AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #1 Skrevet 12. februar 2022 Jeg skal sende inn en klage til husleietvistutvalget, en leietager som flyttet uten å si opp, og unnlot å betale husleien. Hva burde jeg ha med i en første klage? Bør jeg holde igjen noe, eller bør jeg legge ut om alt? Aldri gjort noe slik før, og å sende dette til advokat er svindyrt, og kommer nok til å koste over halve depositumskontoen, ergo vil jeg sitte igjen med svært lite eller ingenting hvis jeg ansetter advokat. Noen som har erfaring med dette eller kan hjelpe? På forhånd takk. Anonymkode: 2db99...3b5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #3 Skrevet 12. februar 2022 Behold depositumet å lei ut på nytt. Enkelt å greit. Anonymkode: 6badb...8cb 1
Gjest Blondie65 Skrevet 13. februar 2022 #4 Skrevet 13. februar 2022 Husleietvistutvalget? Hva har de med dette å gjøre? Rett instans er namsmannen.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #6 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Behold depositumet å lei ut på nytt. Enkelt å greit. Anonymkode: 6badb...8cb Man kan ikke bare beholde et depositum som står på en depositumskonto. Det krever to underskrifter for å få ut det. Anonymkode: 2db99...3b5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #7 Skrevet 13. februar 2022 Blondie65 skrev (11 timer siden): Husleietvistutvalget? Hva har de med dette å gjøre? Rett instans er namsmannen. Namsmannen er vi ferdige med, tvangsutkastelse. Namsmannen har sendt oss videre til husleietvistutvalget. Anonymkode: 2db99...3b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå