mingus Skrevet 12. februar 2022 #41 Del Skrevet 12. februar 2022 Nei, skal sitte med mannen og ungene med peis, snop og spille paper Mario, sĂ„ fĂ„r andre vĂŠre apekatter pĂ„ byen đ 3 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Gjest Blondie65 Skrevet 12. februar 2022 #42 Del Skrevet 12. februar 2022 Hatsumomo skrev (5 timer siden): Blir ikke noe feiring da jeg har fĂ„tt korona og ligger syk. God bedring! Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Gjest HottentĂ„tt Skrevet 12. februar 2022 #43 Del Skrevet 12. februar 2022 Flintis skrev (5 timer siden): Tenker jeg venter med hovedfeiringen til det ikke er korona lenger. Ikke for Ă„ vĂŠre gledesdreper, men da mĂ„  du vente lenge. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Gagaen Skrevet 12. februar 2022 #44 Del Skrevet 12. februar 2022 Har ingenting Ă„ feire, livet mitt fortsetter med munnbind og avstand. Og det krever jeg respekt for . Skal ut Ă„ kjĂžpe mer minnbind mandag. Kommer til Ă„ leve tilbaketrukket fram til sommeren . Dette forvirrer meg. Ă leve med frivillig isolasjon gjĂžr jo alt bare mer uforutsigbart og det er absolutt ikke noe Ă„ feire. Og nei, jeg er ikke redd for smitte hos meg selv men Ă„ smitte sĂ„rbare. 9 3 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Hatsumomo Skrevet 12. februar 2022 #45 Del Skrevet 12. februar 2022 Blondie65 skrev (3 timer siden): God bedring! Takk!đđ» Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Hatsumomo Skrevet 12. februar 2022 #46 Del Skrevet 12. februar 2022 Heydayotheinterweb skrev (6 timer siden): Ă H JA! NĂ ER ALT FJERNET! HUJJA! Akkurat som for 4 mĂ„neder siden ogsĂ„. Inntil en ny variant av et virus som ikke en gang er blitt isolert (sĂ„ hvordan kan de vite at det er ny varianter av det) dukker opp og dere gĂ„r lydige rundt som idioter og tror at en jĂŠvla maske kan "beskytte" dere! HUJJA! HUJJA FOJ NOJGE!!! Fy faen jeg er fĂždt i idiotland! Gled dere til de slipper Marburg! Slipper Marburg? Var en konspiteori om at det var sluppet lĂžs i Kina nĂ„ under OL. La meg gjette, du tror pĂ„ det. 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Fotgjenger Skrevet 12. februar 2022 #47 Del Skrevet 12. februar 2022 Feiret med positiv hjemmetest i dag. 1 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
hablador Skrevet 12. februar 2022 #48 Del Skrevet 12. februar 2022 Warrior skrev (12 timer siden): Gratulere til alle  NĂ„ som alt er fjernet. Fint Ă„ se folk lykkelig igjen. Fint Ă„ se folk feirer, koser seg og er glade. Jeg skal ogsĂ„ vĂŠre med Ă„ feire siden venner og kjente feirer, og later som jeg er glad for alle andres skyld. Ja det blir tĂžft og vondt fremover og bare late som. Bare vente 24/7 pĂ„ det jeg frykter mest, mens sĂ„nn er livet. Det viktigste er Ă„ se andre lykkelig. Det gjĂžr meg ogsĂ„ glad pĂ„ andres vegne. Skal dere feire? Hvordan feirer dere? Eneste jeg hĂ„per nĂ„ er at det ikke blir mange sykehusinnleggelser, sĂ„nn at det mĂ„ stenges ned igjen. For det er tĂžft med nedstengninger pĂ„ ny og sĂ„ gjenĂ„pninger pĂ„ ny. HĂ„per ogsĂ„ folk holder seg hjemme nĂ„r de er syke og tenker pĂ„ andre mennesker de kan smitte som kan bli alvorlig sykeđ„șmen det regner jeg med de fleste gjĂžr. Ellers fortjener alle denne lykken nĂ„ over gjenĂ„pningenâ€ïž Husk Ă„Â feir med mĂ„te! Det er kanskje en spesiell medisinsk grunn til at du frykter full gjenĂ„pning? Uansett leit at du har det slik đ 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Flintis Skrevet 13. februar 2022 #49 Del Skrevet 13. februar 2022 HottentĂ„tt skrev (7 timer siden): Ikke for Ă„ vĂŠre gledesdreper, men da mĂ„  du vente lenge. Jeg vet nĂ„ ikke det, med dagens smittetall kommer en vel fort opp i flokkimmunitet og da blir det vel slutt om det ikke muteres igjen da. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Rosasko Skrevet 13. februar 2022 #50 Del Skrevet 13. februar 2022 Feire hva? Jeg har levd som normalt under hele korona đ€·đ»ââïž 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Gjest HottentĂ„tt Skrevet 13. februar 2022 #51 Del Skrevet 13. februar 2022 Flintis skrev (5 timer siden): Jeg vet nĂ„ ikke det, med dagens smittetall kommer en vel fort opp i flokkimmunitet og da blir det vel slutt om det ikke muteres igjen da. Vi kommer vel ikke dit med det fĂžrste at corona forsvinner. Men er lov Ă„ hĂ„pe đđ€ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Sommer2464 Skrevet 13. februar 2022 #52 Del Skrevet 13. februar 2022 Warrior skrev (21 timer siden): Gratulere til alle  NĂ„ som alt er fjernet. Fint Ă„ se folk lykkelig igjen. Fint Ă„ se folk feirer, koser seg og er glade. Jeg skal ogsĂ„ vĂŠre med Ă„ feire siden venner og kjente feirer, og later som jeg er glad for alle andres skyld. Ja det blir tĂžft og vondt fremover og bare late som. Bare vente 24/7 pĂ„ det jeg frykter mest, mens sĂ„nn er livet. Det viktigste er Ă„ se andre lykkelig. Det gjĂžr meg ogsĂ„ glad pĂ„ andres vegne. Skal dere feire? Hvordan feirer dere? Eneste jeg hĂ„per nĂ„ er at det ikke blir mange sykehusinnleggelser, sĂ„nn at det mĂ„ stenges ned igjen. For det er tĂžft med nedstengninger pĂ„ ny og sĂ„ gjenĂ„pninger pĂ„ ny. HĂ„per ogsĂ„ folk holder seg hjemme nĂ„r de er syke og tenker pĂ„ andre mennesker de kan smitte som kan bli alvorlig sykeđ„șmen det regner jeg med de fleste gjĂžr. Ellers fortjener alle denne lykken nĂ„ over gjenĂ„pningenâ€ïž Husk Ă„Â feir med mĂ„te! Nei ser ikke ut som pandemien vil ta noe ende uansett sĂ„ hvorfor skal jeg feire helt idiotisk just saying. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Luckiness Skrevet 13. februar 2022 #53 Del Skrevet 13. februar 2022 Ingen feiring. Ser ikke helt poenget. Det var jo liksom gjenĂ„pning i hĂžst ogsĂ„ uten at det varte. Er ikke negativ sĂ„nn sett. Godt Ă„ slippe munnbind, lettelser pĂ„ regler, lovverk, generell Ă„pning av samfunnet. Men ser ikke vitsen med Ă„ lĂžpe ut Ă„ feire. Vil jeg pĂ„ byen, fest e.l. sĂ„ kan det liksĂ„godt vĂŠre en annen dag og ikke natten som var til i dag. Stor trengsel pĂ„ byen og opphausing av feiring frister meg lite. Har heller ikke merket sĂ„ mye til korona. Har fulgt reglene. Men har ikke laget meg noen ekstra strenge regler som feks Ă„ velge Ă„ leve helt i isolasjon selv om det var anbefalt Ă„ vĂŠre med kun x-antall nĂŠre venner/familie. Har gĂ„tt pĂ„ butikken framfor Ă„ isolere meg hjemme med meny hjemlevering. Spist lunsj ute nĂ„r restauranter har vĂŠrt Ă„pen. GĂ„tt pĂ„ kino nĂ„r det har passet meg. SĂ„ har ikke noe jag om Ă„ endelig komme ut av hulen for Ă„ leve igjen.  Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Gjest Warrior Skrevet 13. februar 2022 #54 Del Skrevet 13. februar 2022 Fotgjenger skrev (14 timer siden): Feiret med positiv hjemmetest i dag. God bedringâ€ïž hablador skrev (14 timer siden): Det er kanskje en spesiell medisinsk grunn til at du frykter full gjenĂ„pning? Uansett leit at du har det slik đ Grunnen er litt pĂ„ grunn av jeg ble sĂ„ syk under sist influensa med smerte i brystet og tung pust. Enda jeg er ung, frisk, godt trent og ikke noe risikogruppe. Tror det skremte meg litt. I tillegg er jeg redd for long covid. Mest redd for folk jeg er glad i som er risikogruppen. Hadde ikke taklet at et unĂždvendig virus hadde gjort noen jeg er glad i alvorlig syk. Det som er min stĂžrste frykt. Ă vite at det ikke finnes noe tiltak, hĂžrer folk sier alle skal bli smittet nĂ„, og gĂ„ rundt Ă„ vente pĂ„ Ă„ bli syk eller at noen jeg er glad i blir syk er vondt og vanskelig. Tenker pĂ„ det hver dag, og kjenner etter symptomer. Vet mange unngĂ„r det de er redd for. Mens jeg har liksom ikke noe valg, for det er jeg er redd for er usynlig, kan vĂŠre hvor som helst. Skje nĂ„r som helst. MĂ„ kjenne pĂ„ det ubehaget hele tiden og det blir jo verre nĂ„ nĂ„r alt er gjenĂ„pnet. Likevel var jeg med pĂ„ feiring selv om jeg fĂžler meg veldig alene om denne frykten. Alle var glad, jeg mĂ„tte late som. Luckiness skrev (5 timer siden): Ingen feiring. Ser ikke helt poenget. Det var jo liksom gjenĂ„pning i hĂžst ogsĂ„ uten at det varte. Er ikke negativ sĂ„nn sett. Godt Ă„ slippe munnbind, lettelser pĂ„ regler, lovverk, generell Ă„pning av samfunnet. Men ser ikke vitsen med Ă„ lĂžpe ut Ă„ feire. Vil jeg pĂ„ byen, fest e.l. sĂ„ kan det liksĂ„godt vĂŠre en annen dag og ikke natten som var til i dag. Stor trengsel pĂ„ byen og opphausing av feiring frister meg lite. Har heller ikke merket sĂ„ mye til korona. Har fulgt reglene. Men har ikke laget meg noen ekstra strenge regler som feks Ă„ velge Ă„ leve helt i isolasjon selv om det var anbefalt Ă„ vĂŠre med kun x-antall nĂŠre venner/familie. Har gĂ„tt pĂ„ butikken framfor Ă„ isolere meg hjemme med meny hjemlevering. Spist lunsj ute nĂ„r restauranter har vĂŠrt Ă„pen. GĂ„tt pĂ„ kino nĂ„r det har passet meg. SĂ„ har ikke noe jag om Ă„ endelig komme ut av hulen for Ă„ leve igjen.  Har ikke vĂŠrt isolert jeg heller under hele pandemien, men fulgt regler og tiltak. Men noen har nok vĂŠrt isolert og ensom takket vĂŠre tiltakene og jeg skjĂžnner i alle fall at de er glade nĂ„. Pluss alle andre som ble rammet av tiltakene. De fortjener denne gleden etter Ă„ ha ofret sĂ„ mye. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg