. Ble stresset når han brakk seg og ikke fikk puste, så løftet han fort opp, og vekk fra senga så det ikke er bløtt der vi skal sove. Er nå redd for å ha utsatt han for slik risting som de ikke tåler. Passer alltid på nakken hans, men der og da gjorde jeg alt så fort at jeg ikke husker om jeg passet på det når jeg løftet han. Siden han ble så trøtt etter. Hysterisk mamma kan man si.. Anonymkode: 424bc...884 AnonymBruker skrev (På 12.2.2022 den 21.32): Lå og ammet min 3 uker gamle sønn. Tror egentlig ikke han var sulten (30 min siden han spiste sist), men at han bare ville ha kos for å sovne. Utdrivningen min er KRAFTIG, og selvom jeg tok ut puppen for at han skulle slippe den så fikk han fortsatt en del melk. Plutselig hører jeg at han brekker seg, jeg løfter han fort opp og han gulper masse. Aldri gulpet noe særlig, kun litt her og der. Kan de rett og slett få for mye? Etter dette ble han super trøtt og virker mer tilfredsstilt. Anonymkode: 424bc...884 Ingenting og være redd for men ikke løft han så fort opp for da kan han bli enda mere kvelt. Husk og legge han på siden hvis han gulper også. Det er nok fordi du har perfekt melke produksjon og alt stabiliserer seg når barsel perioden er over. Super trøtt er jo bra da spiser han godt og han får nok med melk og alt av vitaminer og næring fra deg. Prøv og beholde roen og ikke over tenk hvordan du bærer han osv de er bitte små men vanvittig sterke. De tåler litt. Husk magesekken hans er på str med en plomme ved fødsel han utvider magesekken. Med mndene vil du merke at han spiser mindre og mindre og til slutt så gir han seg hvis han ikke vil ha mer. Du gjør en strålende jobb! Stå på. Det er tøft første ukene men det går over. Det blir bedre ❤️ Anonymkode: 9e796...470
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #8 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingenting og være redd for men ikke løft han så fort opp for da kan han bli enda mere kvelt. Husk og legge han på siden hvis han gulper også. Det er nok fordi du har perfekt melke produksjon og alt stabiliserer seg når barsel perioden er over. Super trøtt er jo bra da spiser han godt og han får nok med melk og alt av vitaminer og næring fra deg. Prøv og beholde roen og ikke over tenk hvordan du bærer han osv de er bitte små men vanvittig sterke. De tåler litt. Husk magesekken hans er på str med en plomme ved fødsel han utvider magesekken. Med mndene vil du merke at han spiser mindre og mindre og til slutt så gir han seg hvis han ikke vil ha mer. Du gjør en strålende jobb! Stå på. Det er tøft første ukene men det går over. Det blir bedre ❤️ Anonymkode: 9e796...470 Du trenher nok ikke pumpe heller forresten. Men drikk mye vann og spis dadler og nøtter osv. Ha en kurv med tv kontroll medisiner snacks og en Vannflaske ved deg til enhver tid. Jeg gjorde det så jeg slapp og reise meg så mye. han spiser av deg og alt du spiser får han også. Husk på deg selv også 🙂 Anonymkode: 9e796...470
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå