Gå til innhold

Vi skal feire 13 årsdagen til sønnen som fyller 13 i morgen, han ønsker og be noen få kamerater, ok eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har 3 nære kompiser som han vil ha på overnatting neste helg, vi er bortreist denne helga, da det er morsdag, så vi er hos sivgerforeldrene mine til imorgen kveld.

de 4 har gått sammen siden bhg, de er 18 gutter i klassen :)  Vi har hatt alle til og med 6 klasse, men mange begynte allerede i 4 klasse og be de nærmeste, han var i bursdagen til 10 i fjor, 4 jenter og 6 gutter, jentene er det bare 7 stk, så noen av jentene ba hele klassen.

Hva tenker du om det? greit eller ikke greit?

Jeg vil også si at klassemiljøet ikke er veldig bra, er 4 gutter som alltid har laget kvalme for alle,men de 4 er veldig gode venner, så de er ikke ustengt fra noe og vi har alltid bedt dem,selvom ikke sønnen ville.

Anonymkode: 9e6c9...f0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig greit. Bursdagsselskap er noe helt annet en overnatting. 

Anonymkode: f9212...801

Skrevet

Det må da være greit, synes jeg også. 

Anonymkode: 49628...6a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har 3 nære kompiser som han vil ha på overnatting neste helg, vi er bortreist denne helga, da det er morsdag, så vi er hos sivgerforeldrene mine til imorgen kveld.

de 4 har gått sammen siden bhg, de er 18 gutter i klassen :)  Vi har hatt alle til og med 6 klasse, men mange begynte allerede i 4 klasse og be de nærmeste, han var i bursdagen til 10 i fjor, 4 jenter og 6 gutter, jentene er det bare 7 stk, så noen av jentene ba hele klassen.

Hva tenker du om det? greit eller ikke greit?

Jeg vil også si at klassemiljøet ikke er veldig bra, er 4 gutter som alltid har laget kvalme for alle,men de 4 er veldig gode venner, så de er ikke ustengt fra noe og vi har alltid bedt dem,selvom ikke sønnen ville.

Ok i den alderen.

Anonymkode: 54e96...b75

Skrevet

Jeg hadde vært redd for festing og at andre som vet de er alene vil krasje festen. 

Er 13-åringen alene hjemme hele helgen?

Skrevet

Helt greit. 

Anonymkode: dfa46...3ce

Skrevet

4 av 18 er helt greit. 14 av 18 blir ikke invitert. Det er majoritet i massevis.

Anonymkode: 0a95e...53a

Skrevet

Tusen takk

Da blir det overnatting neste helg :) Nei han er med oss til farmoren og farfaren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...