AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #1 Skrevet 12. februar 2022 McDonald's er dyrt, men fortsatt tålelig, du kan ta et par cheeseburgere i helgen på et kjøpesenter og det vil koste greit. Men alle slags kongelige cheeseburgere der er utenfor rekkevidden for en vanlig person. Burger King er den samme McDonald's, men prisene er allerede noen høyere, så det er også meningsløst. For å spise gjennom tusenvis av gangen, må man være stedfortreder ikke mindre. Selvfølgelig er det verdt å ta brus hvor som helst i måltid betal tre ganger mer, det er bedre å ikke være for lat og støte på rød hvit eller fast pris. Så jeg har et spørsmål, derfor regnes hurtigmat i USA som billig mat. Og i verden har en vanlig person ikke råd? Med mindre studenter og barn spiser opp foreldrenes penger, som de ikke vet prisen på. #finansiere Anonymkode: 012b0...29f
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #2 Skrevet 12. februar 2022 Bra usunne ting er dyrt. Anonymkode: b5d13...b2b 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #3 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For å spise gjennom tusenvis av gangen, må man være stedfortreder ikke mindre Prøv igjen Anonymkode: 1ee1e...993 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #4 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bra usunne ting er dyrt. Anonymkode: b5d13...b2b Fordi en del tjukke folk totalt mangler selvkontroll så skal altså vi normalvektige straffes med høye priser på ting som ikke er sunt? Lukter misunnelse lang vei Anonymkode: 08672...b31 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #5 Skrevet 12. februar 2022 Jeg synes prisene er skammelig lav. Men dem tilsvarer kvaliteten også da. Anonymkode: 881c8...d72
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #6 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): McDonald's er dyrt, men fortsatt tålelig, du kan ta et par cheeseburgere i helgen på et kjøpesenter og det vil koste greit. Men alle slags kongelige cheeseburgere der er utenfor rekkevidden for en vanlig person. Burger King er den samme McDonald's, men prisene er allerede noen høyere, så det er også meningsløst. For å spise gjennom tusenvis av gangen, må man være stedfortreder ikke mindre. Selvfølgelig er det verdt å ta brus hvor som helst i måltid betal tre ganger mer, det er bedre å ikke være for lat og støte på rød hvit eller fast pris. Så jeg har et spørsmål, derfor regnes hurtigmat i USA som billig mat. Og i verden har en vanlig person ikke råd? Med mindre studenter og barn spiser opp foreldrenes penger, som de ikke vet prisen på. #finansiere Anonymkode: 012b0...29f Har du brukt Google Translate på det greiene her? Kan du prøve å renskrive teksten slik at setningene gir mening? Anonymkode: ff394...626 7
Gjest AprilRyan Skrevet 12. februar 2022 #7 Skrevet 12. februar 2022 Trist at man synes at fastfood er dyrt når prisen på det er svært lav.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #8 Skrevet 12. februar 2022 AprilRyan skrev (2 minutter siden): Trist at man synes at fastfood er dyrt når prisen på det er svært lav. Sammenliknet med burgerne fra Munchies og Illegal er prisen på junk fra mekeren egentlig hårreisende høy, både med tanke på stordriftsfordelene de har og kvaliteten de leverer. Anonymkode: 72c92...aa3 1
Djungelvrål Skrevet 12. februar 2022 #9 Skrevet 12. februar 2022 Jeg syns fastfood er kjempedyrt ift hva man får. 1
Gjest AprilRyan Skrevet 12. februar 2022 #10 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sammenliknet med burgerne fra Munchies og Illegal er prisen på junk fra mekeren egentlig hårreisende høy, både med tanke på stordriftsfordelene de har og kvaliteten de leverer. Anonymkode: 72c92...aa3 Ok, det har du nok rett i. Det tenkte jeg ikke på. Det kan vel knapt kalles mat.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #11 Skrevet 12. februar 2022 For noe rabbel! Anonymkode: 79db1...539
Amalie95 Skrevet 12. februar 2022 #12 Skrevet 12. februar 2022 Djungelvrål skrev (1 time siden): Jeg syns fastfood er kjempedyrt ift hva man får. det er sant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå