AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #1 Del Skrevet 12. februar 2022 Jeg er nokså slank, er 163 og veier 49 kilo. Men ansiktet mitt er så fyldig! Ser ut som en bolle. Er slank ellers (spesielt overkroppen, litt mer fyldig på underkroppen), men i ansiktet vises ingen definisjon og beinstruktur. Jeg synes det er så rart, og det er ikke pent i det hele tatt. Ser jo andre med ca samme kropp som meg med fint og definert ansikt. Jeg kan jo gå ned i vekt, men da vil jo resten av kroppen være litt vel tynn kanskje. Og jeg vet jo ikke ved hvilken vekt fettet i ansiktet vil slippe heller. Jeg er også 35 år, så det er heller ikke «valpefett» jeg er plaget meg. Har noen samme problem? Det er vel ingen annen løsning enn å gå ned i fettprosent🤷🏻♀️ Anonymkode: 7d198...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #2 Del Skrevet 12. februar 2022 Du kan jo ta operere det? Bucalfett-fjerning osv Anonymkode: 0d87b...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #3 Del Skrevet 12. februar 2022 Bedre det, enn å se ut som en skrukkete sviske. Anonymkode: 0f903...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #4 Del Skrevet 12. februar 2022 Jeg er i samme situasjon og må bare innse at jeg har et slikt ansikt (har bmi 19). Er også 35år. Jeg var syk for noen år siden og veide 44kg (er 170cm), og DA syns jeg fjeset var perfekt (bmi 15!), men det er jo ikke sunt i det hele tatt for kroppen. Får trøste oss med at vi kanskje holder oss unge litt lengre. Anonymkode: d1d05...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #5 Del Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er i samme situasjon og må bare innse at jeg har et slikt ansikt (har bmi 19). Er også 35år. Jeg var syk for noen år siden og veide 44kg (er 170cm), og DA syns jeg fjeset var perfekt (bmi 15!), men det er jo ikke sunt i det hele tatt for kroppen. Får trøste oss med at vi kanskje holder oss unge litt lengre. Anonymkode: d1d05...314 Dere er jo heldige! Tenk når dere er i 50-årene, da får dere sikkert perfekt fettmengde i ansiktet, fremfor at valpefettet forsvinner allerede når man er 25. 🥺 Caramba, dere er heldige. Jeg har også rundt ansikt, men jeg er tjukk. 🥺 Anonymkode: 3b29f...635 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #6 Del Skrevet 12. februar 2022 Dere blir heldigere og heldigere for hvert år som går. Ansiktsfettet forsvinner nemlig med årene, og man ser eldre ut. Jeg er tynn i fjeset (oval ansiktsform) men jeg er fyldig i kroppen, det er verre 😆 Anonymkode: 84c18...d51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #7 Del Skrevet 12. februar 2022 Dere er heldig! Man ser ung ut lenger med et sånt ansikt Anonymkode: bbaff...d9b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #8 Del Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan jo ta operere det? Bucalfett-fjerning osv Anonymkode: 0d87b...e79 Bare stopp. Anonymkode: 84c18...d51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #9 Del Skrevet 12. februar 2022 Hva spiser du da? Du har kanskje mye betennelse i kroppen? Anonymkode: 4c3c6...d81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #10 Del Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva spiser du da? Du har kanskje mye betennelse i kroppen? Anonymkode: 4c3c6...d81 Jeg spiser mye sukker😅 Altså godteri. Anonymkode: 7d198...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #11 Del Skrevet 12. februar 2022 Jeg er tjukk i kroppen men har definert ansikt, så det der er ikke noe man kan styre, alltid. Anonymkode: 50a46...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #12 Del Skrevet 12. februar 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg spiser mye sukker😅 Altså godteri. Anonymkode: 7d198...ee7 Skulle ikke forundre meg om det hjelper å kutte ned på det. Anonymkode: 4c3c6...d81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #13 Del Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skulle ikke forundre meg om det hjelper å kutte ned på det. Anonymkode: 4c3c6...d81 Skal det ha noe å si altså? Jeg har bare tenkt vekt ift høyde. Skal helt klart kutte ned på sukkeret. Er forsåvidt i gang med det allerede Anonymkode: 7d198...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #14 Del Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg er tjukk i kroppen men har definert ansikt, så det der er ikke noe man kan styre, alltid. Anonymkode: 50a46...320 Det er dette jeg synes er så rart, og kjipt for meg😅 Hvordan er kostholdet ditt? Sunn mat eller mye sukker? Anonymkode: 7d198...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spell Skrevet 13. februar 2022 #15 Del Skrevet 13. februar 2022 Klarer ikke helt å se for meg det her egentlig. Kan ikke huske å ha sett noen som er ganske tynne og veldig runde i ansiktet som vokse 😅 Men så kom jeg til å tenke på asiatere, de har ofte en del mer fylde i ansiktet, noe som gjør at de ser unge ut veldig lenge! Det er jo for så vidt bare positivt! Selv følte jeg at jeg var ganske bollete frem til jeg var rundt 20. Etter dette har jeg bare mistet mer og mer fett i ansiktet, og er redd jeg kommer til å eldes fort der Om du ønsker litt mer markerte trekk, og bruker litt sminke, så finnes det flere sminketeknikker hvor man legger skygger (contouring). De mest ekstreme som kardashians bruker ser ikke spesielt ekte ut og tar sikkert en evighet, men det det er lett å blende inn litt mørkere og lysere farge på riktige steder om du først bruker litt foundation el. Hva med å endre frisyre? Noen frisyrer fremhever runde ansiktsformer, mens andre gjør de mindre fremtredende. Men det beste er nok bare å godta deg selv slik som du er! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #16 Del Skrevet 13. februar 2022 Spell skrev (11 timer siden): Klarer ikke helt å se for meg det her egentlig. Kan ikke huske å ha sett noen som er ganske tynne og veldig runde i ansiktet som vokse 😅 Men så kom jeg til å tenke på asiatere, de har ofte en del mer fylde i ansiktet, noe som gjør at de ser unge ut veldig lenge! Det er jo for så vidt bare positivt! Selv følte jeg at jeg var ganske bollete frem til jeg var rundt 20. Etter dette har jeg bare mistet mer og mer fett i ansiktet, og er redd jeg kommer til å eldes fort der Om du ønsker litt mer markerte trekk, og bruker litt sminke, så finnes det flere sminketeknikker hvor man legger skygger (contouring). De mest ekstreme som kardashians bruker ser ikke spesielt ekte ut og tar sikkert en evighet, men det det er lett å blende inn litt mørkere og lysere farge på riktige steder om du først bruker litt foundation el. Hva med å endre frisyre? Noen frisyrer fremhever runde ansiktsformer, mens andre gjør de mindre fremtredende. Men det beste er nok bare å godta deg selv slik som du er! Hehe, er ikke veldig rund i ansiktet. Men lite markerte trekk samt tendens til dobbelthake selv ved svært lav bmi. Man ønsker seg vel gjerne det man ikke har, men jeg syns det er penest med markert kjevelinje, kinnben osv. Anonymkode: d1d05...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå