Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Håper på litt råd her..

Jeg fikk positiv EL-test 22/1. Har tidligere hatt IKM 13 dager etter EL, og forventet det samme nå. Nå er jeg 8 dager på overtid, med bare negative graviditetstester, og null tegn til mens. 

Tidligere har jeg fått positive EL-tester rundt CD17-20, men denne gangen ble den positiv på CD12. Har alltid hatt ustabil syklus, men selve lutealfasen har stort sett vært stabil.

Skulle jeg være gravid er jeg «bare» 4+5 (ca, regnet etter siste mens). 

Spørsmålet er om noen vet dette kan være for tidlig for positiv test? Blir gal av ventingen😤

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 2/12/2022 at 2:20 PM, Newbee said:

Jeg fikk positiv EL-test 22/1. 

Spørsmålet er om noen vet dette kan være for tidlig for positiv test? Blir gal av ventingen😤

Så det er ca. tre uker siden positiv eggløsningstest? Da ville du fått en positiv test om du er gravid. Det som kan ha skjedd er at kroppen forsøkte å slippe et egg, men ikke fikk det til. Du kan dermed ha hatt eggløsning senere allikevel, eller ikke hatt ennå. 

Eggløsningstester gir kun en pekepinn, de kan aldri bekrefte at du faktisk har eggløsning.

Anonymkode: c8546...0a5

Skrevet

Du har ikke hatt eggløsning cd 12, så enkelt må det være. Når mensen ikke kommer , og testene er negative så har el uteblitt eller vært forsinket. 

Anonymkode: 3abcf...b77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...