Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min skal i bursdag til en gutt som blir 6 år som vi ikke har naturlig kontakt med ellers. Jeg har spurt noen om hva han ønsker seg, men hun sier at hun ikke vet. Trenger derfor tips!! Barnehagen har maxpris på 150 kr for gaver. 

Anonymkode: 20d59...ea8

Skrevet

Lego, paw patrol, kul dinosaur, kule klær. Spør dattera din om hun vet hva han leker med i barnehagen? ☺️

Anonymkode: f7b8d...09b

Skrevet

Paw Patrol er ikke så kult lengre når de er 6. Lego pleier å være populært, f.eks. Ninjago. Slim, sprettballer, kul t-skjorte.

Anonymkode: eedc2...40a

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Paw Patrol er ikke så kult lengre når de er 6. Lego pleier å være populært, f.eks. Ninjago. Slim, sprettballer, kul t-skjorte.

Anonymkode: eedc2...40a

Enig!!! Paw Patrol er så kjedelig, få en annen slemming enn en katt og ordfører

Anonymkode: 3816d...a3a

Skrevet

Småbiler av metall eller en hundrelapp. Det verste man kan gi er sånne billige plastleker som man ikke engang vet om barnet vil ha.

Anonymkode: a9d6a...6b1

Skrevet

Lego er aldri feil. Ellers er bøker bra.

Anonymkode: 7f690...c2b

Skrevet

Min gutt blir 6 år nå og ønsker seg penger (for første gang). Han synes det er stas å ha penger på sparegris og sa i dag at han ønsket seg bankkonto/bankkort snart.

Han ønsker seg også fjernstyrt bil, klær med minecraft, minecraft-leker og ville nok også blitt glad for duplo (feks superhelter, dyr osv). Lego går også, men han liker duplo bedre enn lego. 

Anonymkode: d36e9...8db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...