Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Trenger litt veiledning og råd angående en situasjon jeg virkelig ikke klarer legge fra meg. Har hatt en jeg har pratet med og hatt sex med fast i over en veldig lengre periode(over flere mnd.) Denne personen har tidligere uttrykket at dem ikke var interesserte i noe mer. Det er endring i vedkommendes væremåte når vi er ilag. Fra å være mye mer kald og lukket i starten til å nå bli mer åpen. Det er snakk om fra alt til ingenting og ting er veldig behagelig. Det som jeg merker er at vedkommende gir små hint som om at jeg skal bli der lengre når jeg er og at person ønsker at vi gjør mer mens jeg er der ikke å kun koser. Han spurte en gang tidligere om å gjøre noe som ikke omhandlet å kun ha sex. Han er nysgjerrig om meg og spør mye. 

Væremåten i han er som sagt annerledes og mye mer åpen til meg. Det er også en mye mer avslappet energi, jeg bare føler når vi er ilag at ting virkelig er perfekt og at han har ekstra øye til meg. Hvordan kan jeg tolke dette? For han skriver ikke til meg først. Når jeg skriver først skriver han dog mye tilbake og er nysgjerrig på meg. Spør osv. Er det fremdeles bare sex han har i tankene eller? Blir litt forvirret her... Trenger sårt innspill!

Anonymkode: 5f424...7d6

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan kan jeg tolke dette?

Herregud, snakk med han da! 

Du vil jo tydeligvis at han har følelser for deg, hva med å spørre om hva han tenker videre?

Eller ta en dag av gangen, ikke stress og nyt tiden. 

Skrevet
2 minutter siden, Dævendøtte said:

Herregud, snakk med han da! 

Du vil jo tydeligvis at han har følelser for deg, hva med å spørre om hva han tenker videre?

Eller ta en dag av gangen, ikke stress og nyt tiden. 

Ja glemte kanskje nevne at jeg personlig har mye følelser for han! Han er alt det jeg ser etter i en mann. Takk for råd :)

Skrevet

Hvorfor har du sex med en mann som bare er ute etter sex i utgangspunktet? Er du prostituert?

Anonymkode: 866f4...39f

• Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor har du sex med en mann som bare er ute etter sex i utgangspunktet? Er du prostituert?

Haha, nei overhodet ikke. Har da lyster jeg også! Var enig i at det var kun det i starten, men følelsene kom etter som tiden gikk. Kan da skje hvem som helst, deg også. Regner med du også har lyster og behov :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette👆👆👆🚩

Skrevet

Jeg ville anbefalt deg å ha mindre sex eller bare slutte å ha sex fremover og heller bli ordentlig kjent sammen nå

Anonymkode: 3c6dd...503

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja glemte kanskje nevne at jeg personlig har mye følelser for han! Han er alt det jeg ser etter i en mann. Takk for råd :)

Det trengte du egentlig ikke skrive ;) Det kommer ganske klart fram mellom linjene.

Lykke til ❤️ 

Skrevet

Selv så er jeg gift kvinne men kan vel gjøre meg noen tanker. Dating i dagens samfunn virker ikke lett. For det fins så mye krav om frihet og så mange fristelser for menn. Kanskje liker han at du tar initiativ. Det er behagelig for ham. Og så får han sex uten at det er forpliktende. Han legger inn noen ekstra "poster" i deres felles tid for å oppmuntre deg til å fortsette å være med på leken. Han er nok ikke helt uten følelser for deg men ellers er følelser noe som lever sitt eget liv og det er umulig å helt forutse et annet menneskes motiver og handlinger for fremtiden. Men for å få han til eventuelt ta ting til et nytt nivå må du nok begynne å gjøre ting annerledes. Han får jo alt lagt opp i hendene på seg. Ikke minst bør du leve ditt  personlige liv utenom dette forholdet og sikre at du dyrker dine interesser og tar vare på deg selv for han har vel ikke lovt deg et fast forhold?

Anonymkode: 93050...868

• Nyttig 1
Skrevet

Usikker på om han vil noe mer. Du gir han allerede kjærestefordeler nå, uten forpliktelser. Du må fortelle om dine følelser, og om han føler det samme. Vil han ikke være ekslusive med deg, MÅ du kutte han ut. Forholdet utover dette, er kun ren utnyttelse. Been there, done that!

Anonymkode: 81bdb...8e0

• Nyttig 2
Skrevet

Du bør ta et skritt tilbake og gjør deg selv litt mer utilgjengelig. Vær bissi, ikke hopp når han sier hopp. La han savne deg litt. Hvis han liker deg for mer enn sex kommer det fort frem

Anonymkode: b3fb1...9c1

Skrevet

Uff.

At kvinner medverdiger seg til å være ubetalte prostituerte for menn er bare trist.

Anonymkode: 2b111...28e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...