Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #1 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg har aldri fått en vaginal orgasme, dessuten vil jeg gjerne stramme opp litt etter to barnefødsler. Så var det de berømte knipeøvelsene, sliter med å få noe kontuinitet i treninga, for å si det slik hehe. Er det noen av dere her inne som har noen tips? Hvor ofte, hvor lenge skal man holde hver gang man kniper osv. Hjelper virkelig disse knipekulene feks? Vil gjerne høre fra noen som har fått merkbare resultat. Tar edt lang tid før man merker noe? jeg har ikke kjæreste nå, men er jo alltid greit å "forberede" seg litt!
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2005 #2 Skrevet 24. oktober 2005 Knipe-øvelser hjelper absolutt! Har selv født to barn og ble en smule "rasert" ved den ene fødselen med påfølgene problemer med inkontinens. Men med iherdig kniping er jeg har jeg nå ingen problemer og har vel større utbytte av sex enn før jeg fikk barn.... Gjør knipe-øvelser til endel av vanlig trening, f.eks rett før du tar sit-ups. Eller gjør det til en vane å knipe ett visst anntall ganger før du kroer deg til under dyna om kvelden. Varier! Korte , raske knip og lange hvor du "trekker" hele bekkenbunnen opp og inn. Og ta i skikkelig! ;-)
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2005 #3 Skrevet 24. oktober 2005 Er det bare meg som ikke husker hvordan holde tilbake, når jeg ikke er tissetrengt? Seriøst! Husker ikke hvordan jeg holder meg
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #4 Skrevet 24. oktober 2005 Du må knipe oftere. Gjør det hver gang du lager mat og vasker kopper osv. Best stående.
Gjest Fantus Skrevet 28. oktober 2005 #5 Skrevet 28. oktober 2005 Knip hver gang du åpner en dør Ikke verdens mest intense trening, men da husker du ihvertfall å gjøre det flere ganger om dagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå