*Lillian* Skrevet 4. november 2002 Forfatter #21 Del Skrevet 4. november 2002 :o EN UKE siden jeg skrev sist?? Ojojojojoj..... Da får jeg komme med litt nytt nå, ja.. Absolutt på tide! Er egentlig ikke så rart jeg ikke har skrevet noe på en uke, for ukedagene i forrige uke skjedde det vel ikke noe spesielt... Og i helgen har jeg jo vært bortreist... Vi reiste tidlig på fredag nordover mot kalde Hedmarken... Første stopp på turen var hos min eldste søster, hennes mann og vår lille nevø på 2år. Temmelig frøsen (det er KALDT oppi der!!) og litt smånervøse kom vi inn... Vi ble invitert på middag, og ved et par blikk mot min sambis ble vi enige om å fortelle den store nyheten mens vi satt rundt middagsbordet.... Veel, vi sitter der og prater om løst og fast da svogeren min plutselig sier "ja, skal dere oppover og se på den gravide, døkk nå da?" (les: min gravide søster) Kjenner latteren ulmer inni meg, jeg bare MÅ fortelle snart.. Nikker litt forsiktig og sier ikke stort... "Ja, det blir snart nytt søskenbarn på XXX(min nevø) nå da.." sier jeg som en forsiktig begynnelse... Svogeren min avbryter og snakker om det der og blablablabla.... Hold kjeft og la meg fullføre! Jeg sa sjølsagt ikke det, men det var nesten fristende... Så derfor forter jeg meg og sier: "JA, det blir snart nytt søskenbarn på XXX, og det blir det til sommers og!!!" :o :o :o Stillhet. De kikker på meg, så på sambisen.... "Næææææææææi, så artig!!!!!" utbryter svoger og kaster seg rundt halsen på meg.... Sister like gal, de er helt i hundre! Jeg ler og gråter om hverandre (JA, jeg er lettrørt...), og vesle XXX sitter og skjønner ingenting.. "å du djiv mæ, pappa?" Herlig... Sambis og jeg finner fort ut at hvis alle reagerer slik, trenger vi iallfall ikke være nervøse... :blunke: Neste stopp på fredag var hos pappa... Der skulle vi ligge over til lørdag. Vi har ikke vært hos pappa lenge, før han spør om vi har skulka jobben siden vi reiste hjemmefra så tidlig. Jeg forteller at sambis hadde fri, og jeg er 50% sjukmeldt... "Å er det for noe om å gjør med deg, da?" spør pappa og er tydeligvis bekymra... "Nei, jeg har antgeligvis bekkenløsning".... Ikke stillhet! Pappa ler og fleiper, og gjør tydelig uttrykk av at han ikke tror på oss... Pappa, DET ER SANT... "Nei, Lillian, dø tulle mæ meg no?!?" Ehm... Nei, pappa.... Så begynner han å le, og le og le.... "Her kjem døm på række og rad, gitt"... Pjuh! Intet negativt der heller, bare overraskelse... Lørdag morgen (etter mye om og men og att og fram) kommer vi til mamma og hennes samboer. Kun mamma er oppe, samboeren hennes sover enda. Vi kommer inn, setter oss og skravler. Naturlig nok faller tema ganske fort på Anita, min søster som har termin i jula. Mamma forteller hun holder på å lage et lappeteppe til barnesenga der... Jeg ser mitt snitt... "Kanskje du skal lage et til med det samme, da" :o ->mamma "Hæ? Ska dø ha barn??" Kikker på både meg og sambisen... Vi smiler, nikker og ler litt nervøst... Mamma titter bort på sambisen min... "Er det sant asså?" Sambis nikker... Mamma kikker på oss litt til, før hun hiver seg rundt halsen på oss og gratulerer med et stort smil. :D Neimen, dette går jo lett! Mammas samboer hører litt småbråk fra stua og kommer etterhvert tuslende opp. Hilser på oss, prater litt og finner frem avisa og begynner å lese... Mamma kikker på han og sier "Lillian skal slutte å røyke, hun og nå" Jaha... "Hun og?" sier mammas samboer og kikker litt rart på mamma. "Ja, på samme måten som Anita" (min gravide søster)... "Åja, sånn ja! hehe" svarer mammas samboer og skjønner tydeligvis ikke... Vi ler alle sammen... Han kikker fortumlet opp fra avisen og forstår liksom ikke... "Ja, hun skal slutte på samme måten som ANITA...." prøver mamma igjen.... DA går det opp et lys for ham... Han ser bort på oss, kikker på mamma igjen, kikker på oss, kaster fra seg avisa og hiver seg rundt oss! "Jeg er målløs! Nei, så moro! Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg!" Han var helt utafor, han stakkar. Det kom tydeligvis kasta på ham, ja.... hehe.... Veeel... So far so good... Nå visste altså hele min side av slekta det, siden Anita (min gravide søster) og hennes sambis fikk vite det med en gang jeg hadde testa. Men vi reiste en tur dit også, fortalte om reaksjoner, så hvor stor søsteren min hadde blitt, og skravla og drakk kaffe... Så var turen kommet til svigers.... *Lillian ganske nervøs* Hver gang jeg nevnte det for sambisen i bilen svarte han "ikke snakk om det, jeg må konsentrere meg om veien"... Ikke bare meg som var nervøs, nei... hihi.... Typisk så var kun svigermor og min yngste svoger hjemme da vi kom... Svigerfar var jo på jakt!! :-? Den andre svogeren min var på fæst... Ja,ja sånn er det bare... Vi satt og spiste pizza da sambisen min plutselig sier til moren sin "Lillian er 50% sjukmeldt, da"... Jasså, du tar den måten.... hehe... Svigermor ser selvsagt spørrende på meg, men sambisen min forter seg og sier "hun har bekkenløsning". "Å, har du det? Javel, ja.. Det er vel vondt" sier svigermor og fortsetter å spise.... :o HALLO, skjønner du ikke svigermor??? Haha, den metoden lyktes ikke sambis.... Plutselig ser svigermor opp fra pizza'n sin og kikker på sambis "Du ser slik på meg...Ja, betyr det noe mer det da ell??" og gliser lurt... Vi smiler og nikker, jeg kaster et blikk bort på min svoger på 14 som tydeligvis ikke helt er med... "Åssen blir det da? Du blir onkel du da, X" sier hun og smiler og ser på sin yngste sønn... Hæ? Skal hun ikke si noe mer? Jeg er dypt sjokkert... Skal hun virkelig ikke bekymre seg?? "Ja, døkk har da vært sammen så lenge og har da trygge jobber, så..." sier hun og smiler.... :o Både sambis og jeg er sjokkerte,vi hadde faktisk regna med en mer bekymret reaksjon fra henne... Nei, hun tar det SÅ bra og sier på toppen av kaka at det blir spennende å bli bestemor!! :o Vi er strålende lykkelige, yngste svoger sier ikke stort, og svigermor prater om at vi klarer oss så fint der vi bor nå og alt i hop.... Morgenen etterpå forteller vi det til min andre svoger (19år). Han synes det er kjempestas! "Jeg skal bli onkel! Må lære meg å skifte bleier og mate unger, da!" ... Herlig! Han synes det er så kult. "Tøøøft" var første replikk der... hehe... Sambis' mormor skal bli oldemor for første gang, og synes det er koselig. Hun trengte nok å fordøye det litt til, tror jeg, for hun sa ikke stort... Sambis' farmor og farfar synes det er så koselig, riktignok er de allerede oldeforeldre, men de synes det blir koselig, ja! Da var det svigerfar igjen... Jeg river kjeft med han hele tiden, og han er en type det er nesten umulig å stoppe kjeften på... Vi venter og venter på at han skal komme hjem fra jakt. Mens vi venter forteller svigermor at han har drevet og erta en jaktkamerat fordi han har blitt bestefar... Jadda, svigerfar hadde fått tak i rulator og gitt til jaktkameraten slik at han fikk være med på jakt... (Jaktkameraten er rundt svigerfars alder, men han var jo blitt bestefar må vite... :blunke: ) Denne gangen er det vår tur til å stoppe kjeften på svigerfar, ja... Etter langt om lenge kommer sivgerfar hjem... Sambis forteller at vi har vært her og der og overalt for å fortelle at folk skal få nye titler... "Hæ?" Svigerfar forstår ikke.. "Vet du hva din tittel skal bli da?" spør sambis. Svigerfar rister på hodet og har tydeligvis enda ikke skjønt lunta... "Bæssfar" sier sambis og gliser. :o Stillhet Total stillhet fra svigerfar omtrent for første gang siden jeg hilste på ham... (dvs for 4,5år siden snart) Yes, i dag vant vi... Vi klarte å stoppe kjeften på ham... Det var helt klart han prøvde å finne noe morsomt å si, men han klarte ikke... Det kom som kasta på ham... Det eneste han fikk sagt etterhvert var "jeg føler meg nå ikke som en bestefar, da men..." Nå vet altså hele den nærmeste familien det og alle tok det så mye mildere enn vi hadde trodd... Ingen kom med de reaksjonene vi hadde forventa, bortsett fra at vi greide å stoppe kjeften på svigerfar... Men heldigvis fikk vi kun positiv respons, ingen nevnte at vi var unge, ingen nevnte noen bekymringer i det hele tatt! :D Herlig!! Nå gleder jeg meg bare til å få sagt det til bestevenninna mi, hun MÅ få vite snart... Vi har sagt fra at det skal holdes innen familien en måneds tid til, men bestevenninna mi regnes for meg som familie... :blunke: Så derfor får hun vite. Veel... Dette ble et sinnsykt langt innlegg, kanskje ikke så rart.. Men jeg måtte jo bare fortelle... Dessuten er det min dagbok, les det den som vil... Skal prøve å skrive oftere slik at jeg ikke skriver så enormt langt hver gang... Det er så slitsomt å lese sånne milelange innlegg... :oops: Ja,ja... Ellers er jeg i storform, bortsett fra en vond bekken-dag i dag... :-? Men resten er så bra! Nesten så bra så jeg blir skremt... Har jo bare bittelitt mensmurringer, ellers INGEN plager eller symptomer for tiden... (bortsett fra BL, men den regner jeg ikke med) Det er vel ikke noe galt? Nei, ikke tenke slik.... Jeg er forressten 9+5 etter mine beregninger i dag... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 4. november 2002 #22 Del Skrevet 4. november 2002 Åh så härligt att läsa om när ni berättar för hela familjen! Jag blir riktigt rörd och bara läääängtar tills vi har nåt att berätta själva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2002 Forfatter #23 Del Skrevet 4. november 2002 Ååååååååå........ :o Jeg er så DÅRLIG!!!! :-? Er skikkelig spyklar her, men får ikke opp noe... Bare innmari kvalm... Det er da litt vel sent å begynne med den kvalmen nå?? Hallo, jeg er jo snart 10 fullgåtte uker... Leste i den ene boka jeg fikk at kvalmen pleier å gi seg i disse tider for de fleste... Da skal den vel ikke komme til meg?? Dessuten har jeg vondt i magen... Blir redd, for jeg har drevet og hatt en del magesmerter de siste dagene... Helt siden fredag kveld, faktisk! :-? Men ingen blødninger, så da regner jeg da med at alt er som det skal? Eller trenger man ikke ha blødninger hvis noe er galt? Jeg har jo ikke peil... Tidligere i kveld var jeg i fin form (trøtt og kje da men, ellers i fin form), lå på sofa'n aller så lenge og bare kooooosa med elsklingen min... Deilig, ja... mmmm..... Han lå og strøk meg på magen og holdt godt rundt meg... *sukk* Før det var vi på Hoang Asia Mat-butikken i Sandvika og kjøpte masse krydder som jeg skal sette i en krydderkurv og pakke inn til søstera mi og hennes mann. (julegave) Kjøpte med Nan-brød også, til oss selv... Så skal vi lage deilig indisk mat en eller annen dag denne uka... Og nå har jeg fått hikka i tillegg til kvalmen.... Blæh! Ja,ja... Sånn er det nå bare... I morra skal jeg på jobb igjen, håper kvalmen og magesmertene har gått over til da... Har lyst til å bysselalle allerede, men kan ikke legge meg nå, for da sover jeg meg bort i morra,, (sover meg bort hvis jeg legger meg for tidlig) Får vente til ca. 23.00 eller noe, tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 5. november 2002 #24 Del Skrevet 5. november 2002 Heia *lillian* Takk for den hyggelige hilsnen i dagboka mi :D Artig å lese din også.. spennende å se utviklingen vet du! Får håpe kvalmen gir seg snart da!! Lykke til, og håper på å få råd og svar på ting jeg lurer på under mitt svangerskap når vi kommer så langt..(*håper intenst*) Kos... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. november 2002 Forfatter #25 Del Skrevet 5. november 2002 Jippi!!! I kveld har jeg ikke vært kvalm hittils!! :D Håper ikke jeg blir det senere i kveld heller... Sitter her og spiser kveldsmat, Quaker HavreFras...mmmm.... Sunt og godt! ..men jeg må slutte å spise ved PCen.... :oops: I dag har jeg vært på jobb... Ganske tidlig på dagen måtte jeg løfte en av de tyngste guttene på avdelingen (han nærmer seg 20kg med stormskritt), og etter det har jeg hatt så vondt i ryggen, ræva, bekkenet og beina... :-? Skulle ikke tatt det løftet tydeligvis, men må man så må man... Men nå skal jeg ikke på jobb igjen før fredag, og da er det planleggingsdag, så jeg overlever vel dette og! Etter jobb har jeg sovet og skrevet brev....Ja, også spist middag da... Nå skal jeg bare slappe av og kose meg til Ally og Friends begynner... Etter det skal jeg jammen bysselalle, ja!! I morra skal jeg til negledesigneren på dagen og fjerne de lange neglene mine. Synes det blir litt uhygienisk etterhvert, og føler for å ta en pause fra dem innimellom. Vil liksom ikke ha falske i flere år i strekk uten pause... I morra er det akkurat 2uker til jeg er 12 fullgåtte, den magiske grensen nærmer seg med stromskritt!!! Jippi!!! :D Blir liksom litt "tryggere" da, selv om jeg vet at det likevel kan gå galt. En jeg jobber med mistet sin sønn i fjor, han var dødfødt... Så ingenting er sikkert selv om jeg når grensa, men det føles iallfall sikrere! :blunke: Nattinatt, dere som (kanskje) leser i dagboka mi! P.S. Forresten så var det to på jobben som fikk med seg først i dag at jeg skal ha barn... Trege i oppfattelse, ja! De var unnskyldt, da, for de var sjuke da resten av jobben fikk vite det.. Koz, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2002 #26 Del Skrevet 6. november 2002 Yuuuuhuuuuuu :D Tusen takk for hilsen *Lillian*. I går var jeg så flink. Jeg orket å skrelle poteter å gulrøtter uten pause. Jeg fikk støvsuget hele huset og i morges våkna jeg uten å være så innmari kvalm. Er jo litt uggen akuratt nå, men det er ikke så ille at jeg sliter heller da. I dag er jeg 9+4 - dette er jo så utrolig spennende og så langt ser jo alt bra ut. Ser ennå ut som det kvisetryne - har hele tre kviser under leppa og så har jeg en hel haug i pannen og for ikke å nevne den som er rett ved siden av nesa da. Nei da skulle jeg heller ønske at dem var litt mer skjult. Men hey det er jo jammen meg verdt det når det kommer til stykke også da så hvem er jeg til å klage. Du ligger litt foran meg, men på lørdag ja da er det to uker til jeg er 12 fullgåtte. Har mer roen etter at jeg så UL bilde av bebisen da. Fikk en enorm indre ro og håper det ser like bra ut den 25 :D Får vel hoppe i arbeidet. Dette var min "røykepause". Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. november 2002 Forfatter #27 Del Skrevet 7. november 2002 Hei alle sammen... Sitter nå her og for meg selv, jeg da... Skal jo liksom ikke ta sorgene på forskudd, men jeg er så redd for at noe skal gå galt nå... Lille spire, hold deg fast!! Som jeg skrev på hastetråden under graviditetsforumet, så har jeg altså hatt blødninger siden jeg sto opp i dag. Det skremmer meg, og jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre.. Visste ikke om jeg skulle ringe eller ikke siden jeg ikke har noe særlig vondt i magen osv... Men jeg ringte da til slutt.. Så skal jeg til legen i kveld klokka 18.20 (de har kveldsåpent på torsdager). Huff, jeg må jo vente så lenge også! Tenk om jeg bare skremmer opp meg sjøl med dette! Huff, også er det så jævlig, for jeg syntes jeg hadde litt rosa utflod i går kveld da jeg var på do før jeg la meg.. Men så tenkte jeg "neeeida"... Og sto opp i dag og hadde faktisk blødninger..... Er rimelig fortvila og frustrert nå.... Huff... Er sulten, men jeg vet ikke om jeg klarer å få i meg noe mat nå.. Kanskje jeg skal prøve å spise litt.. Kanskje det blir bedre da. Da vet jeg iallfall at jeg ikke har evt magesmerter pga sult, så da er det noe annet hvis det skulle dukke opp noen veldige smerter... Kjære Gud (jeg tror ikke på ham egentlig, men i visse tilfeller er mulighetene åpne...) la denne lille spiren klamre seg fast og klare seg... Jeg orker ikke et slikt tap nå... :cry: Vær så snill å la oss få beholde denne gleden!!!!!!! Hilsen meg som ikke er meg sjøl i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. november 2002 #28 Del Skrevet 7. november 2002 Dette går sikkert bra Lillian! Krysser fingrene for deg/dere! Skjønner godt at du er bekymret og det er nok lurt å tusle seg til legen for å bå bekreftet at alt er OK! Lykke til og krysse-krysse-krysse fingre og tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 7. november 2002 #29 Del Skrevet 7. november 2002 Krysser alt jeg har for deg jeg også, Lillian. Skulle ønske jeg kunne gjøre mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 7. november 2002 #30 Del Skrevet 7. november 2002 Krysser alt jeg har *lillian*!!! *varme tanker til deg* Kos... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 7. november 2002 #31 Del Skrevet 7. november 2002 Kjære lille venn dette her kommer til å gå bra! Skal krysse alt jeg kommer over jeg også! Masse gode klemmer fra meg til deg og lille babyen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 7. november 2002 #32 Del Skrevet 7. november 2002 Fin dagbok du har :D Dette ordner seg, skal krysse alt jeg har jeg også. klem M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. november 2002 Forfatter #33 Del Skrevet 7. november 2002 PJUH!!!! Det var ikke noe "farlig" som legen kunne se, det kom trolig av irritasjoner på livmoren! Gjett om jeg er letta!! Men for sikkerhets skyld sykmeldte han meg 100% i en uke slik at jeg kunne ta det med ro og ikke ta unødige sjanser! Legen tok en GU og ny graviditetstest, da, men alt så helt bra ut og testen var fortsatt "sterk positiv" som legesekretæren sa! :D Nå er jeg jammen letta og glad! :D :D Legen veide meg igjen, veide på grammet like mye som sist, jeg!! :blunke: Takk for oppmuntringer og tanker, alle sammen! Godt å se at folk bryr seg... Det gjør sambisen også... hihi... Han kjøpte en "big pack" med POPS på butikken til meg, også en flaske cola light... "sånn fordi du har vært så redd i dag" sa han... søt da... *sukk* Nå sitter jeg egentlig og venter på Torsdagsklubben, skal titte litt på det... Etter det tror jeg jammen jeg skal legge meg.. Er helt utslitt etter dagen i dag, jeg... Er vel mest psykisk sliten i dag, men lell.... Tar på å være så fuckings redd, gitt!! Godt alt virket bra, da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 7. november 2002 #34 Del Skrevet 7. november 2002 Heia *Lillian* Godt å høre!! :D :D Ble letta nå gitt! Nå får du bruke uken til å slappe av og kose deg med din lille spire!!! :D God natt! Kos.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2002 #35 Del Skrevet 8. november 2002 Heia *Lillian* jeg leste ikke innlegget ditt før nå jeg. Det var flott at det gikk så bra hos legen, men forståelig blir man stresset og lei seg om noe skulle skje. Krysser fingrene for deg og vet at du kommer til å få et lite nurk til neste sommer :D Klem fra 9+6 i dag og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. november 2002 Forfatter #36 Del Skrevet 9. november 2002 Jepps, da var det lørdag... sov leeeenge i dag, jeg siden sambisen jobba til 14... Sov helt til 13.30... :oops: Jeg må jo benytte sjansen nå, om noen måneder er det nok slutt på den tiden med soving så lenge... hehe... Utrolig hva man gir avkall på for en liten bebis, hehe... (Jeg er veeeldig F-menneske, minst...) I dag har jeg malt skilt...Har tatt på meg 3 bestillinger (var en av dem jeg jobba med i dag) pluss at jeg har to som jeg skal male og gi bort i julegave... Nok å gjøre, men så får jeg vel nok av tid neste uke også, da jeg er 100% sjukmeldt og legen forbød meg å støvsuge/vaske gulv.. Så da får jeg masser av tid til å male (hvis jeg ikke sover hele tiden da...) Sambisen og jeg var kjempeflinke og tok en gigantisk oppvask i stad! *stolt* Måtte bare, vi hadde jo ikke rene kniver og gafler... Heldigvis pleier vi ikke å ha det så ille, det var nå som et unntak... Nå skal vi snart se om vi har blitt Lotto-millionærer (tvilsomt, men lell) og så skal vi begynne å lage læørdagsmat... mmm... I kveld disker vi opp med Shepard's Pie... Lenge siden sist, det er sååå godt! mm... Mens vi lager mat får vi rydde stuebordet (malepensler, malebokser, skilt osv overalt..) og tenne levende lys osv... Kose oss skikkelig mens vi spiser og ser på Tore på Sporet... hihi... Se om det blir noe grining på meg i kveld... ehm... Jeg har blødd litt igjen i dag.. Jeg må innrømme at jeg fortsatt er litt bekymra... Kanskje jeg skal si det til legen til torsdag, så kanskje jeg får en UL eller noe så jeg blir beroliga... Synes det er litt skummelt selv om legen sier alt er bra... Det er vel ikke bra for bebisen at jeg går og bekymrer meg heller?? Jeg er forresten 10+3 i dag, i morra er det akkurat 4 uker siden jeg fant ut jeg er gravid!! :D Ha en kjempefin lørdagskveld, for det skal jaffal jeg ha!!! Koz, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 9. november 2002 #37 Del Skrevet 9. november 2002 Så fint å høre at det går bra med deg. Synes du skal forsøke å ikke bekymre deg så mye. Når jeg sier at du blir mamma om 6 mnd, så blir du mamma om 6 mnd Kjempe fin dagbok du har ordna deg, med masse trivelig lesing. Lykke til videre med slaraffenlivet. Alle har godt av det en gang i blandt Kos og klem fra meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. november 2002 Forfatter #38 Del Skrevet 10. november 2002 Ååååååå, Theamor, så koselig med en liten hilsen fra deg da!! :D Ble skikkelig glad, asså! Må jo bli det, du er jo så gladjente du!! :D Tente levende lys og senka vanlige lysene og kosa oss skikkelig her i kveld... Ellers har jeg malt og malt og malt.... Og kikke på TV... Sambisen har sittet litt på PCen ellers har han kikka på TV og skravla med meg =) Nå skal jeg snart bysselalle, tror jeg... Klokka begynner å bli masse.. (Som sagt, så er jeg F-menneske... :oops: ) Vi ble ikke Lotto-millionærer i kveld heller... Jeg hadde vel ikke egentlig trodd det heller, da... Men sambisen vant 50kr eller noe, da!! WOW! Er jammen ikke ofte det skjer heller!! I morra skal sambisen vaske gulv (han har lovt!!) og jeg skal lage grove rundstykker.. mm.. Frister mer enn vanlige Kneippbrød, hehe... Har kjøpt så mange sånne halvferdige pakker i det siste jeg, sånne som man bare tilsetter gjær og væske.. hihi.. nå har jeg stående på grove rundstykker (blir tatt i morra), skillingsboller og vafler... :oops: Tilogmed vafler har jeg kjøpt halvferdig på... hehe.. Men jeg har en god forklaring på den, asså! Vi har sjelden egg i huset, og jeg lager vafler med egg.. Derfor! Hehe... Masser av unnskyldninger, ja... Kanskje det blir litt baking til uka også, da? Men mest maling, tenker jeg... Har så masse! Men må passe på så jeg ikke blir møkklei før jeg er halvferdig også, da... Vel, nå skal jeg sjekke mailen også er det nattinatt! Koz, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 10. november 2002 #39 Del Skrevet 10. november 2002 Ååååhhhhh, så morsomt. Vi har en pakke men lapper vi liggende på kjøkkenbordet, og det er av disse halvferdige pakkene. Må bare tilsettes vann tror jeg. Overraska sambo for 3-4 uker siden med masse lapper til frokost :D Så jeg lager mat jeg også asså Kos dere i dag *Lillian* jenta mi :D Suss og nuss fra Thea da sjø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. november 2002 Forfatter #40 Del Skrevet 10. november 2002 Yeah,yeah... Søndag, o deilige søndag! Skikkelig deilig med litt slaraffenliv, assa.... Men nå har plutselig dage nfått en litt mindre god vending, for jeg har sååå vondt i huet! :cry: Buhuu, jeg som så sjelden pleier å ha det... Ja,ja, jeg får vel overleve det og... Nå skal jeg snart male litt, men jeg får se om jeg orker.. Se om hu'pina går over først... Er ikke noe særlig å skulle være dypt konsentrert med malinga mens jeg har vondt i huet, pluss litt sterk malingslukt... Egentlig så vil jeg helst legge meg og sove... :oops: Som om jeg ikke har sovet nok i dag... Men jeg er så trøtt om dagen... Sover så sinnsykt dårlig om natta, har gjort det den siste uka. Så da er jeg jo konstant trøtt hele dagen... Derfor jeg sover så lenge også, fordi jeg sover så dårlig om natta.... Jepps, skriver vel mer igjen en annen dag... Er så slapp.... Er kanskje pga bebisen, det og?!??..... Kommet igjen det trøtthetssyndromet nå da... Koz, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg