AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #1 Skrevet 12. februar 2022 Hei. Jeg jobber i kommunen og vi skal snart kjøpe oss hus. Har fått innvilget lån i banken min, men ser jo at lånerenten i KLP er mye lavere. Noen som har erfaringer med å evt. bytte bank? Anonymkode: 09d20...592
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #2 Skrevet 12. februar 2022 Hva slags erfaring tenker du på? Det er jo bare å bytte. KLP har gode vilkår for oss som er medlemmer. Eneste negative er bankapp'en. Den er elendig. Anonymkode: 7e0be...aeb
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #3 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva slags erfaring tenker du på? Det er jo bare å bytte. KLP har gode vilkår for oss som er medlemmer. Eneste negative er bankapp'en. Den er elendig. Anonymkode: 7e0be...aeb Elendig banksparing ja. Er vel slike erfaringer jeg tenker på. Takk. Virker stress å bytte bank, så kanskje jeg bare skal forhandle med min bank til å gi samme rente som KLP? Ts. Anonymkode: 09d20...592
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #4 Skrevet 12. februar 2022 Elendig bankapp skulle der stå 😅 Ts. Anonymkode: 09d20...592
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #5 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Elendig banksparing ja. Er vel slike erfaringer jeg tenker på. Takk. Virker stress å bytte bank, så kanskje jeg bare skal forhandle med min bank til å gi samme rente som KLP? Ts. Anonymkode: 09d20...592 Det er jo åpenbart første steg å spørre der du er. Anonymkode: b1c90...d53
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #6 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Elendig banksparing ja. Er vel slike erfaringer jeg tenker på. Takk. Virker stress å bytte bank, så kanskje jeg bare skal forhandle med min bank til å gi samme rente som KLP? Ts. Anonymkode: 09d20...592 Vær obs på at du da må følge med renta konstant. Vi ble kunder i DNB fordi de lovte at de kunne matche renta vi kunne fått gjennom fagforeningen i en annen bank. Dessverre matchet de den bare der og da. De benyttet enhver anledning til å sette opp renta mer enn fagforeningens bankavtale, evt sette ned renta mindre. Vi måtte stadig reforhandle, men gikk ofte i månedsvis med for høy rente. Til slutt gadd jeg ikke mer, og byttet til banken som hadde fagforeningsavtale. Det er stress, ja, men å stadig betale for mye fordi banken prøver seg er enda verre! Anonymkode: 67244...c34
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #7 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vær obs på at du da må følge med renta konstant. Vi ble kunder i DNB fordi de lovte at de kunne matche renta vi kunne fått gjennom fagforeningen i en annen bank. Dessverre matchet de den bare der og da. De benyttet enhver anledning til å sette opp renta mer enn fagforeningens bankavtale, evt sette ned renta mindre. Vi måtte stadig reforhandle, men gikk ofte i månedsvis med for høy rente. Til slutt gadd jeg ikke mer, og byttet til banken som hadde fagforeningsavtale. Det er stress, ja, men å stadig betale for mye fordi banken prøver seg er enda verre! Anonymkode: 67244...c34 Takk for svar 🙌🏻 TS. Anonymkode: 09d20...592
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #8 Skrevet 13. februar 2022 Å bytte bank for boliglånet er lett. Jeg har ikke klp, men bytta over til spk. Banken fikser alt. Anonymkode: 3bec7...808
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #9 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å bytte bank for boliglånet er lett. Jeg har ikke klp, men bytta over til spk. Banken fikser alt. Anonymkode: 3bec7...808 Håper det. Inne på nettsiden til KLP stod der ørten punkter om hva du måtte gjøre selv når du skulle bytte bank. Ble helt svimmel 😩 TS. Anonymkode: 09d20...592 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå