Gå til innhold

Kiwi går tilbake på den gamle bleieavtalen nå som vi får får annenhver pakke bind/tampong gratis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker Rema sin ordning med bleiene og Æppen. Trenger ikke kort, alt registreres automatisk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ikke gjør dette om til noen konkurranse om yrkene i coronatida er du grei, det var ikke det som var poenget her nå.. kan være enig i at dere har vært urettferdig behandlet og burde fått en mye større bonus, men klage gjør jeg uansett når milliardærer lover kompensasjon og du får kun småpenger. Dessuten hadde jo dere iallfall smittevernutstyr i starten, vi hadde hverken munnbind eller plexiglass. Eller håndsprit.

Anonymkode: 1ba3f...2a5

Fikk du corona?

Anonymkode: 43823...5dc

• Liker 1
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

rørende coronabonus til jul i forfjor, for å ha stått i fronten uten beskyttelse osv... 5000 fikk jeg på konto. Hvilken

5000 inn på konto er da bra. Av bonusen har du antagelig betalt rundt 34% skatt, det er satt av 12% feriepenger osv. Så bonusen er jo over dobbelt

• Liker 1
Skrevet

For oss passer det veldig bra at en får annenhver pakke med bind og truseinnlegg gratis på Kiwi.

Anonymkode: fa14c...1bd

Skrevet

Vi venter baby om noen mnd og hadde ikke fått med meg at den slutter i dag. Da hadde vi kjøpt inn noen pakker. Trodde den varte ut året, men ser nå at det var liten skrift. Og at det er bind som varer ut året. Veldig dumt.

Anonymkode: 0382b...c50

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Da fikk du da noe. Jeg er sykepleier og fikk ingen "coronabonus". Det tror jeg ikke det var mange andre yrker heller som fikk, så jeg tror helt ærlig ikke du skal klage.

Anonymkode: 8c65e...5fe

Sant. Og vi er alle oss selv nærmest. Å sitte hjemme å jobbe høres fint ut. Men er en enorm psykisk utfordring. Jeg bor alene og såg ikke et menneske på flere uker.. 

Anonymkode: d8977...900

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg kjøper ikke bind/tampong på kiwi. Foretrekker å handle en plass der det ikke så tydelig skal registreres via et bind-bonuskort. (Har du bind-kort? Nei takk..)

Anonymkode: 8be33...6ef

Haha, hæ, må man seriøst ha et eget kort for å benytte tilbudet???

Anonymkode: 76884...9c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ikke gjør dette om til noen konkurranse om yrkene i coronatida er du grei, det var ikke det som var poenget her nå.. kan være enig i at dere har vært urettferdig behandlet og burde fått en mye større bonus, men klage gjør jeg uansett når milliardærer lover kompensasjon og du får kun småpenger. Dessuten hadde jo dere iallfall smittevernutstyr i starten, vi hadde hverken munnbind eller plexiglass. Eller håndsprit.

Anonymkode: 1ba3f...2a5

Hvis du først skal sammenligne og klage på manglende smittevern, så kan du jo prøve å sammenligne deg med en dom jobber med kun 1-åringer i barnehagen. Da ble du plutselig ikke så utsatt likevel 🤣🤣🤣

Anonymkode: 390a1...093

• Liker 1
Skrevet

Kiwi har hatt dette tilbudet til 13 feb. Men flere kiwibutikker fjernet plakantene og feilinformerte de ansatte. Jeg maatte krangle meg frem til tilbudet flere ganger den siste uken..

staar tydelig paa nettsiden at tilbudet gjelder tom idag.

Anonymkode: 0f432...3b2

Skrevet

Ser at Rema fremdeles har bleietilbudet både i appen og på nettsidene sine. Noen som vet om de fortsetter med tilbudet? Står at det er et fast tilbud, men man vet jo likevel ikke om de plutselig ombestemmer seg. De har også innført halv pris på bind og tamponger.

Anonymkode: 8899e...e5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...