Gå til innhold

dagbok

Anbefalte innlegg

Skrevet

han jeg er sammen med har sagt siden vi ble sammen at han aldri skal gifte seg. men..... 30.09.2005 hadde vi en prat og han spurte om jeg ville gifte meg med han. som sagt har han sagt hele tiden at han ikke skl gifte seg så jeg trodde ikke på han, og det sa jeg til han å. da får jeg gjøre det på en annen måte da sa han litt små lei seg. jeg kom hjem fra jobb 01.10.2005, på senga lå det 1 rose og en ny mobiltlf faktisk. syns det var søtt og gikk ut i stua og takket pent. på kjøkkenbenken lå det flere roser. jeg spurte om han hadde kjøt blomster forå pynt i stua, da fikk jeg beskjed om at de var mine og jeg fikk pakke de opp. det var 9 roser. for noen uker siden hadde vi snakket om at 10 roser betyr vil du gifte deg med meg!!!!!! han kom bort til meg å sa: du vet hva 10 roser betyr, så vil du gifte deg med meg????? og jeg svarte selvfølgelig ja. så nå skal vi gifte oss enten vinteren eller sommeren 2007 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Åh, får en romantisk samboer du har mrspounder :hjerte: Vakkert frieri :Nikke:

Får å få deg en bryllupsdagbok, går du lengre ned på startsiden. Langt nede finner du tråder for forskjellige dagbøker. Da er det bare rett og slett og lage en ny tråd som det du gjør her, og vips så har du en dagbok!!!

Endret av Maibrud`06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...