Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kvisegjest
Skrevet

Skal på date på fredag, og sitter her med en skikkelig gul, moden kvise.. redd for å knipe den, at det skal bli et krater... hjølp!! hva skal jeg gjøre??satse på at den forsvinner? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg bortskjemt og har lite kviser men når de dukker opp så tar det da ikke sååååååå lang tid før de forsvinner??? Hvis den er så moden som du beskriver så er den nok borte til fredag skal du se. Jeg har hørt at tannkrem er bra å smøre på da blir den borte fortere. Vent så lenge du kan med å ta den så blir det mindre merker etter den.

Lykke til på date'n!

Skrevet

IKKE KLEM! Da blir den bare værre. Jeg hadde en slik for tre uker siden.. Jeg klemte på den for jeg skulle ut den kvelden og trodde den ville forsvinne.. Jeg fikk ikke ut en dritt av den kvisa, bare blank væske og fy så stygg den ble!! Det ble et kjempestort sår, så jeg fikk ikke sminket over den engang. Jeg har t.o.m stort merke enda og det er tre uker siden!! Det er bedre å ha en kvise, enn ett stort sår med skorpe!! La den være og den forsvinner fortere av seg selv!!! Lykke til :)

Skrevet

hallo? rolig nå. det er MANDAG! en kvise er da ikke verdens undergang? det fins sminke vetu. en slik en roer seg til fredag. vask fingrer og knip den, rens ansiktet, bruk en bra fuktighetskrem, ta solarium, bruk selvbruningskrem, ta på salisyre produkter.. så vips er den borte!

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

er ikke vant med kviser selv, denne er den største jeg kan huske!! pleier å få sånne små som forsvinner etter noen dager, men denne... den er et monster i ansiktet mitt. redd for å gjøre den verre med å knipe.

Solarium? funker det altså ??? hm.

Skrevet

Aldri klemme!!

Kjøp en engangssprøyte på apoteket, sug ut guggen og rens grundig etterpå.

Gjest Tristessa
Skrevet

Eller Basiron? Kvisekrem, reseptfri på apoteket. Smør på, sov, se om det blir bedre. Gjenta så ofte som det trengs, bare vær obs på at den kan tørke ut huden.

Skrevet

Om den er så stor og gul som du sier kommer den antagelig til å forsvinne av seg selv innen fredag ja. Tannkrem tørker ut kviser.

Skrevet

Prøv din egen urin.

Vet at det for mange høres motbydelig ut, men tro meg det hjelper. leste om det på et sted som het acne.com ( om jeg ikke husker feil)

Jeg var desperat så jeg ville sjekke det ut. Kvisene forsvinner utrolig fort! noen bruker det som ansiktsvannn, men jeg tar kun en q tip og dynker rett på kvisa( får kun enkeltkviser , men likevel de jeg pleier å få pleier å kjennes "store" ut)

lykke til :-)

Skrevet

Jeg har en krem fra biotherm som tørker ut kviser. Jeg hadde en begynnende monster-innebygd-kvise på fredag ved nesen. Var hoven i halve ansiktet, på søndag var den helt borte.

Kremen heter: Acnopur Emergency Anti-Spot .

Skrevet

Ikke klem før den er helt moden og gørra nærmest kommer av seg selv. Garnier har en slik kvisestift som er rimelig og enkel å få tak i på dagligvare. Den fungerer bra på klemte kviser slik at de forsvinner fortere. La ellers kvisen være i fred, det er ikke noe sjakktrekk å fingre for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...