AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #1 Skrevet 12. februar 2022 Synes det var litt smålig, man blir nesten ikke informert om det heller. Gjelder dette de andre kjedens 50% tilbud også da? Jobber på Kiwi selv, men kommer til å handle bleier hos Rema eller xtra hvis de fortsatt har 50%. Men det er typisk at når en kjede gjør et stunt som dette, dilter alle etter. Det skjedde jo nettopp med bind og tamponger... Anonymkode: 1ba3f...2a5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #2 Skrevet 12. februar 2022 Det sitter jo noen styrtrike på toppen som skal bli enda litt rikere. Sånn er kapitalismen 😕 Anonymkode: e6f2c...6a7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #3 Skrevet 12. februar 2022 Ja virkelig. Dette har de råd til. Husker vi ble lovet en generøs rørende coronabonus til jul i forfjor, for å ha stått i fronten uten beskyttelse osv... 5000 fikk jeg på konto. Hvilken fantastisk gave fra dem som satt på hjemmekontor hele denne perioden. 🙂 Anonymkode: 1ba3f...2a5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #4 Skrevet 12. februar 2022 Det ble sendt ut epost i starten av februar der sluttdato for tilbudet stod. Ellers har jo ikke Kiwi vært billigst på bleier i denne perioden. Har selv handlet Libero big box på Extra der man får halv pris og i tillegg 20% kjøpeutbytte på toppen. Har ikke sett big box i noen av Kiwi sine butikker. Jeg tipper de andre kjedene følger etter. Finner jo ingen informasjon på Coop sine sider om at de har halv pris. Extra har også slengt seg på samme kampanje som Kiwi har på bind og tamponger. Anonymkode: 8899e...e5a
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #5 Skrevet 12. februar 2022 Ikke sett noen endring enda, Coop og Rema har enda 50%. Spørs hvor lenge det holder seg slik nå som Kiwi har gitt seg, men sånn er det hele veien egentlig. De driver priskrig på 1 varegruppe om gangen. Anonymkode: 1d1ad...b8b
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #6 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja virkelig. Dette har de råd til. Husker vi ble lovet en generøs rørende coronabonus til jul i forfjor, for å ha stått i fronten uten beskyttelse osv... 5000 fikk jeg på konto. Hvilken fantastisk gave fra dem som satt på hjemmekontor hele denne perioden. 🙂 Anonymkode: 1ba3f...2a5 Da fikk du da noe. Jeg er sykepleier og fikk ingen "coronabonus". Det tror jeg ikke det var mange andre yrker heller som fikk, så jeg tror helt ærlig ikke du skal klage. Anonymkode: 8c65e...5fe 21 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #7 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det ble sendt ut epost i starten av februar der sluttdato for tilbudet stod. Ellers har jo ikke Kiwi vært billigst på bleier i denne perioden. Har selv handlet Libero big box på Extra der man får halv pris og i tillegg 20% kjøpeutbytte på toppen. Har ikke sett big box i noen av Kiwi sine butikker. Jeg tipper de andre kjedene følger etter. Finner jo ingen informasjon på Coop sine sider om at de har halv pris. Extra har også slengt seg på samme kampanje som Kiwi har på bind og tamponger. Anonymkode: 8899e...e5a Ok, den har jeg ikke fått, fikk kun lest det som en siste tilleggsinformasjon på internettet om den nye bindavtalen... Ja bigbox er alltid billigst og best, vi får den kun inn på min Kiwi når det er kampanje. Anonymkode: 1ba3f...2a5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #8 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da fikk du da noe. Jeg er sykepleier og fikk ingen "coronabonus". Det tror jeg ikke det var mange andre yrker heller som fikk, så jeg tror helt ærlig ikke du skal klage. Anonymkode: 8c65e...5fe Ikke gjør dette om til noen konkurranse om yrkene i coronatida er du grei, det var ikke det som var poenget her nå.. kan være enig i at dere har vært urettferdig behandlet og burde fått en mye større bonus, men klage gjør jeg uansett når milliardærer lover kompensasjon og du får kun småpenger. Dessuten hadde jo dere iallfall smittevernutstyr i starten, vi hadde hverken munnbind eller plexiglass. Eller håndsprit. Anonymkode: 1ba3f...2a5 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #9 Skrevet 12. februar 2022 Sjekket eposten min nå. Det stod i nyhetsbrev fra Kiwi og ble sendt 1. februar. Abonnerer man ikke på nyhetsbrev får man ikke med seg sånne endringer med mindre man sjekker nettsiden selv eller jungeltelegrafen går. Av erfaring fra forrige priskrig, visste jeg at den ikke kom til å vare evig så jeg har kjøpt maks kvote bleier på hver eneste handletur i denne perioden. Anonymkode: 8899e...e5a
