Gå til innhold

Har dere planer for vinterferien ? Skal du jobbe, trenger du ikke og svare, ikke det jeg lurer på :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og de 2 minste skal på hyttetur med 2 venninner og deres 4 barn i 4 dager,mens vi skal være hjemme mandag,tirsdag og onsdag :)

Da skal vi alle en dag på svev i alle fall ,men hva skal vi finne på de andre dagene? , en dag med 17åringen også..barna er 17,11 og 8 år, må passe til alle 3.

Størstemann skal ikke bli med på hytta da han drar på ferie med en kamerat og hans familie på onsdagen :) 11åringen synes lekeland er barnslig, så blir ikke det, jeg tenkte og kanskje ta de med på kino den andre dagen,mens 17åringen er fortsatt hjemme, så da er det evt kun den ene dagen med 8 og 11 åringen :), de har meldt veldig dårlig vær her de dagene,men heldigvis bedre på fjellet.

Hva er deres planer?

Anonymkode: b4859...8e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal på hyttetur noen dager, og ellers være hjemme og slappe av. Trenger ikke finne på noe spesielt for å ha det hyggelig med barna.

Anonymkode: d4a51...1c4

Skrevet

Barna skal være hjemme med au pairen mens jeg og dama drar en svipptur til Monaco . Ganske trivelig egentlig. 

Anonymkode: 68196...3a1

• Nyttig 1
Skrevet

Vi har leid hytte på fjellet første halvdelen av vinterferien og leilighet i nærheten av svigerfamilien andre halvdel. Gleder meg 😊

Anonymkode: 20c43...ce3

Skrevet (endret)

Har sprukket menisk etter et fall på kjøpesenter , så for meg er vinterferien lett langrenn på flat mark og gåturer på Geilo med skinne og støttekrykker, mens mann og barn kjører i slalåmbakken og har det gøy 😭

Endret av Anciol
Skrevet

Mine barn er en del yngre enn dine, men vi har fri hele uken sammen. En dag eller to skal vi til byen og oppleve ett eller annet. Ellers skal vi bare være hjemme og slappe av, og leke oss i snøen🤩

Anonymkode: 5165f...162

Skrevet

Håper å dra på hytta, og kanskje også besteforeldrebesøk (opp til mannen) og en tur på trampolineland. Barna er 7 og 11.

Anonymkode: bd5d9...df5

Skrevet

Her skal guttungen noen dager på SFO, resterende dager blir det antakelig i alle fall en skitur, muligens en dag på skøytebanen. Ellers tar vi det nok ganske med ro, brettspill, kanskje en filmkveld.

Anonymkode: 29729...642

Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Barna skal være hjemme med au pairen mens jeg og dama drar en svipptur til Monaco . Ganske trivelig egentlig. 

Heldig. 

Skrevet

Jeg skal kobbe helt uka, så det blir SFO på barna

Anonymkode: 10dda...310

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

🤮

Anonymkode: 6d7eb...b91

Skrevet

Her tar vi ut ungene fra skolen en uke før og en etter vinterferien,  og reiser til Tenerife i tre uker.

Det skal bli så deilig med sol og varme nå. 😊

Anonymkode: fac5c...85f

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Her tar vi ut ungene fra skolen en uke før og en etter vinterferien,  og reiser til Tenerife i tre uker.

Det skal bli så deilig med sol og varme nå. 😊

Anonymkode: fac5c...85f

Og dermed mister barna en halv måned med skolegang, etter et allerede ganske redusert opplæringstilbud over lang tid. Høres fornuftig ut. :tommelopp:

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Og dermed mister barna en halv måned med skolegang, etter et allerede ganske redusert opplæringstilbud over lang tid. Høres fornuftig ut. :tommelopp:

Har ingenting å si. Hele verden henger etter

Anonymkode: 10dda...310

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg og samboer tok vinterferien fra i dag til mandag med hotell, sparkføre, bading og god mat på Røros vi. Det passet så greit nå, og vinterferie er jo et koselig avbrekk mens vi venter på våren

Anonymkode: 5ccfd...f3d

Skrevet

Vi skal på romantisk storbyferie til utlandet. Gleder oss masse. 

Anonymkode: 577ec...b07

Skrevet

Mest sannsynlig verdens kjipeste planer; skal ta tidlig vårrengjøring 😂 reorganisere og vaske hele leiligheten. 

Anonymkode: 3ecf8...bdf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mye koselig her :) vi skal på svev en dag og så blir det kino :) Så ville de 2 minste ha hjemmedag med god mat, filmer og godis og greit det også :)

lurer og spørre dem da, tenkte ikke på det i stad 😅😂

Anonymkode: b4859...8e0

Skrevet

Til Kristiansand dyrepark. 

Anonymkode: 22786...5b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...