Gå til innhold

Testa positivt etter oppfriskningsdose...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok tredje dose i går og har ligget med feber i hele natt. Det skjedde etter dose to også, så jeg tenkte at det var kun bivirkninger. Men i dag skal jeg egt jobbe, så jeg ringte og sa fra til sjefen, som sa jeg skulle ta en test. Da testa jeg positivt. Prøvde å ringe helsenorge, men de er stengt i helga. Kan det at jeg har tatt oppfriskningsdose i går gjøre at jeg tester positivt i dag? Synes det er veldig merkelig.. Fant ikke noe særlig info om det da jeg googla.

Takk for svar :) 

Anonymkode: 0219d...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke positiv test etter 3. dose. Mener at vaksinen ikke skal påvirke slikt. 

Det er fult mulig å ha tatt den, samtidig som du akkurat har fått corona.

Anonymkode: 14459...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tok tredje dose i går og har ligget med feber i hele natt. Det skjedde etter dose to også, så jeg tenkte at det var kun bivirkninger. Men i dag skal jeg egt jobbe, så jeg ringte og sa fra til sjefen, som sa jeg skulle ta en test. Da testa jeg positivt. Prøvde å ringe helsenorge, men de er stengt i helga. Kan det at jeg har tatt oppfriskningsdose i går gjøre at jeg tester positivt i dag? Synes det er veldig merkelig.. Fant ikke noe særlig info om det da jeg googla.

Takk for svar :) 

Anonymkode: 0219d...5ee

Virker som du har blitt smittet.

God bedring til deg😷

Endret av Tough cookie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo uansett ikke gå på jobb med feber, så har ikke noe å si om det er vaksinen eller korona. Nå kom jo regjeringen med nye anbefalinger,  så isolasjon er ikke nødvendig,  men du skal være feberfri 24 timer før du kan gå på jobb. God bedring 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaksine vil ikke slå ut på hurtigtest eller pcr så du har korona. Noe som ikke er så rart siden vi antageligvis har over 100 000 nye smittede hver dag. 

Anonymkode: 67f12...6e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...