Gå til innhold

Underskjørt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ha? I èn brudesalong jeg var i, sa damen at det er på vei ut med ringe-underskjørt, så jeg prøvde et med flere lag av tyll.. men i de to andre jeg har vært i, prøvde jeg med ringer.. Jeg har en kjole som ikke skal stå ut som en bløtkake, men kan ikke henge rett ned heller..må være litt under så stoffet legger seg pent hvis dere skjønner..

Hva skal dere bruke??

Her er en link til kjolen min, så kan dere komme med innspill hvis noen har gode råd: ;)

http://www.maggiesottero.com/catalog/window.php?147

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville hatt et enkelt underskjørt med en liten spile i nederst.

dette fordi det er veldig behagelig og ha litt "rom" for bena uten å måtte tenke på at man snubler. Og dessuten synes jeg kjolen faller penere da.

det er min mening.. og jeg er allerede gift.

Siw.

Skrevet

Formen på kjolen ligner veldig på min. Jeg hadde en ring nederst i kjolen. Det vil jeg anbefale - det ble veldig fint og var godt å gå med

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger! Mamma har sagt at hun kan sy underskjørt til meg i tyll, hvis jeg skal ha uten ring da.. Tror jeg får prøve med begge deler når jeg får kjolen, så finner jeg sikkert ut hva som blir penest.. Men mulig at de ikke har med ring i salongen min, litt snedig det syns jeg.. får låne av noen og prøve i tilfelle..

takk for hjelpa :klem:

Skrevet

1 - 2 ringer med litt tyll passer nok veldig bra til denne kjolen. Har du sett hun som selger underskjørt på finn.no ? Der kan du ta ut ringer og justere omkretsen som du vil selv, tyllen over gjør at ringene ikke synes under kjolen. En venninde av meg brukte dette på sin maggie sottero kjole og det ble ett flott resultat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...