AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #1 Skrevet 12. februar 2022 Hei! Jeg lurer på hva som er normalt å betale for slike alarmsystemer som er knyttet til utgangsdøra. Jeg har veldig lite peiling på dette! Så på hjemmesiden til Verisure noe med «fra 15kr/dag*», og det regner jeg med er absolutte minimumspris da. Hva betaler dere og hva får dere for det? Fornøgde? Jeg har ærlig talt mest lyst på det fordi jeg skal kjøpe ny dør med kodelås, og har lyst til å føle meg trygg på at ungene har komt hjem. Vet jeg kunne spurt Verisure altså, men orker ikke at de skal begynne å ringe for å gi meg fantastiske tilbud Blir veldig glad om noen vil svare meg Anonymkode: a9486...88f
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #2 Skrevet 12. februar 2022 Jeg ville aldri betalt noe som helst for dette. bortkastede penger. Anonymkode: f1bcb...7f5 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #3 Skrevet 12. februar 2022 Du burde se saken til tv2hjelper deg, de er ikke verdt pengene. De bare ringer deg når alarmen går for å høre om det faktisk er noe viktig, så kjører en vekter ned etter 20min.. hva skal man med det hvis det er trøbbel? Kan jo bare ringe nødsentralen selv. Bare kjøp en id lock eller doorman selv? Koster jo mindre å kjøpe en for fastpris. kjøp dørklokke med kamera, evt. også overvåkningskamera i hagen og en smarthub så får du samme greiene på mobilen. Litt å sette seg inn i, men jeg har alt koblet til mobilen og får melding når noen kommer hjem og hvem som står utenfor døren. Anonymkode: 8977e...92b 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #4 Skrevet 12. februar 2022 Har sector alarm. Betalte 0kr for utsyr og montering, og 429kr i måneden. Mulig bortkastet for noen, men for meg er det verdt det Anonymkode: 5f34b...e23
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #5 Skrevet 12. februar 2022 Takk for svar alle 3! Og takk for tips om id lock/doorman. Må innrømme at jeg har aldri hørt om dette en gang. Har virkelig ikke satt meg inn i alternativene som fins. Er litt lite teknisk og ikke så interessert i «duppeditter» Men det er jo akkurat dette jeg vil ha!! Jeg trenger ikke alarm og den type trygghet nemlig. Jeg vil bare ha døra kobla opp mot en app på tlf. 😃 TS Anonymkode: a9486...88f
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #6 Skrevet 12. februar 2022 Har anlegg fra Elotek Ajax. Koster en del i innkjøp og litt i måneden for SIM-kort i tilfelle nettverket hjemme går ned. Er ingen grunn til å betale månedlig til alarmselskap når du selv kan få alarmen rett på mobilen og eie anlegget selv. Anonymkode: c1362...a2a
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #7 Skrevet 12. februar 2022 Alarmsystem er noe av det mest bortkastet du bruker penger på. Et innbrudd klarer uansett ikke alarmsystemet hindre. Ingen tyver oppholder seg inne i et hus i 20-30 minutter. Nei, lag din egen alarmpakke. Kjøp kamera og elektrisk dørlås selv. Koster mye mindre bare å kjøpe det inn på egenhånd. Anonymkode: d023a...9a6 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #8 Skrevet 12. februar 2022 Har Verisure. Betaler 400kr pr mnd, og null i oppstart/montering. Du ble ringe og få tilbud for prisen varierer med antall røykvarslere, antall kamera osv. vi har elektronisk Yale lås. Veldig fornøyd med Verisure, både Brann og innbruddsvarsling. Anonymkode: 8d709...edc
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #9 Skrevet 14. februar 2022 Noen som har erfaring med Homely? Anonymkode: 0edee...b7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå