Gå til innhold

Sex under menstruasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er utrolig kåt under mensen å har lyst å ha sex da

Har dere sex under mensen?

Synes dere det er ekkelt?Hvorfor/hvorfor ikke?

Bruker dere kondom da?

Anonymkode: 46efa...944

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan fint ha sex under sharkweek, men kjæresten tåler ikke å se blod så det utgår 😅

Anonymkode: feeb1...be6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har dere sex under mensen?

Synes dere det er ekkelt?Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymkode: 46efa...944

Vi har aldri hatt sex når hun menstruerte. Ingen av oss ønsket det da vi begge syntes det er litt ekkelt og turn off.

men det er jo ikke noe gærnt i det.

Skrevet

Ja, enten i dusjen eller med håndkle under bare. Går fint det. Er bare å dusje etterpå.

Anonymkode: 94524...38f

• Liker 1
Skrevet

Det synes heldigvis vi begge er ganske ekkelt, så nei

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe problem det. Legger en håndduk under

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe problem det. Beholder tampongen frem til penetrering, ikke noe søl 👌🏻

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vondt mange plasser (av og til også i underlivet) og føler meg oppblåst/uvel, så er ikke akkurat så veldig kåt de dagene det står på. Hvis jeg har en god dag i slutten av perioden så blir det gjerne litt fingring. Han har gått ned på meg noen ganger også (med tampong). 

Anonymkode: 9ca78...284

Skrevet
Ejlisi skrev (2 timer siden):

Ikke noe problem det. Beholder tampongen frem til penetrering, ikke noe søl 👌🏻

:spy:

Anonymkode: e29c4...774

Skrevet

Nei. Jeg (damen) synes det er litt ekkelt. Og første dager vondt. Men kan hjelpe han da ved behov

Anonymkode: 6f9d9...e76

Skrevet

Mensen stopper ikke meg fra sex. Er ekstra tent når jeg har mensen. Det er uansett ikke slik at det renner blod ut av meg. 

Anonymkode: 18c2d...60a

Skrevet

Kommer an på mannen. Han jeg dater nå er for sart for sånt. Kan ikke annet enn å akseptere det, men må si jeg syns det er litt mer sexy med menn som gir totalt faen og det trekker ned at menn er finslig for mine del, uten at jeg noensinne opplyser menn om det.

Anonymkode: 445e0...f24

Skrevet

Kan godt ha sex når jeg har mensen, om jeg ikke er oppblåst og har vondt. Sexlysten er ikke lavere, så lar seg fint ordne med å ta noen hensyn som håndkle o.l.

Skrevet

Liker ikke å ha sex når jeg har mensen, kan til nøds gjøre det de to siste dagene siden jeg da blør veldig lite. Men de første dagene er jeg fryktelig øm og syns hele situasjonen er usexy. 

Anonymkode: bb18a...4ff

Skrevet

Ja. Null stress. 

Anonymkode: f7c4e...072

Skrevet

Tror ikke hun har noe spesielt mer eller mindre lyst under mens, det er ikke mye av mensen på henne med hormonspiral uansett, men jeg har alltid lyst på sex og hun vet jo det...så det er ikke så det stopper oss hvis hun er klar for noe da, nei... 

Anonymkode: 5f35b...7b8

Skrevet

Jeg blør heldigvis lite, så vi har sex hver gang jeg har mensen☺

Skrevet

Hvis fyren synes det er greit så er det ikke noe problem for meg.

Anonymkode: 53cf7...ebb

Skrevet

Ikke vaginalt nei, kun anal og oral. Blør for mye til noe annet, men er jo alt for kåt til å la være å ha sex.

Anonymkode: 269f3...82f

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...