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #10 Skrevet 12. februar 2022 Ja skulle ønske jeg også hadde visst bedre og sjekka mailen, og gjort det samme... Vi får dra ut på tour de bleie på alle kiwiene i distriktet i dag med de to bleiebarna vi har i hus og få valuta for pengene! 😅 De sa det kom til å være en lang kampanje, trodde ikke 5 mnd var så veldig lenge! Fikk høre det selv da jeg handlet en pakke i går på Kiwi, nest siste dagen av kampanjen liksom. Anonymkode: 1ba3f...2a5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #11 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja skulle ønske jeg også hadde visst bedre og sjekka mailen, og gjort det samme... Vi får dra ut på tour de bleie på alle kiwiene i distriktet i dag med de to bleiebarna vi har i hus og få valuta for pengene! 😅 De sa det kom til å være en lang kampanje, trodde ikke 5 mnd var så veldig lenge! Fikk høre det selv da jeg handlet en pakke i går på Kiwi, nest siste dagen av kampanjen liksom. Anonymkode: 1ba3f...2a5 Du får ta turen i kveld innom alle butikker i nærheten. 😂 Du har også mulighet i morgen hvis det er søndagsåpent. Anonymkode: 8899e...e5a
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #12 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da fikk du da noe. Jeg er sykepleier og fikk ingen "coronabonus". Det tror jeg ikke det var mange andre yrker heller som fikk, så jeg tror helt ærlig ikke du skal klage. Anonymkode: 8c65e...5fe Hehe, heller sykepleier og butikkansatt enn å tape 10 000kr mnd grunnet permitteringer i tre runder. Nei, jeg synes ikke man skal sammenligne sånt. Alltid noen som har hatt det verre og jeg hadde også blitt skuffet over 5000kr når jeg var lovet en stor bonus. Anonymkode: a2223...f0c 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #13 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja virkelig. Dette har de råd til. Husker vi ble lovet en generøs rørende coronabonus til jul i forfjor, for å ha stått i fronten uten beskyttelse osv... 5000 fikk jeg på konto. Hvilken fantastisk gave fra dem som satt på hjemmekontor hele denne perioden. 🙂 Anonymkode: 1ba3f...2a5 Veldig mange fikk kroner null. I helsevesenet, for eksempel. Anonymkode: 22935...ef0 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #14 Skrevet 12. februar 2022 Er 5000 småpenger? Da tjener man ganske godt vil jeg si. Anonymkode: 8a3cc...87c 12
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #15 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja virkelig. Dette har de råd til. Husker vi ble lovet en generøs rørende coronabonus til jul i forfjor, for å ha stått i fronten uten beskyttelse osv... 5000 fikk jeg på konto. Hvilken fantastisk gave fra dem som satt på hjemmekontor hele denne perioden. 🙂 Anonymkode: 1ba3f...2a5 Jeg syntes faktisk at 5000,- i bonus var en grei sum, og jeg forstår heller ikke hva hjemmekontor har med saken å gjøre. 🤷♀️ AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da fikk du da noe. Jeg er sykepleier og fikk ingen "coronabonus". Det tror jeg ikke det var mange andre yrker heller som fikk, så jeg tror helt ærlig ikke du skal klage. Anonymkode: 8c65e...5fe AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Veldig mange fikk kroner null. I helsevesenet, for eksempel. Anonymkode: 22935...ef0 Vel, nå har vel mange helseforetak inngått «coronaavtale» slik at helsearbeidere får 200% overtid per ekstravakt grunnet coronarelatert fravær (det betyr altså 3x ordinær lønn) så jeg syntes ikke akkurat dere bør klage heller. De som ble permittert og/eller mistet jobbene sine, derimot... Anonymkode: 2100c...d65 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #16 Skrevet 12. februar 2022 Jeg kjøper ikke bind/tampong på kiwi. Foretrekker å handle en plass der det ikke så tydelig skal registreres via et bind-bonuskort. (Har du bind-kort? Nei takk..) Anonymkode: 8be33...6ef 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #17 Skrevet 12. februar 2022 Hvorfor ikke bruke en kvinnekopp, er jo bedre for miljøet også! Anonymkode: f914f...df7
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #18 Skrevet 13. februar 2022 Heia tøybind og menskopp 🙌🏼 Hvorfor produsere så mye avfall når det finnes noe som er så mye bedre for miljøet, både der ute og nedi trusa Anonymkode: e1fed...fe8 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #19 Skrevet 13. februar 2022 Jeg gidder ikke bind og tampongavtale. Handler dette på steder som ikke gjør en big deal ut av at jeg kjøper disse produktene. Anonymkode: 238ea...45a 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #20 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg kjøper ikke bind/tampong på kiwi. Foretrekker å handle en plass der det ikke så tydelig skal registreres via et bind-bonuskort. (Har du bind-kort? Nei takk..) Anonymkode: 8be33...6ef Ja, hvorfor må man ha og vise et hersens bind-kort?! For et jalla opplegg! Jeg har jo Trumf-avtale registrert på betalingskort mitt, hvorfor kan ikke bind-innkjøp registreres på det?? Anonymkode: 32e9b...2c8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå