AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #1 Skrevet 12. februar 2022 Er det normalt at mannfolk ikke gidder å vaske henda etter å ha vært på do? Anonymkode: 908e0...f77
NiceOrNothing Skrevet 12. februar 2022 #2 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det normalt at mannfolk ikke gidder å vaske henda etter å ha vært på do? Anonymkode: 908e0...f77 Normalt er det nok ikke . Mn det forekommer nok blandt uhygieniske personer . Man sier at man skal observere folks toalett & do-vaner , for å kunne se hvordan de evnt ter seg på kjøkkenet. Dette henger ofte sammen . Renslighet & hygiene starter på badet .
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #3 Skrevet 12. februar 2022 hvordan kan du vite om noen faktisk vasker seg på fingrene, eller ikke? med mindre du er inne på toalettet sammen med dem da, og kan se dette... Anonymkode: e83ca...00d
Pilleville Skrevet 12. februar 2022 #4 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): hvordan kan du vite om noen faktisk vasker seg på fingrene, eller ikke? med mindre du er inne på toalettet sammen med dem da, og kan se dette... Anonymkode: e83ca...00d Visst vasken er tørr, såpa varer i årevis 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #5 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): hvordan kan du vite om noen faktisk vasker seg på fingrene, eller ikke? med mindre du er inne på toalettet sammen med dem da, og kan se dette... Anonymkode: e83ca...00d Fordi dassen er på et annet rom enn badet… Anonymkode: 908e0...f77 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #6 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det normalt at mannfolk ikke gidder å vaske henda etter å ha vært på do? Anonymkode: 908e0...f77 Faren din er ekkel. Anonymkode: 8dc5a...7db 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #7 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): hvordan kan du vite om noen faktisk vasker seg på fingrene, eller ikke? med mindre du er inne på toalettet sammen med dem da, og kan se dette... Anonymkode: e83ca...00d Hører en kropp reise seg fra setet, lokket bli lagt ned, det tappes ned og i samme øyeblikk låses døren opp. Er jo ikke sikkert han faktisk går på do da, det prøver jeg å unngå å høre. Anonymkode: 79c93...d09 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #8 Skrevet 12. februar 2022 Æsj, minner meg om eksen min. Ikke engang da jeg kom hjem med vår nyfødte vasket han hendene, men gikk rett bort til babyen. Eksen stinket tåfis og lot de sure sokkene ligg på de varme baderomsflisene. Jeg var for ung til å skjønne hvor det bar. Jeg fant meg ny renslig pertentlig mann som vasker og rydder så det er en fryd. Det er riktig at mangel på hygiene ikke bare omfatter dobesøk, men samme holdning ellers og. Anonymkode: 29887...92e 1
Pilleville Skrevet 13. februar 2022 #9 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hører en kropp reise seg fra setet, lokket bli lagt ned, det tappes ned og i samme øyeblikk låses døren opp. Er jo ikke sikkert han faktisk går på do da, det prøver jeg å unngå å høre. Anonymkode: 79c93...d09 Flink som tar ned lokket før han trekker ned da.maaangen som ikj gjer det
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #10 Skrevet 13. februar 2022 Veldig normalt, desverre. Da jeg jobbet på treningssenter rakk jeg som regel å skifte såpen i damegarderoben 4 ganger Før jeg byttet i herregarderoben🤢 Anonymkode: 2348b...29a
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #11 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Æsj, minner meg om eksen min. Ikke engang da jeg kom hjem med vår nyfødte vasket han hendene, men gikk rett bort til babyen. Eksen stinket tåfis og lot de sure sokkene ligg på de varme baderomsflisene. Jeg var for ung til å skjønne hvor det bar. Jeg fant meg ny renslig pertentlig mann som vasker og rydder så det er en fryd. Det er riktig at mangel på hygiene ikke bare omfatter dobesøk, men samme holdning ellers og. Anonymkode: 29887...92e Hvordan klarer man egentlig å ligge med en slik person? Anonymkode: 5e965...be2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #12 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er det normalt at mannfolk ikke gidder å vaske henda etter å ha vært på do? Anonymkode: 908e0...f77 Svigerfar vasker seg heller aldri etter toalett besøk. Anonymkode: 4750a...8bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå