Gå til innhold

Sliter veldig med hvordan barnefar er...hjelp meg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Han jobber hver dag, men i helgene så skal han være ute, han vil bestemme sier han.... i natt kom han hjem rundt 0145, og skal ha sex også...siden vi har barn, har jeg lyst til å sove...hver fredag og lørdag er det slik...dessuten har vi forskjellig døgnrytme, jeg er trøtt kl.23, han en god del senere, minst 1,5 t. senere...Ikke vil han ta hensyn, ikke vil han sove annen plass...jeg sa at jeg vil bo alene, da ble han sur, slår og sier han skal gravlegge meg...Jeg tør ikke være her mer!! Han sier jeg er jævla dame hver dag...Og hver gang han ikke får viljen sin,han må da ha en personlighetsforstyrrelse?? Seriøst. Men hva slags forstyrrelse....

Endret av Lulia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke du virker særlig mindre forvirret enn han, du kan på mange måter takke deg selv for å ha viklet deg inn i dette og du virker å gi det hele aksept så dette blir jo ikke bedre av seg selv.

Skrevet

Det spiller ingen rolle om han har en personlighetsforstyrrelse eller ikke. Han er ikke snill mot deg. Er dette sånn du vil leve?

Kontakt krisesenter og be om råd.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Samme hva slaga forstyrrelse han har. 

flytt! Helst i går!

Anonymkode: f45b6...3cb

• Liker 3
Skrevet
Mynlen skrev (1 minutt siden):

Det spiller ingen rolle om han har en personlighetsforstyrrelse eller ikke. Han er ikke snill mot deg. Er dette sånn du vil leve?

Kontakt krisesenter og be om råd.

Tror ikke TS er kritisk nok til å gjøre noe slik ved det første, dessuten trenger det trolig heller ikke bli så drastisk... Så dette vil nok vedvare fremover og vil toppe seg mer... Handlekraftige hadde alt tatt affære og ikke lurt på egne tanker her på KG... Altså, TS er ukritisk og lite handlekraftig, altså ikke der at hun griper tak i problemene og løser dem.

Skrevet

Han slår og sier han skal gravlegge deg?

Dette bør du politianmelde! Det er faktisk en drapstrussel.

Men først bør du kontakte et krisesenter eller ringe Kirkens SOS (telefonen er åpen døgnet rundt). 

Du lever i et usunt forhold, ta med deg barnet og kom deg vekk!

❤️ Du fortjener bedre!

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Made4u skrev (13 timer siden):

Synes ikke du virker særlig mindre forvirret enn han, du kan på mange måter takke deg selv for å ha viklet deg inn i dette og du virker å gi det hele aksept så dette blir jo ikke bedre av seg selv.

Hva har ts gjort mener du?

• Liker 3
Skrevet

Så mange drittmenn folk forteller om her på kg. Folk som er psykisk og fysisk voldelige, og prøver å ødelegge livet til sin partner og deres barn. Helt utrolig. 

• Liker 2
Skrevet

Man er passe desperat når man velger å få barn med et underutviklet dyr.

Lykke til.

Anonymkode: 02779...48d

• Liker 1
Skrevet
lillevill skrev (1 time siden):

Hva har ts gjort mener du?

Hun virker å være rådvill og handlingslammet, dette kommer til å vedvare en stund.

Skrevet (endret)
Made4u skrev (10 minutter siden):

Hun virker å være rådvill og handlingslammet, dette kommer til å vedvare en stund.

Sier du det fordi du er frustrert på hennes vegne?

Endret av lillevill
Skrevet
lillevill skrev (Akkurat nå):

Sier du det fordi du er frustrert for hennes vegne?

Jeg observerer bare at hun ikke ivaretar egne interesser, det er flere som er som henne. Motsetningen deres er handlingssterke mennesker som ikke skaper aksept for uakseptable ting.

Gjest Jon Are
Skrevet

Nei men tråd Startet da. Få litt tro på.deg selv. Spark ham ut. Hadde noen i min familie fortalt noe sånt.,  hadde jeg dratt dit umiddelbart og kastet ham ut. En slik mann skal ikke være i nærheten av barn.

Skrevet

Krisesenter. Det er barn i bilde. Tenk litt på dem og kom deg bort.

• Liker 2
Skrevet
lillevill skrev (4 timer siden):

Så mange drittmenn folk forteller om her på kg. Folk som er psykisk og fysisk voldelige, og prøver å ødelegge livet til sin partner og deres barn. Helt utrolig. 

Her inne er bare toppen av isfjellet, tenk hvordan det ser ut irl.

Anonymkode: 005d3...d4b

Skrevet
Jon Are skrev (2 timer siden):

Nei men tråd Startet da. Få litt tro på.deg selv. Spark ham ut. Hadde noen i min familie fortalt noe sånt.,  hadde jeg dratt dit umiddelbart og kastet ham ut. En slik mann skal ikke være i nærheten av barn.

fint sagt. Skulle ønske flere tenker som deg. Det er ikke alltid det er så lett å stå imot en mann som både slår og kjefter. Ikke at jeg har noe erfaring med å stå i sånn vold, men jeg kan se for meg at mange kvinner kan slite med å bryte ut. Men om flere av oss tenker som deg og stiller opp for de som sliter i vanskelige relasjoner, så hadde livet vært litt bedre.

• Nyttig 1
Skrevet
Made4u skrev (21 timer siden):

Må du slutte å oppføre deg som et rass.

Anonymkode: 4cff7...c8f

• Liker 1
Skrevet
Lulia skrev (22 timer siden):

Han jobber hver dag, men i helgene så skal han være ute, han vil bestemme sier han.... i natt kom han hjem rundt 0145, og skal ha sex også...siden vi har barn, har jeg lyst til å sove...hver fredag og lørdag er det slik...dessuten har vi forskjellig døgnrytme, jeg er trøtt kl.23, han en god del senere, minst 1,5 t. senere...Ikke vil han ta hensyn, ikke vil han sove annen plass...jeg sa at jeg vil bo alene, da ble han sur, slår og sier han skal gravlegge meg...Jeg tør ikke være her mer!! Han sier jeg er jævla dame hver dag...Og hver gang han ikke får viljen sin,han må da ha en personlighetsforstyrrelse?? Seriøst. Men hva slags forstyrrelse....

Hvorfor i alle verden har du ikke kastet ham ut?? Han SLÅR deg og sier han skal GRAVLEGGE deg! Hvor lenge før han slår barna? Eller dreper deg?  Kom deg på krisesenter asap og få hjelp! 💝

Anonymkode: 27b3c...3bc

• Liker 1
Skrevet

Har du noen som kan hjelpe deg og beskytte dere mens du får han vekk? Dette er ulovlig og bør meldes til politiet.

Anonymkode: 3f8f0...095

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...